Skoči na vsebino

cukanje mazda6 cd 140 lenik 2008


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 56
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Naj ti naredijo ro?no ?telanje injektorjev... o?itno niso dobor "nau?eni"

 

Kaj pa gorivo... a tanka? skoz istega distributerja al meja?. Pri meni osebno je Agip najbolj problemati?en, ker zna kar precej cukat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

imam mazdo 6 diesel letnik 2008 z 85 000 prevo?enih kilometrov in zadeva mi cuka pri cca 1800 do 2000 obratih. Ko da? gas pocuka potem pa je vse ok. Je pa vseeno ali je avto mrzel topel. Zadevo so mi ?e 4x urejali na servisu, menda z menjavo SW in stvar je potem bolje za cca 1000 do 3000 km potem pa spet slab?e. Ker bo avto kmalu izven garancije, me zanima ali se moram s tem cukanjem sprijaznit ali z malo ve? slabe volje razlo?it serviserjem naj se nehajo hecat...Ker verjamem, da se mazdi pri vsem nejenem slovesu to nebi smelo dogajat, ?e pa ?e, pa bi moral to zrihtat v prvo in ne vedno znova in znova nek SW menjavat.

 

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem avto kupil so mi rekli, da ?e se le da naj se izogibam Petrola, najbolj pa priporo?ajo Agip. Tako da ?e se da tankam na Agipu ali OMV. Zdej po zadnjem ?telanju pa sem tanku ve?ino OMV paje enako, tako da te?ko re?em da je kak?na razlika pri cukanju med enim in drugim gorivom.

 

Kdo te je pa to nafopal... OMV je imel celo pred kake dobre pol leta veliko te?av s premalo "mastno" nafto in razne bolj ob?utljive visokotla?ne pumpe so tudi zaribale zaradi tega.

 

Agip je meni redno cukal (zdaj ga ne tankam ve?) napram recimo MOLu in Petrolu, kjer cukanja ni.

 

Moj predlog, ?e se ?e boji? Petrola pa pojdi 1x na MOL in probaj, kaj se bo dogajalo. Tko bo? najla?je eleminiral mo?nost goriva oziroma jo potrdil. Zavedati se je pa? treba, da v dobrobit ?im manj?e porebe postavljajo delovanje motorja skoraj ?isto na rob optimalnosti. samo malo je treba pa gre zadeva ?ez ta rob pa ima? cukanje ipd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opazil sem enak problem, in septembra ko peljem na redni servis bom zagnjavil (gama, btc)

 

Mogoce bi blo pametno da naredimo kako "skupinsko" prijavo napake?

 

Mogo?e ?e se nas najde ve? je vedno la?je, jaz sem sicer zadevo kupu in jo servisiram pri Interclassu. Kar se samih rednih servisov ti?e nimam pripomb razen sevda na ceno in na to da bi mi avto lahko vsaj oprali za tak denar.

 

Jaz sedaj preverjam ?e gorivo, trnutno sem ga tankal na petrolu in ga bom ?e naslednji? tako da bo res v rezervoarju samo petrolovo gorivo potem pa probam ?e Mol, kot je predlagala Boss potem pa spet na servis.

 

Sej zaenkrat mi ni? ne komplicirajo, pravijo ?e bo ?e cukal pridite kar nazaj. Mene sam skrbi kako bo, ko bo potekla garancije in pa ne da se mi skoz na servisu stat, ker konec koncev sem kupu avto za vozit in ne za na servisu stat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

Zmeni se, da ti probajo delovanje ?ob ro?no programirat na ustrezne vrednosti. To bo ?e najbolj zaleglo, ker z updejtom programa, kot vem, se same ?obe ne reprogramirajo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

PA verjamem da ce se je problem zacel v garanciji so ga dolzni odpraviti ne glede na potek le te...

 

Sicer pa zadnje case slisimo ?udne drobne tiske od M garancije.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ja kak za koga pri meni se je na 2006 letniku pri cca. 120000km cukanje za?elo in samo stopnjevalo v to da avto mrzel ni imel mo?i...avto celi tedn na servisu...epilog da na avtu ni napake ko sem ?el po njega so ga pa v gara?o postavli da je dobro ?el...drugo jutro pa spet ista pesem...vsaki? na rednem servisu so pa novi software meli HALO vsaki? nov software ?e ?tiri leta pa ro?no nastavljanje diz...do zdaj videl in sli?al samo pri mazdi..za mene na?alost enkrat mazda nikol ve? mazda..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mece imajo tud to, samo se na?tela cca vsakih 50kkm, ?e je potrebno in je mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, se prav smo mi na nek na?in meca wannabe :-) No po cenah so oni mazda wannabe :D:P

 

Po cenah mece presegamo. Vsaj na rednih servisih.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 meseci kasneje...

Evo dva tanka petrola, zadev je prej ?e slab?a kot bolj?a, trenutno se mi polje cukanja glede na obrate razteguje in se dogaja med 1600 in 2100.

 

Naslednji teden sem zmenjen na servisu in potem spet ?iv?nost ali bo bolje ali ne. Zdej sem ?e res nervozen, ker bo garancije kmalu konec in si ne predstavljam kako naprej.

