Skoči na vsebino

Citroen C5 vs Mazda6 - mnenja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razmi?ljam o nakupu rabljenega (do 2-3leti) vozila, karavan, predvidoma dizel (ni pa nujno). Mazda6 je (seveda :P ) opcija, v?e?; in to zelo, pa mi je tudi novi C5 (nova oz, zadnja generacija). Oba karavana sta pribli?no isto velika, tudi cene za rabljene so podobne. Mazdo poznam, Citroena pa ne oz. bolj po ljudskem izro?ilu da je bolj tako-tako oz "po francosko" narejeno. Sicer ne vem koliko je tu gor ljubiteljev (haterjev) Citroena, ampak vseeno me zanima kaka izku?nja, mnenje.

Napisano

Letos marca sem en teden vozil C5 karavan (cca. 3000 km, do Hannovra preko Berlina nazaj v SLO)... In je ena izmed slabih lastnisti ta, da sem imel problem pri vstopanju in izstopanju na voznikovi strani... Enostavno je nekako premalo prostora, ce te je malo vec skupaj (184cm, cca. 110 kg)... drugace je imel pa nekaj zadev, ki so bile boljse kot pri Mazdi. Ena je recimo Bluetooth instalacija... Za parjenje pri Mazdi potrebujes kar nekaj casa, da se pogovoris z gospodicno, ki zdi nekje pod aramturo :) ... Pri Citroeno pa sem samo na mboilniku poiskal novo opremo, nasel C5, kliknil na Pair... vpisal geslo (se mi zdi, da je bilo 0000 ali 00000) in mobilnik je bil sprajen z instalalcijo. In na displeju je celo prikazal imena iz imenika... kar pri sestici ne deluje (vsaj ne z mojim telefonom) in prikazuje samo stevilko... Tudi potovalni racunalnik je pri C5 boljsi... ima vec informacij, ki bi te lahko zanimale med potovanjem... Lega na cesti je bila dobra, voznja mehkejsa kot pri Mazdi (pac francoska mehkoba) ceprav smo imeli model za navadnim vzmetenjem... in ne hiddravlicnim ... Je pa Citroen pomoje cenejsi... vsaj pri novem... tako, da bi pricakoval, da so tudi rabljeni cenejsi kot Mazde ...

 

Tukaj je ze nekaj vtisov od takrat ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Za moje pojme je delovno okolje voznika pri Citroenu preve? na?i?kano in vse to moti pri vo?nji.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

hja zanimivo... Mislim da sta oba vredna nakupa, tudi c5 mi je novi zelo v?e?. MOrda ima c5 malo bolj udobno vo?njo, ?eprav bi kot paket dal prednost Mazdi.

 

Mislim da je bolj pomembno, da najde? "dobrega" oz. lepo in ohranjenega ter realne km - pa naj bo 6-ka ali c5.

Napisano

Predlagam da oba poskusi? peljat, pa potem tuhta? dalje, je pa C5 toook lep! :rozico::wub::punk:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz sem bil na Pezoju preden sem sel na Mazdo, avto ze OK, samo upam da so francozi porihtali to pof*** elektroniko, 1x na mesec light show...

 

Skratka avto nikoli crknil ampak stalno ene male piz....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ak, da Sirius vidi to temo, ti bo vse razlo?u o C5.

33112_1.png

Napisano

jaz sem gledal vse avte srednjega razreda (parmesecev nazaj sem hotu menjat mazdo6) in je vse bolj ali manj isto...

 

kupi tisto kar je cenovno najugodneje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zanimivo ampak Citroeni so bistveno bolj kvalitetni kot Peđoji. ?zmeden?

 

Sicer pa, ?e mene vpra?a? je C5 bolj udoben, predsedni?ki, Mazda 6 pa ima nekaj ?portnega pridiha, tr?e vzmetenje... Najbolje je res, da gre? peljati oba, malo preveri? koliko te kateri pride pa se odlo?i?. ;) Za moje pojme ne z enim ne z drugim avtom ne bo brca v temo.

 

Simon ta analiza je narejena na 1000 intervencij....ampak ne upo?teva dejstva da je v vsak drugi avto nemc al pa francoz + ve?inom na avtocesti...se pravi ve? kot jih je na cesti ve?ja je mo?nost odpovedi...minijev je verjetno 5x manj kot opel astra....

 

Oni bi morali gledati na letni osnovi oziroma glede na celotno ?tevilo modelov letno na cesti, kar je seveda izredno te?ko, ne vem :ne vem:

 

Itak pa je PSA group eno in isto, res pa da Pezo ne zna elektronke za HDI narest.............

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja ko bom cevape pekel.   Evo se enega. To je pa v bistvu nasvet vsem motoristom, fizicna priprava je veliko se posebej sedaj v vrocini. Jaz mam sreco da vsako leto imamo tudi trenung varne voznje - na hard in prvo pomoc. To je 4 dni intenzivnega treninga. Motor mora biti 365 dni v glavi ne samo te 3-4 mesece    Zdaj grem pa na kolo pa na 2800m !   @wankel - prevec?
    • Joj Jures, kak dan bi pa šlo brez teh hvalospevov 😀
    • Da ti odgovorim na kratko, kot motorist sem 2x boljsi voznik avta. Vratne misice mam kot Verstappen in ni dbeva da ne manevriram refleksno No pa ta teden sem 'na drugi strani' kot kolesar v Franciji. Tako avti, kot avtodomi, kot motoristi spostujejo kolesarje vzajemno. Ceste so sireoke, uzivamo vsi, noben nima problema z nikomer.... V Slo na kolesu, gre vse na noz in to na polno mimo tebe. Govorim o prometnih cestah, ker za moutain so pa odfookani francozi, to pa samo slisis pss pss pss pss, pardon, uh la la, sam letijo dol med smrekam  ampak pri njih je to povsod dovoljeno, tudi avtodomi so povsod na svoje, ni prepovedano. Normalno da potem vsak najde svoj prostor. Pri nas? Omejitve, prepovedi....da o omejitvah na cesti ne bi. Pri nas je na 50m drug znak za omejitev, sploh bi vec odprtih cest. Zato pa se sproscamo izven slo...    
    • Kar je napisal jures je popolnoma, do potankosti točno. Sam se vozim dva do trikrat po avtocesti med Koprom in Ljubljano. Toliko ene agresivnosti kot je pri nas je ne vidiš nikjer. In posledično se, ko pridejo tujci k nam, prilagodijo našemu stilu vožnje (prevelika hitrost, nevarna prehitevanja, vožnja po levem pasu deset kilometrov...).  Tipičen primer takšne vožnje je na odseku od Kozine proti Kopru, kjer se popravlja cesta. Pokažite mi s prstom enega, ki tam vozi 60km/ uro. Mogoče se kak Nizozemec res vozi takoj na začetku, a ko vidi, da  ga domačini lepo in  prehitro prehitijo na tistem ozkem odseku, kjer komaj vozita vštric dva avta, storijo enako. Nazadnje je en model iz notranjosti dežele prehiteval tako kamp prikolico in zaružil v kamnite bloke, ki so ob strani. In smo lepo stali urico tam in se po polžje cijazilii, ter si ogledovali zanimivo okolico.  Na naših cestah absolutnon primanjkuje avtocestna policija, več radarjev in večja kontrola policajev. 
    • Tam so bili rumeni Britanci, tu pa modri Japonci. Drugače pa res malo spominja na Camel Trophy...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.