Skoči na vsebino

izpusni sistem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp,

 

kje v okolici celja/ljubljane eventuelno maribora se da naredit izpusni sistem od cata naprej s fijem 60?

 

tu pri nas so rekli da ne more krivit cevi in da bi blo na prevec mestih posvasano, rostfrei je drazji kot moj avto, za 2x45 pa nevem ce je prostor.

 

2x45 pride lih neki cez 60 po povr?ini... sam bi raj mel 1x60.

Napisano

Aja pa, da objasnim. Dva kolega sta pri njemu rihtala Cliota RS, Peugeota 106 Rallye (ki ima 140+hp!), Peugeot 205 (neznana konjenica :P ) ampak ko sem pa videl kako lep sistem je naredil na mojem biv?em 200SXu sem pa vedel, da obvladajo. :rispekt: Tako, da se ti spla?a. Pa za spremembo od nekaterih ?u?marjev bo? lahko rekel kaj si to?no ?eli? in stal zraven. Vsaj take so reference.

Napisano

superca... no sej tu v velenju mi je lepo priznal da mi lahk gre 60ko delat sam da bo a.) sestavljena in po?vasana all over b.) grdo zakrivljena

 

je reku nej grem drugam. :)

en dan prej so mi lukno za tehnicnega posvasali... super fantje. mimogrede bi me lahk nategnu

Napisano

a je normalno 450e za 2 lonca oz total ca 600e za izpusni sistem?

+ tle v velenju so me strasili da bo za zadnji sportni lonec problem s policaji.

 

etc etc.

 

a mi lahk kdo pomaga, fi60 nikjer ne pride manj kot 500e al pa je za en drek oz glasno? :(

 

edit: za sportne lonce (ror po cez) ne za prekatne. prekatni so cenej sam mi je reku da ga bom ful zademfu s tem.

Napisano

To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:

Napisano

Ql, jaz bom tudi rabil cev od kolektorjev do zadnjih locev. Pa da nebom odpiral nove teme, ali pozna kdo koga ki bi mi naredil tudi inox ?portne izp. kolektorje?

 

PS:

Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo.

 

Kje pa se skriva ta mazdura zdaj?

panoramska.jpg
Napisano

Kolektorje naredi Hemingway ampak ni poceni ?pas. Ne vem koliko se spla?a za 1,5. Tip sicer vse mere izra?una in na podlagi vseh podatkov in parametrov o motorju tudi pove koliko hp bo pribli?no pri?lo ven (ima specialen program samo za to). Mogo?e, ?e najde? nekoga, da ti bo naredil za pameten denar in data delati skupaj z Deeyanom.

 

Skriva se pa ta Mazda nekje na forumu, ampak se ne ka?e ker gre za predelave, ki niso za v javnost. :P

Napisano

ok.. velik bolj kulturne cene... (1/2 manj), reku je tut da je fajn ce je zadnc lonc 55 zarad podtlaka? a je to kej res ? :)

to je kao back pressure al kk?

sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...

a ma kdo tu ventil za uravnavanje back pressurja? a ni kao backpressure slabo pri 4taktnih motorjih?

 

js sm cist zmeden ze.. vec preberem manj mi je jasn.

Napisano

Na MX-3.com pravijo, da V6 ne rabi back presure, zdj kaj je pa res? Pri meni je vstopna lukna v zadnji lonec 60 potem je pa pred izstopom en lijak premera 55, to je kao zato da naredi homologacijo :)

Napisano

ok.. velik bolj kulturne cene... (1/2 manj)...

sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...

 

Fabi? Me veseli, da sem pomagal.

 

na homologacijo sm cist pozabu... :( se to. matr.

?e bo kolikor toliko tiho samo vozi Mi?ko in se ne sekiraj. Ti je pa? stari avspuh pregnil in si dal lokalnemu majstru dal delati. ?e se bo? zmenil s Fabijem bo avto ti?ji kot povpre?na Hon-n-nda.

 

Itak tale projekt avspuh ?e mene ?aka enkrat... <_<

Napisano

mm. je reku. ce dam 55 zadi lonc pa do tja 60 je mal vec back pressurja in potegne luft v stene in ga bol zdemfa, ?e bo pa 60 do konca bo pa mal bolj prepustn pa kr dost bolj glasn.

ampak raj riskiram par konjev da je tisje vse skupi,..

 

si pomagal, ful. :) jutri grem do tja da dam zmert vse pa ce bo slo dost hit nardit da v petek grem se casermanu rore zrihtat pa vse skup zmontirat.. do takrat bo pa tut ze ene par cukrckov na avtu.. nic vizualnega. ;)

aja, pa se ful cenej je pri fabiju da naredi 1 v 2 lonc, da bo ostalo vizualno isto kot original :) nocem zadaj nekih sodov..

 

tak si mi ful pomagal za cel izpusni sistem, mas vsaj en pir v dobrem.. :)

Napisano

Kolektorje naredi Hemingway ampak ni poceni ?pas. Ne vem koliko se spla?a za 1,5. Tip sicer vse mere izra?una in na podlagi vseh podatkov in parametrov o motorju tudi pove koliko hp bo pribli?no pri?lo ven (ima specialen program samo za to). Mogo?e, ?e najde? nekoga, da ti bo naredil za pameten denar in data delati skupaj z Deeyanom.

 

Skriva se pa ta Mazda nekje na forumu, ampak se ne ka?e ker gre za predelave, ki niso za v javnost. :P

 

 

Za izpu?ne sisteme sm se sicer neki ?asa nazaj ?e zanimu pri kiss-tunigu, kjer majo sumljivo ugodne izpu?ne sisteme, ma kdo izku?nje z njimi?

 

http://www.kiss-tuning.net/new/?content=32

Napisano

tak si mi ful pomagal za cel izpusni sistem, mas vsaj en pir v dobrem.. :)

 

:jupiii: Samo dobro u?timaj potem pa ko se kdaj sre?ava me bo? peljal en krog pa bo to to. :bravo:

 

Za izpu?ne sisteme sm se sicer neki ?asa nazaj ?e zanimu pri kiss-tunigu, kjer majo sumljivo ugodne izpu?ne sisteme, ma kdo izku?nje z njimi?

 

Ne. Dostikrat je tak?na varianta kot se jo je lotil Ploki ?e najbolj?a. Custom cel sistem. ;)
Napisano

To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:

 

 

 

A obstaja ?e kera 323f 2.5 V6 turbo?

 

Midva imama lonce od Fabi power sam vse ostalo je custom made by Tich

Napisano

A obstaja ?e kera 323f 2.5 V6 turbo?

 

Midva imama lonce od Fabi power sam vse ostalo je custom made by Tich

 

Ja lonce ja. Sem se o?itno narobe izrazil.
Napisano

ce ma v podpisu .. :)

 

anyway, meni je fabi naredu malo predebel zadnji lonec... tak da je zaj zadnji lonec najnizja tocka avtomobila :/ mogoc bom enkrat sel bolj ploscatga narest... ce ga bom dost kje pustu. drgac me pac b.k.

 

drgac pa avto je kulturno glasen (Beri - ko ga stisnes se dere ko zverina), normalna voznja je pac 2.5 V6, tih ravn ni...

 

ga je pa Cat-back bremzal tak da glava pece, zdele se je sele avto prav ofnu.. :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.