 

 

 

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na servisu so nekaj po?timali in zadeve je bilaj precej bolj?e po cca 2000 KM ni bilo zaznati cukanja le manj?a ne odlo?nost pri dodajanju plina pri kriti?nih obratih, torej jaz ko sem na to bil pozoren sem opazil za kaj gre ?e bi dobil v roke avto prvi? tega nebi opazil. Sedaj po 4000 km od servisa pa mi je prvi? spet resno pocukala.

Od pristojinih pa sem dobil naslednje odgovore:

- na servisu dejanske re?itve nimajo, torej razlog za te?avo ni znan. Edino kar naredijo je menjava softweara.

- Na mazdi Slovenija pa mi je nek gospod brez kan?ka slabe vesti in ob?alovanja pojasnil da to pa? tako je pri teh avtomobilih in da se to ne smatra kot da je z avtomobilom kaj narobe. Predvidevajo da se bo to odpravilo v prihodnosti z eno izmed novih verzij softweara. Skratka eno sranje, ki me?e slabo lu? na druga?e sicer dobro zasnovan avto.....sem bil slabe volje ta te?ko opi?em kako, ker sme precej nemo?en.

Seveda pa je dejstvo ?e naslednje da teh motorjev ne vgrajuje ve? ampak so jih nadomestili z novim 2.2, ki menda nima tak?nega na?ina delovanja :)

 

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

koliko pa ima? km skupaj? ?e razberem si ze okoli 100 jurjev, so pogledali / menjali filter za nafto?

 

 

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno gre za ob?utljiv sistem na nafto, al kaj vem. Pri starej?ih ?estkah je podobno. Je pa tako, ?e v prostem teku opazi? pove?ane vrtljaje je mo?no, da se izvaja regeneracija DPF filtra, ali pa da se ?obe u?ijo (ima sistem za samonastavljanje ?ob). Takrat je fino po?akat, da obrati padejo, pa potem ugasne? avto.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja res je imam 93 000 in ?e nekaj malega. Filtre menjuje po predvidenem planu servisiranj, avto je redno servisiran na 20 000 Km, na tem istem servisu.

 

Sedaj mi niso menjavali ni? samo ?telali oziroma nalo?ili nov softwear.

 

no ja ?e so kdaj ble kake smeti....sicer bi se moralo to poznati v ve?ini ne samo ob dolo?enem trenutku

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni "di?i" po te?avah z gorivom. Mogo?e si kdaj natankal slab?o kakovost dizla in sedaj te cel ?as "ja?e".

Poizkusi s kakim aditivom za gorivo, da spravi? ne?elene sestavine sistema. Jaz sicer navijam za Megasel, vendar ni nujno, da uporabi? prav tega. Omenjeni ima nekaj prednosti pred drugimi, ker je ve? komponenten. Vendar se lahko odlo?i? tudi za kako drugo varianto. V kolikor se z aditivom stanje ne izbolj?a, bo? vsaj imel nekoliko bolj jasno sliko, ki bo jasno kazala na slabo delovanje ?ob v kombinaciji z za ra?. programom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno pitanje. Kam gre eventuelna umazanija potem? Da ne kon?a potem umazanija iz napeljave ravno pri ?obah?

 

Ne gre za umazanijo, to naj bi polovil filter. Gre za morebitno manj?o koli?ino vode in smolaste sestavine raztopljene v gorivu, ki ne zgorijo. Smolaste sestavine tvorijo usedline na injektorjih, kar ovira njihovo pravilno delovanje. Morebitno manj?o koli?ino vode aditiv ve?e na sebe on jo razpr?i po gorivu ter jo postopno izlo?i skozi ?obe v izpu?ni sistem, smolaste usedline pa postopoma topi, ker pa ima ?e mazalni u?inek, injektorji lep?e delujejo.

Natezanje s softverom, mi nekako nakazuje, da ni v tem problem, saj se zadeva ne bi destabilizarala vsakih 2000km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, kaj pa ?e je umazanija tolk 'mejhna' da gre mim filtra? A to je tut mo?no?

 

To pomeni, da bo ?la tudi skozi ?obo in zgorela, ali pa tudi ne v cilindru. Po mojem ni sporna faza vbrizga, sporen je proces po eksploziji, ko se na stene izgorevalne komore in tudi po delu injektorja, ki ?trli v njo postopoma lepijo ostanki izgorevanja.

post-483-1292600722_thumb.jpg?ist injektor post-483-1292611579_thumb.jpgumazan injektor

Tako nekako izgleda vbrizg. Na stenah in tudi le?i??ih ventilov se lepijo ostanki izgorevanja. Na 100.000 km se porabi okoli 6500 litrov dizla, ?e to podelimo na injektorje, pripada vsakemu cca. 1625 litrorv dizla. Torej obstaja velika verjetnost, da motor ne deluje ve? optimalno. Nekaj na ra?un saj na batnih obro?kih, nekaj na ra?un sede?ev ventilov in nekaj na ra?un pravilnega razpr?evanja injektorja. Zakaj torej ne bi te ostanke o?istili v zadovoljivem obsegu (idealno bi bilo mehani?no ?i??enje, vendar ni ekonomi?no) z nekim dodatkom za gorivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.