Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Fantje hvala za vso pomoc. Jaz sem kr kupil feltne ALESSIO R203 z gumami Michelin pilot 195/60/15. Gume so kot nove. Cena pa enkratna 45kSIT. Zraven pa sem dobil se zimske verige. Sploh ne bom mogel spati....komaj cakam vulkanizerja.....

Vuk kaj pravis?

Ne bi te prestrasil ampak 195/60 15 absolutno NE PASE.

Ti mas originalno dimenzijo 165/65 14. Odstopanje med 165/65 14 in 195/60 15 je 7.9%, kar je way way too much.

Zgornji limit je cca. 3%

To dimenzijo tudi ne bos mogu himologirat, da ne omenjam da se ti bo poraba povecala .

 

se ta kalkulator : http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html

 

195/50 15 bo prava dimenzija (pa se gume so najbilj poceni v tej dimenziji).

Jaz imam trenutno feltne 165/65/14 od R Twingo....

Kolk je pa original dimenzija pa ne vem.....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • Odgovori 54
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Fantje hvala za vso pomoc. Jaz sem kr kupil feltne ALESSIO R203 z gumami Michelin pilot 195/60/15. Gume so kot nove. Cena pa enkratna 45kSIT. Zraven pa sem dobil se zimske verige. Sploh ne bom mogel spati....komaj cakam vulkanizerja.....

Vuk kaj pravis?

Ne bi te prestrasil ampak 195/60 15 absolutno NE PASE.

Ti mas originalno dimenzijo 165/65 14. Odstopanje med 165/65 14 in 195/60 15 je 7.9%, kar je way way too much.

Zgornji limit je cca. 3%

To dimenzijo tudi ne bos mogu himologirat, da ne omenjam da se ti bo poraba povecala .

 

se ta kalkulator : http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html

 

195/50 15 bo prava dimenzija (pa se gume so najbilj poceni v tej dimenziji).

LabiGT!

 

Sode? po tem "kalkulatorju" je MMS malo mimo brcnil!

Za 6-ko so homologirane gume 195/65x15 in 215/45x17; ustrezni ekvivalen 195/65x15 pa je 225/45x17 !?!?!?! :angry:

?e bi to prej vedel bi raje vzel 225, kot pa da sem kupil pred 1 mesecem 215 (sedaj pa ne bom mogel spat!!!). :blink:

 

Papa, Tomi

Papa, Tomi
Napisano

Sej je 225/45 17 bolj pravilna dimenzija...ampak..(hehe vedno ampak), z 215/45 je manja poraba. 215/45 je tudi v mejah normale tko da so se odlocili za 215/45.

Pa MMS nima nic pri tem, ampak mazda.

Eden od razlogov je tudi ta da z 215/45 prides mimo ne da bi mogu razsirt blatnike, ker ma Mazda 6 kar velik ET (50mm).

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Fantje hvala za vso pomoc. Jaz sem kr kupil feltne ALESSIO R203 z gumami Michelin pilot 195/60/15. Gume so kot nove. Cena pa enkratna 45kSIT. Zraven pa sem dobil se zimske verige. Sploh ne bom mogel spati....komaj cakam vulkanizerja.....

Vuk kaj pravis?

Ne bi te prestrasil ampak 195/60 15 absolutno NE PASE.

Ti mas originalno dimenzijo 165/65 14. Odstopanje med 165/65 14 in 195/60 15 je 7.9%, kar je way way too much.

Zgornji limit je cca. 3%

To dimenzijo tudi ne bos mogu himologirat, da ne omenjam da se ti bo poraba povecala .

 

se ta kalkulator : http://www.tyresave.co.uk/tyresize.html

 

195/50 15 bo prava dimenzija (pa se gume so najbilj poceni v tej dimenziji).

Jaz imam trenutno feltne 165/65/14 od R Twingo....

