Skoči na vsebino

Citroen C5 vs Mazda6 - mnenja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razmi?ljam o nakupu rabljenega (do 2-3leti) vozila, karavan, predvidoma dizel (ni pa nujno). Mazda6 je (seveda :P ) opcija, v?e?; in to zelo, pa mi je tudi novi C5 (nova oz, zadnja generacija). Oba karavana sta pribli?no isto velika, tudi cene za rabljene so podobne. Mazdo poznam, Citroena pa ne oz. bolj po ljudskem izro?ilu da je bolj tako-tako oz "po francosko" narejeno. Sicer ne vem koliko je tu gor ljubiteljev (haterjev) Citroena, ampak vseeno me zanima kaka izku?nja, mnenje.

Napisano

Letos marca sem en teden vozil C5 karavan (cca. 3000 km, do Hannovra preko Berlina nazaj v SLO)... In je ena izmed slabih lastnisti ta, da sem imel problem pri vstopanju in izstopanju na voznikovi strani... Enostavno je nekako premalo prostora, ce te je malo vec skupaj (184cm, cca. 110 kg)... drugace je imel pa nekaj zadev, ki so bile boljse kot pri Mazdi. Ena je recimo Bluetooth instalacija... Za parjenje pri Mazdi potrebujes kar nekaj casa, da se pogovoris z gospodicno, ki zdi nekje pod aramturo :) ... Pri Citroeno pa sem samo na mboilniku poiskal novo opremo, nasel C5, kliknil na Pair... vpisal geslo (se mi zdi, da je bilo 0000 ali 00000) in mobilnik je bil sprajen z instalalcijo. In na displeju je celo prikazal imena iz imenika... kar pri sestici ne deluje (vsaj ne z mojim telefonom) in prikazuje samo stevilko... Tudi potovalni racunalnik je pri C5 boljsi... ima vec informacij, ki bi te lahko zanimale med potovanjem... Lega na cesti je bila dobra, voznja mehkejsa kot pri Mazdi (pac francoska mehkoba) ceprav smo imeli model za navadnim vzmetenjem... in ne hiddravlicnim ... Je pa Citroen pomoje cenejsi... vsaj pri novem... tako, da bi pricakoval, da so tudi rabljeni cenejsi kot Mazde ...

 

Tukaj je ze nekaj vtisov od takrat ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za moje pojme je delovno okolje voznika pri Citroenu preve? na?i?kano in vse to moti pri vo?nji.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hja zanimivo... Mislim da sta oba vredna nakupa, tudi c5 mi je novi zelo v?e?. MOrda ima c5 malo bolj udobno vo?njo, ?eprav bi kot paket dal prednost Mazdi.

 

Mislim da je bolj pomembno, da najde? "dobrega" oz. lepo in ohranjenega ter realne km - pa naj bo 6-ka ali c5.

Napisano

Predlagam da oba poskusi? peljat, pa potem tuhta? dalje, je pa C5 toook lep! :rozico::wub::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem bil na Pezoju preden sem sel na Mazdo, avto ze OK, samo upam da so francozi porihtali to pof*** elektroniko, 1x na mesec light show...

 

Skratka avto nikoli crknil ampak stalno ene male piz....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem gledal vse avte srednjega razreda (parmesecev nazaj sem hotu menjat mazdo6) in je vse bolj ali manj isto...

 

kupi tisto kar je cenovno najugodneje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanimivo ampak Citroeni so bistveno bolj kvalitetni kot Peđoji. ?zmeden?

 

Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. ;) Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.

 

Simon ta analiza je narejena na 1000 intervencij....ampak ne upo?teva dejstva da je v vsak drugi avto nemc al pa francoz + ve?inom na avtocesti...se pravi ve? kot jih je na cesti ve?ja je mo?nost odpovedi...minijev je verjetno 5x manj kot opel astra....

 

Oni bi morali gledati na letni osnovi oziroma glede na celotno ?tevilo modelov letno na cesti, kar je seveda izredno te?ko, ne vem :ne vem:

 

Itak pa je PSA group eno in isto, res pa da Pezo ne zna elektronke za HDI narest.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.