Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

Imam mazdico 323P 1.3l 16v, letnik 97. ?ez zimo sem imel obupno porabo (8l-9l) pripisoval sem jo ni?jim temperaturam, zimskim gumam in vo?nji z mrzlim motorjem.

 

potem pa je pri?la pomlad in sedaj poletje, gume sem menjal za letne (fulda ecocontrol), poraba pa se je zni?ala na kak?nih slabih 8, kar se mi zdi preve?, ker sem imel jeseni z slabimi eskimo S3 porabo pod 7l, vozim pa stalno pribli?no enako.

 

jeseni je tudi padel na tehni?nemu, zaradi prevelikih izpustov pri pove?anih obratih, mehanik je rekel da bo treba menjati katalizator.

 

-je zani? celoten katalizator, povem lahko ?e da mi pije kar preve? olja, enkrat ko sem v snegu zakopal in malo navil obrate ga je kar metalo skozi auspuh, -ali olje uni?i katalizator (da ga nebom menjal in bo ?ez leto spet zani?)?

-ali je zani? lamdba sonda in bi lahko z zamenjavo le te, precej pridobil pri porabi.

 

?ekdo ve kaj, kar bi bilo primerno za plitvo denarnico in primerno za "sam svoj mojster", vsak komentar je dobrodo?el. :)

 

Pa da nebo kdo ?udno gledal, post sem dal tudi na avtomobilizem.net :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

OK veliko porabo gre lahko pripisati lambdi sondi. Je pa glede porabe povezanih velik dejavnikov!

Kabli ,sve?ke,benc.filter,ka?ne vakum cevke ipd. vse to mora bit kolikor toliko ok :) pa seveda tvoja noga.

Druga?e pa metanje olja skozi avspuh WTF kok pa ti to pije olja???(ponavadi kaplja kondenz pome?an z oljem ?istega)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

no dorb, ni ravno kapljal, ampak ko sem malo dvignil obrate, recimo tam na 4500 alim ve?, je po parih minutah (ko sem hotel avto iz snega dobit), je bil zadaj sneg kar malo ?rn, kot ?e bi ga malenkost s ?rnim sprejem po?prical. olja mi pa gre kak?en liter na ene 1500-2000km

 

ker pa je bil avto jeseni na servisu, so bili menjani, filter bencina, sve?ke in kabli.

 

a mi zna? razlo?iti kj bi se dalo do lambda sonde pridt, da pomerim napetost ki jo da (?e odstopa od normalnih)

BRUUM-BRUUM

Napisano

ok poraba olja je nenormalna zato preveri kaj je z motorjem!

Lambdo sondo pa odklopi in bo? videl ?e je kaj druga?e.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

se prav, da je varianta, da tut mene lambda jebe, sm menju sve?ke, ampak poraba je ?e zmer ista, dober, pri pre?njih 2 tankih se je spet rahlo zni?ala, pri zadnjem se pa zavedam, da je ve?ja zato, ker je bla vo?nja na krepko vi?jih obratih (?ez ovinke ?ez Marijo Reko proti Podmeji in nazaj), kot ponavadi na normalni vo?nji.

 

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=8254

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Tvoja poraba je ve? kot vredu za 1.3 motor....Mazda 3 1.6 se tezko pribliza tej porabi...?al se ?ival matra in tudi pije

 

moja je ?e pa vedn okrog 9-10.3 kar ziher ni normalno za 1.5 :glare:

Napisano

a slu?ajno kdo ve kako priti do katalizatorja? zelo pribli?no vem kako stvar izgleda, v ?ivo pa nisem bil nikoli pod mojim avtomobilom

 

Avto na dvigalo ali kanal,in potem 1.lonez za izpu?nim kolektorjem je katalizator.

Ti svetujem da se zapelje? do kerega izpu?nega servisa in tam pove? morebitne te?ave z izpuhom ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Netopirjeva streha zahteva nekaj vzdrževanja in podmazovanja, tudi tesnila.
    • Sam bi vsekakor tu še 1x ponovil, če je potrebno. Sem razmišljal tudi, da ga snamem, vendar je malo več kot mačji kašelj v primerjavi s čiščenjem. Bi pa na njegovem mestu najprej preveril, če je težava res dpf.   lp, Samo
    • Jah, v tej temi se vsi obnašate kot presrani smrkavci. Koliko boš vozil, kje boš polnil, koliko % še imaš ipd. vprašanja/dvomi/strahovi so na vsaki strani te teme, kar malo poglejte svoje objave.   Jaz se preprosto peljem in filam. To je to. Saj EV ni neka raketna znanost. Je pa znanost za vse, ki z njim nimajo opravka in si ga predstavljajo vsak po svoje. Predvsem pa že preden probajo, vedo, da to ni za njih. Kot verjetno niso bili za njih pametni telefoni, ker pravi telefoni imajo tipke, pa ravni televizorji, ki niso škatle ipd. Vse že videno in slišano.
    • Pri vsem skupaj se je za vprašat, a se splača.   Mislim, nakup kemikalije in potem štiri ure dela... In še vedno ne veš, kaj se bo izcimilo ven...   Ne vem, če je bistveno ugodneje kot da ga snameš in odpelješ k Strajnarju. Čiščenje in pregled katalizatorja od enega Fiata pred okoli pol leta je bilo 80€... En dan peljal tja, drugi dan šel iskat...    Drugo je, če je uničen in mora narediti novega, to traja kakšen dan več... Pa okoli 300€ več te košta... V glavnem, ko ga dobiš nazaj, je definitivno dober.
    • Ja, s skrbmi in truda. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.