Kolk je pa original dimenzija pa ne vem.....

sodec po www.dunlop.de tiremanager, je tvoja originalna dimenzija 175/70 13. Tko da spet 195/60 15 ne bo prav. (predvsem mislim da ti bojo tezko to homologirali)

evo en screenshot

 

Objavljena slika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ne vem no; jaz sem dal ?e distan?nike noter (2 x 15 mm na os), pa gre lepo mimo blatnikov (no mogo?e malo na tesno-zgleda pa lepo)! B)

Papa, Tomi
Napisano

Ne vem no; jaz sem dal ?e distan?nike noter (2 x 15 mm na os), pa gre lepo mimo blatnikov (no mogo?e malo na tesno-zgleda pa lepo)! B)

Te feltne k jih mas ti majo ET 55. Sirina je pa 7J, zdaj pa ce bi dal 225 na tako sirino bi v bistvu imel slabsi efekt(balon) kot 215. Za najboljsi efekt bi mogu met recimo 8J sirino.

7J recimo je idealno za 195 sirino.

Sam z distancniki si izboljsal situacijo (glede lege :), sam pazit je treba da so kvalitetni.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sedaj sem pa potola?en... :D

Upam, da so distan?niki kvaliteni, saj niso bili ravno poceni (56k SIT za dva para z vijaki ...)! :angry:

Papa, Tomi
Napisano

sodec po www.dunlop.de tiremanager, je tvoja originalna dimenzija 175/70 13. Tko da spet 195/60 15 ne bo prav. (predvsem mislim da ti bojo tezko to homologirali)

 

Kaj pa zdaj ??? ...ce gre gor 205/50/15...bo pa slo tud 195/60/15....al ni to tko smpl...sej se mi je zdel...bomo pa gume menjal......

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

sodec po www.dunlop.de tiremanager, je tvoja originalna dimenzija 175/70 13. Tko da spet 195/60 15 ne bo prav. (predvsem mislim da ti bojo tezko to homologirali)

 

Kaj pa zdaj ??? ...ce gre gor 205/50/15...bo pa slo tud 195/60/15....al ni to tko smpl...sej se mi je zdel...bomo pa gume menjal......
Pomisli ?e na amortizerje!
Napisano

ok bom tko probal: 195/60 15 pomeni naslednje> 195 sirina v milimetrih, 60 je odstotek te sirine v visini gume , se pravi profil je visok 195x0.6=117mm, 15 je pa premer kolesa v inchih (15x2.54cm=38.1cm).

 

In za avto mora biti premer kolesa in gume vedno enak ali pa v mejah prej omenjenih 3%. Za 195/60 15 to pomeni: 117X2 (2 ker spodnja pa zgornja stran profila) +381mm = 615mm

 

Original 175/70 13 ;175*0.7=122.5mm x2 + 13x2.54= 575mm

 

195/50 15 skupen premer = 576mm

205/50 15 skupen prmer = 586mm

 

lahko das tud katerikoli sirino le da mora biti premer potem v mejah originalne dimenzije. Upam da nisem prevec kompliciral

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ni? komplicirano!

Zelo pou?no - kakor v ?oli! :D

Pa ?e vse je res!

Papa, Tomi
Napisano

Te feltne k jih mas ti majo ET 55. Sirina je pa 7J, zdaj pa ce bi dal 225 na tako sirino bi v bistvu imel slabsi efekt(balon) kot 215. Za najboljsi efekt bi mogu met recimo 8J sirino.

7J recimo je idealno za 195 sirino.

Sam z distancniki si izboljsal situacijo (glede lege :), sam pazit je treba da so kvalitetni.

Hmmm, ta ET mi malo preglavic povzro?a!

Torej, ?e je man?i potem felna "bolj ven stoji"?

Mater sem kmet, ko ni? ne vem!

