Skoči na vsebino

Ajvar TDI

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A si nor, kdo pa ?e zdej polno tanka :D Moja ?e ve? kot eno leto ni videla polhnega tanka :P

 

Js samo v sakerju II nisem tankal benza na polno, ker je neumno vozit sabo 60 litrov benza, vozit pa se na LPG.

Druga?e pa VEDNO tankam polno, tudi zdej. :glare:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 88
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

 

Druga?e pa VEDNO tankam polno, tudi zdej. :glare:

 

Da loh sploh dam pride? :rolleyes:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dobr si kupu, zdej pa ?imprej LPG in?talacijo notr rukn! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sam jo bom montiral in to bo to.

Samo 1X septembra - oktobra. :(

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sam jo bom montiral in to bo to.

Samo 1X septembra - oktobra. :(

 

To bo nekaj tak?nega kot pri CX-7, ko pri vi?jih obratih dodaja ?e nekaj bencina? Ne spoznam se ampak a ni bila debata, da pri teh avtih rabi? ?e kar dosti plina/bencina in zato ne deluje ?isto samostojno? Sicer pa ti kar zmontiraj sam, potem pa lahko za?ne? ?e to fu?at. ?e bo? pa ?e homolomo zrihtal pa ni vrag, da ti ne bi posel cvetel. :bravo:B)
Napisano

To bo nekaj tak?nega kot pri CX-7, ko pri vi?jih obratih dodaja ?e nekaj bencina? Ne spoznam se ampak a ni bila debata, da pri teh avtih rabi? ?e kar dosti plina/bencina in zato ne deluje ?isto samostojno? Sicer pa ti kar zmontiraj sam, potem pa lahko za?ne? ?e to fu?at. ?e bo? pa ?e homolomo zrihtal pa ni vrag, da ti ne bi posel cvetel. :bravo:B)

 

CX-7 na plin dela v obmo?ju 1300-cca5200 rpm always, po tem ko se uplinja? segreje, ostalo je benz

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

CX-7 na plin dela v obmo?ju 1300-cca5200 rpm always, po tem ko se uplinja? segreje, ostalo je benz

 

A ko je topel tudi pod 1300 dela samo benz ? torej ne more? kruzat v 6 in 1200 rpm :vskalo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

A ko je topel tudi pod 1300 dela samo benz ? torej ne more? kruzat v 6 in 1200 rpm :vskalo:

 

Verjemi da s CX7 ne mores kruzat pod 1200...to ni navornik.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Modeli motor od CX-7 in MPS, je drug sistem kot "navadni" motorji, saj ima vbrizg goriva direktno v cilinder in ne pred sesalne ventile kot ostali"navadni" motorji.

Zato mora vedno delovati v kombinaciji z benzom, saj bi druga?e stopilo ?obe za bencin, ko pa vsak 13 obrat ?pricne bencin skozi pa jih ohladi in je mo?nost topljenja-odpovedi onemogo?ena.

Da pa deluje nad 5500 rpm sam na benz pa je normalno, takrat tud trga tolk da te?ko diha?. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sestavljajo ga 3 ?rke, in sicer MPS. :punk:

 

:jupiii::jupiii::jupiii: dabest!

 

?estitke! Sre?no vo?njo ?elim! :bravo:

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Imam zelo stare Q5 in sem z njimi zelo zadovoljen - ko bi le Mazde delale 25 let kot ti zvočniki ...   Nisem še poslušal teh novih s pasivnimi membranami.     KEF IQ5SE review | What Hi-Fi? WWW.WHATHIFI.COM One of the few towers that can give equivalently priced standmounts a real scare  
    • Ja sej vem, dej bom napisal vse ko bom imel čas, a sliko priložil. Mogoče že jutri ko pridem i faksa. Bom pa hvaležen za povratne informacije.  
    • Točno tako👍    Je pa tudi res,da tistega enega pristopa,ali sistema za vse ni-enostavno ne obstaja.   Tukaj je Nubert najbrž "posebnež"...predvsem,ker takega pristopa k tehnični dovršenosti za cvenk ne najdeš nikjer drugje. Tukaj sem hotel že prej omeniti tistega Kef Q-750,pa sem pozabil napisati. Po moje marsikdo,ki se ne potopi v srž materije niti ne pogrunta,da sta dva od treh "nizkotoncev" dejansko pasivna radiatorja....jep-srednji je "tapravi",zgornji in spodnji pa se pustita "porivati"....seveda je po tem primerjava v bassu z nuLine-34 taka (glej zgoraj video br. vs. zaprti zvočnik). Po moje si Kef z tem ne dela uslugo...nekdaj je bilo normalno,da so se pasivni radiatorji vsaj optično razlikovali od nizkotoncev...to pa se mi zdi malo tako-tako🤨
    • Meni je všeč naraven zvok in v glavnem poslušam pri nizki glasnosti.     Kaj pravi Copilot?   Koaksialni gonilniki združujejo več gonilnikov v eni enoti, kar omogoča boljšo fazno usklajenost in bolj enakomerno širjenje zvoka. To pomeni, da lahko ponujajo bolj naraven zvok, še posebej v manjših prostorih ali pri sistemih, kjer je pomembna kompaktna zasnova.   Ločeni gonilniki pa omogočajo boljšo prilagoditev posameznih frekvenc, saj ima vsak gonilnik svojo nalogo – nizkotonec za globoke tone, srednjetonec za srednje frekvence in visokotonec za visoke frekvence. To lahko prinese večjo natančnost in boljšo dinamiko zvoka, še posebej pri višjih glasnostih ali v večjih prostorih.   Če ti je pomembna kompaktnost in enakomernost zvoka, so koaksialni gonilniki dobra izbira. Če pa želiš večjo prilagodljivost in boljšo ločljivost zvoka, so ločeni gonilniki boljša možnost.
    • Še nekaj,kar zna @Janez007 @Alex in mogoče še za koga drugega biti zelo zanimivo.   Nubertovo publikacijo Technik Satt sem že omenjal-zelo priporočam. https://www.nubert.de/en/downloads/ pod Technische Dokumentationen/Technik Satt   Tukaj pa sedaj malce enostavnejše-Videi na določene tematike....nekaj zanimivih.   Pristop bass-reflexa v primerjavi z zaprtim ohišjem zvočnika – kaj je boljše?     Se najbrž marsikdo ne bo strinjal,ker "prepričanega prepričati".... Zakaj zaprti subwooferji ne predvajajo natančneje kot modeli z bass reflexom?     Za @Janez007 zelo zanimivo,čeprav se ne bo strinjal🙄 Zakaj koaksialci ne zvenijo bolje kot ločeni pogoni.   Tukaj...kdor je gledal do konca...postane jasno,za kaj koaksialni sistemi postajajo vedno večji...celo tako veliki,da po premeru prekašajo zvočnikove nizkotonce....torej zaradi problemov v osnovni konstrukciji gredo v kompromis drugje (veliki srednjetonci👎),in seveda spet stopijo v drugi drek...in spet...zgodbi ni konca.... Seveda-zaradi intermodulacije,ki ti "pljuva v skledo" se trudijo k čim manjšem nihanju srednjetonske membrane,kar pa v posledici potegne probleme pri občutljivosti in glasnosti. Takšni sistemi "še užitno"zvenijo le pri zelo nizkih glasnostih,in glasneje kot igra,bolj se mu "fuzla".   Tukaj je v mojih očeh še najboljši t.i. Manger Schallwandler  Manger® Schallwandler - Manger Events MANGERAUDIO.COM Über Manger Audio - Präzision im Schall - Unsere Systeme werden alle in Deutschland handgefertigt, wobei der einzigartige... ,ki pa je še zmeraj daleč od perfekcije.   Dobri so tudi Cabasse https://www.cabasse.com/   Mislim bolj "krogeljne" sisteme,ki pa imajo seveda druge probleme (cena,fazni problemi značilni za Sub/Sat sisteme itd...)   Ostalo je vsaj v mojih očeh👎
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.