Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.

 

 

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

 

 

Ja ampak ?e jaz prav razumem potrebuje? dva original klju?a, da to izvede?. Najprej vstavi? prvega in nato drugega potem pa kopiran klju?. ?e se da samo z enim klju?em in ?e velja tudi za moj avto :jupiii:

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

 

A potem sploh ni kodiran? :D A mogo?e gdo ve tudi kaj za daljinca? Imam samo en daljinec proizvajalca Laserline in bi bilo tudi dobro ?e bi imel ?e kak?nega ker ?e izgubm klju? potem bom tudi daljinca :(

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

 

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

 

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

Napisano

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

 

sem dal gor navodila za mx5, ampak me neki je** ne prime s tisto foro 5 x ON/OFF bo treba na servis zgleda.

Jaz sem dobil samo en klju? poleg avta, samo mi krije stro?ek drugega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

 

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

No pol se nisem zmotu - gre? do Klju?avni?arja, ga ure?e? k zmaja in pelje? (isto kot sistem Zastava 750, letnik 1970)! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

:bravo:

?ist tko OFF TOPIC, a uni preklopni klju?i z ebay, to je za kaj? Pa daljinca lahko tud amater premesti v ohi?je?

 

Jaz sm ga dobu od enga iz foruma sem ze pozabu kdo je bil se more bit nekje tema!

Drgac je pa cist simpl prestavu sm sam transponder v ta kljuc iz ebaya in dalinca isto ga dal izrezat za 7? in pali ko urca ze kr neki cajta brez problema!

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

@Hotko090 , si ?e u?timu klju?, pa je use okej al so kake komplikacije? :P

 

ne nisem ?e... zadnju dnevi decembra pa ni bilo ?asa ... :D javim ko bom u?timal in sprobal

Napisano

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

Hm :whatever: , meni z rezervnim (narejenim pri klju?avni?arju) ne v?e :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mo?no da ga ni pravilno vrezal, al ti vrata pa normalno odklepa in vergla avto? <_<

 

Vergla, vergla sam ne v?ge! Lahko, da facelift ima kodiran klju? :ne vem:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Bo Marko neki "shekal" :P:danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

evo danes sem dobil klju? ker ga je klu?avni?ar naro?il in je isti kot ta sam da nima znaka od mazde gor. klju? dela :danzoman::jupiii: za klju? sem pa dal 4,7 ? :D zdaj ve? nimam tak?nega straha da ga bom izgubil :jupiii:

Napisano

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Sem ?el na to spletno stran poiskat klju? za na?ega (Mazda 5 2007), pa ga nisem na?el. Ali je za M6 enak kot za M5.

Hvala

 

lp

Napisano

Mene pa zanima, ?e se da dobiti rezervni daljinec za mazdo 6(razen na servisu, kjer je 300?+)? Pa ?e se ga res da tudi sprogramirat npr. po temu postopku:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step). *Instead of opening/closing door 3 times, you can press the button in door jam. The car will think you're opening and closing door but much easier!

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...e#ixzz1ApUsFQa2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.