"Blagor ubogim na duhu, kajti njih bo nebe?ko kraljestvo..." :rolleyes:

Papa, Tomi
Napisano

Ja manjsi ET pomeni da feltne navzven stoji. Sam tudi tukaj se ne sme pretiravat. Recimo za mazdo 6 omejitve so: sirina 7, min. ET=40mm

sirina 7.5 min ET 45mm...itd.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
Objavljena slika

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Torej, ?e imam jaz felno 7-ko ET 55 in distan?nik 15mm je to enako kot bi imel felno z ET 40?

Papa, Tomi
Napisano

Pa ?tajerci smo zakon-hehe B)

Papa, Tomi
Napisano

ok bom tko probal: 195/60 15 pomeni naslednje> 195 sirina v milimetrih, 60 je odstotek te sirine v visini gume , se pravi profil je visok 195x0.6=117mm, 15 je pa premer kolesa v inchih (15x2.54cm=38.1cm).

 

In za avto mora biti premer kolesa in gume vedno enak ali pa v mejah prej omenjenih 3%. Za 195/60 15 to pomeni: 117X2 (2 ker spodnja pa zgornja stran profila) +381mm = 615mm

 

Original 175/70 13 ;175*0.7=122.5mm x2 + 13x2.54= 575mm

 

195/50 15 skupen premer = 576mm

205/50 15 skupen prmer = 586mm

 

lahko das tud katerikoli sirino le da mora biti premer potem v mejah originalne dimenzije. Upam da nisem prevec kompliciral

To se pravi, da prekoracujem original za cca7%. Se pravi nic od homologiranja.

A prav razumem?

 

P.S. Zelo poucno. To se moram tudi jaz naucit. Meni teli ET-ji pa J-ji nic ne povejo....

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

J-jodi-povejo koliko je ?iroka feltna recimo 7Jx16 7jodov,gor pa?e guma 195 do 225...

ET-einpresstiefe...razdalja v milimetrih med polovi?no "globino" feltne in to?ko naseda.

?e je enaka feltna, samo ET je manj?i, potem feltna z manj?im ET gleda bolj ven iz blatnikov. Vsakemu avtomobilu pa?e neka toleranca ET-ja glede na dano feltno; ?e je premajhen, je kolo preve? ven, ?e je prevelik, pa preve? noter.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

sam popravek: J ti pove kako je zakljucena feltna. Recimo original jekleno kolo od mazde6 je 15x6 JJ, v anglescini pomeni to wheel-flange zakljucek (roba feltne).

Iz te slike k si jo prilepil se vidi da je feltna J.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ve? glav ve? ve...hvala Labi... :D... JJ je torej ?isto do roba fletne,J pa do tam ko ka?e slika,?e sem pravilno razumel.

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Pravilno si razumel kar sem napisal, problem je da nisem prav napisal :)

JJ je dvojni rob, medtem ko je J enojni.

 

 

@323F

Pa oprosti 323F ker smo ti "preusmerili" temo...

Ti bos lahko homologiral samo tiste dimenzije gum ki so navedene od strani proizvajalca feltn.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pravilno si razumel kar sem napisal, problem je da nisem prav napisal :)

JJ je dvojni rob, medtem ko je J enojni.

 

 

@323F

Pa oprosti 323F ker smo ti "preusmerili" temo...

Ti bos lahko homologiral samo tiste dimenzije gum ki so navedene od strani proizvajalca feltn.

Nic hudega....saj to kar sodi na ta topic...se ?e malo izobrazujem....

 

....Ti bos lahko homologiral samo tiste dimenzije gum ki so navedene od strani proizvajalca feltn....

A to pomeni da, ce gre na moje feltne Alessio R203 dimenzija 195/60/15, bom lahko homologiral?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

To pomeni da ce na papirjih od Alessia pise da za ta tip (R203) naj bi pasale gume 195/60 15 na Mazdo 323F potem lahko homologiras.

 

Sam res ti priporocam da jih probas zamenjat s kom ki ma 195/50 ali pa jih probaj prodat.

 

primer kako zgleda tuv papir (edin je pa res da je alessio made in italy , in tam ce se ne motim niso navedene dimenzije gum?? to ne vem 100%)

Objavljena slika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.