Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam mazdico 323P 1.3l 16v, letnik 97. ?ez zimo sem imel obupno porabo (8l-9l) pripisoval sem jo ni?jim temperaturam, zimskim gumam in vo?nji z mrzlim motorjem.

 

potem pa je pri?la pomlad in sedaj poletje, gume sem menjal za letne (fulda ecocontrol), poraba pa se je zni?ala na kak?nih slabih 8, kar se mi zdi preve?, ker sem imel jeseni z slabimi eskimo S3 porabo pod 7l, vozim pa stalno pribli?no enako.

 

jeseni je tudi padel na tehni?nemu, zaradi prevelikih izpustov pri pove?anih obratih, mehanik je rekel da bo treba menjati katalizator.

 

-je zani? celoten katalizator, povem lahko ?e da mi pije kar preve? olja, enkrat ko sem v snegu zakopal in malo navil obrate ga je kar metalo skozi auspuh, -ali olje uni?i katalizator (da ga nebom menjal in bo ?ez leto spet zani?)?

-ali je zani? lamdba sonda in bi lahko z zamenjavo le te, precej pridobil pri porabi.

 

?ekdo ve kaj, kar bi bilo primerno za plitvo denarnico in primerno za "sam svoj mojster", vsak komentar je dobrodo?el. :)

 

Pa da nebo kdo ?udno gledal, post sem dal tudi na avtomobilizem.net :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

OK veliko porabo gre lahko pripisati lambdi sondi. Je pa glede porabe povezanih velik dejavnikov!

Kabli ,sve?ke,benc.filter,ka?ne vakum cevke ipd. vse to mora bit kolikor toliko ok :) pa seveda tvoja noga.

Druga?e pa metanje olja skozi avspuh WTF kok pa ti to pije olja???(ponavadi kaplja kondenz pome?an z oljem ?istega)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no dorb, ni ravno kapljal, ampak ko sem malo dvignil obrate, recimo tam na 4500 alim ve?, je po parih minutah (ko sem hotel avto iz snega dobit), je bil zadaj sneg kar malo ?rn, kot ?e bi ga malenkost s ?rnim sprejem po?prical. olja mi pa gre kak?en liter na ene 1500-2000km

 

ker pa je bil avto jeseni na servisu, so bili menjani, filter bencina, sve?ke in kabli.

 

a mi zna? razlo?iti kj bi se dalo do lambda sonde pridt, da pomerim napetost ki jo da (?e odstopa od normalnih)

BRUUM-BRUUM

Napisano

ok poraba olja je nenormalna zato preveri kaj je z motorjem!

Lambdo sondo pa odklopi in bo? videl ?e je kaj druga?e.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prav, da je varianta, da tut mene lambda jebe, sm menju sve?ke, ampak poraba je ?e zmer ista, dober, pri pre?njih 2 tankih se je spet rahlo zni?ala, pri zadnjem se pa zavedam, da je ve?ja zato, ker je bla vo?nja na krepko vi?jih obratih (?ez ovinke ?ez Marijo Reko proti Podmeji in nazaj), kot ponavadi na normalni vo?nji.

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8254

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

 

moja je ?e pa vedn okrog 9-10.3 kar ziher ni normalno za 1.5 :glare:

Napisano

a slu?ajno kdo ve kako priti do katalizatorja? zelo pribli?no vem kako stvar izgleda, v ?ivo pa nisem bil nikoli pod mojim avtomobilom

 

Avto na dvigalo ali kanal,in potem 1.lonez za izpu?nim kolektorjem je katalizator.

Ti svetujem da se zapelje? do kerega izpu?nega servisa in tam pove? morebitne te?ave z izpuhom ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.