Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo kupujem mazdo 6 karavan 2.2 125 te plus letnik 2009. Zanima me kako se obnese pri vleki prikolice ali je dovol mo?na? prikolica je ve?ja 300x160x180 cm.Ali je dost mo?na al jo je treba ?ipirat?

 

Lp!

Napisano

?ivjo kupujem mazdo 6 karavan 2.2 125 te plus letnik 2009. Zanima me kako se obnese pri vleki prikolice ali je dovol mo?na? prikolica je ve?ja 300x160x180 cm.Ali je dost mo?na al jo je treba ?ipirat?

 

Lp!

 

mere niso pomembne samo NDM, na homologo kljuke pi?e max te?o in ta mora biti vsaj toliko kot prikolica.

 

Pa sploh ni panike, na?a po?itni??a je 7,2metra 1500NDM pa jo lahko vle?e ne samo CX-7 tudi novi Exeo, M6 itd...torej glej kila?e

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sploh ni panike, samo ?tevilke preveri - pa ?e je NDM avta + NDM prikolice ve? kot 3.500kg potrebujes B+E izpit, ?e ima? samo B.

 

Avto bo vlekel sigurno, sej je navor :), ve? kot 80 na uro sploh ne sme?, kakih hudih manevrov pospe?evanja in cikcakanja pa sploh ne...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Opsss.. a po?itni?ko prikolico? Kolk je pa te?a? :zvizga:

 

Ne verjamem, da je po?itni?ka, ker pri teh merah je precej prete?ka za po?itni?ko :ne vem:

 

Druga? pa z naletno zavoro lahko vle?e? do 1600kg te?ko prikolico do 8% klancem oz 1400kg, ?e je klanec do 12%

33112_1.png

Napisano

Ne verjamem, da je po?itni?ka, ker pri teh merah je precej prete?ka za po?itni?ko :ne vem:

 

Druga? pa z naletno zavoro lahko vle?e? do 1600kg te?ko prikolico do 8% klancem oz 1400kg, ?e je klanec do 12%

 

To je res, kot re?eno je na?a 7,2m pa je NDM 1500kg...to je kaka tovorna ala konji pa to :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je tovorna prikolica za mizarski namen se pravi da ne rabim neke hude nosilnosti je 1500 kg skupne mase dovolj sam rabim pa volumen (prevoz omar, podbojev...) zato me zanima ?e je ful upora k je prikolica kr visoka in ?iroka ?irina 160 vi?ina pa 200 cm.

Napisano

me zanima ?e je ful upora k je prikolica kr visoka in ?iroka ?irina 160 vi?ina pa 200 cm.

Pri 200+ km/h zagotovo ful upora. :hohoho: Se pove?uje s kvadratom spremembe hitrosti. :whatever:

 

Pri normalni vo?nji upora toliko kot po?itni?ka prikolica podobnih dimenzij, ne vem zakaj bi bilo kaj druga?e.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Pri 200+ km/h zagotovo ful upora. :hohoho: Se pove?uje s kvadratom spremembe hitrosti.

 

Pri normalni vo?nji upora toliko kot po?itni?ka prikolica podobnih dimenzij, ne vem zakaj bi bilo kaj druga?e.

 

JE pa vsekakor mizarska bolj obte?ena, ampak ni panike navor mora vle?t

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

navor bo vleku brez te?av, itak pa ve? kak?ne so omejitve hitrosti, ko vle?e? prikolico :blush:

33112_1.png

Napisano

navor bo vleku brez te?av, itak pa ve? kak?ne so omejitve hitrosti, ko vle?e? prikolico :blush:

 

saj sem djav 80 pa basta :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

saj sem djav 80 pa basta :)

 

to?no tako... pri tej hitrosti tud upor ne bo nek velik problem pa ?e varno bo, ker tono in pol te?ka prikolica zna biti kar po?tena nadloga.

33112_1.png

Napisano

Tu je bil CX-7 kralj....

 

Si dal na hrva?ki avtocesti na poti domov (beri stalno mal klanca v Velebit) tempomat na 110 (brez komentarjev prosim) v 6 prestavi in si bil velikokrat na levem pasu s 14m kompozicijo, pa ?e dobro da je bla ?ena poleg da me je spomnila da sploh mamo prikolco s sabo.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tu je bil CX-7 kralj....

 

Si dal na hrva?ki avtocesti na poti domov (beri stalno mal klanca v Velebit) tempomat na 110 (brez komentarjev prosim) v 6 prestavi in si bil velikokrat na levem pasu s 14m kompozicijo, pa ?e dobro da je bla ?ena poleg da me je spomnila da sploh mamo prikolco s sabo.......

 

Ja sam CX-7 je kr precej mo?nej?i od 6-ke in vi?ji

Napisano

Ja sam CX-7 je kr precej mo?nej?i od 6-ke in vi?ji

 

sej se bo? na navor vozu in ne na konje... :closedeyes:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.