Skoči na vsebino

Mazda 6 Sportkombi CD 120

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Sem dolgoletni uporabnik renaulta megana (1997), s katerim res nisem imel nekih ve?jih problemov, kar se ti?e ma?ine, le v zadnjih letih je za?el malo "cveteti". Zdaj pa se je dru?ina pove?ala in se oziram za karavanom. Po ve?ih razmislekih sem trenutno navdu?en nad mazdo 6 sportkombi CD 120. Komaj pred dnevi sem za?el prebirati ta forum, pa mi je navdu?enje ?e krepko padlo. Bral sem o te?avah s tem DPF filtrom, preskakovanjem jermena, slab lak, dragi servisi, potem pa ?e razni nategi tudi resnih podjetij, zbiti kilometri itd. Ampak potem pa vidim na cesti to lepotico in mi spet ne da miru. Upam, da so te te?ave res samo izjeme, kajne?

 

Kot ve?ina spremljam avtonet, me pa skrbi, ker so ti avti ve?inoma uvo?eni in ni neke garancije, da ne bi bili zbiti kilometri. Zanimivo tudi, koliko teh avtov ima okrog 110k prevo?enih km.

 

No, kakorkoli, danes sem opazil ta oglas:

avtonet

 

A ima mogo?e kdo kake izku?nje s tem prodajalcem, kaj pravite na to lepotico, skratka, vsak nasvet je dobrodo?el.

 

LP

Napisano

Pozdravljen na forumu,

saj vse le ni tko hudo glede ?estice kot se ti zdi, v?asih pa? preve? jamramo.. <_<

Mislim da nas je veliko, ki smo zelo zadovoljni z avtom, gotovo pa so tudi dolo?eni problemi, ampak ne taki, da bi obupali... :bravo:

Pojdi probat eno peljat,pa ti bo takoj jasno, zakaj nas je tolko.... :jupiii:

Ja pri 120.000 Km je veliki servis, ki stane celega jur?ka ?, zato jih je takih najve?...Sicer pa bi jaz kupoval od prvega lastnika SLO porekla,vsekakor pa si vzemi ?as, pa si jih oglej ?imve? pa primerjaj, bo? hitro ugotovil razlike... ;)

Napisano

Hvala za odgovor in tola?bo. Saj nimam neke sile, da bi moralo biti takoj, tam nekje do marca naslednjega leta, ko mi pote?e registracija na starem cliotu.

 

Res bi bilo najbolje kupiti od prvega lastnika slo porekla, ampak takih pa je res malo. Bomo videli, ni? ne hitim.

Napisano

Do 2005 nimajo DPF filtra, ko sem jaz kupoval sem gledal letnike od 2004 do 2007. na koncu sem vzel l. 2004, je bila bolj ohranjena od vseh do leta 2007 in ni bila od prvega lastnika, pa ?e DPF-ja nima. Spla?a se ?akat in reskirat nekaj ?asa in denarja za bencin. ?e bo? hodil po celi dr?avi ?ekirat, v roku kak?nega meseca ziher kar pametnega najde?

Napisano

dpf dela te?ave tistim traktoristom ki ne znajo vozit dizla (se pravi da prestavlja pri 1200 obratih) in pa so na kratkih progah ?e se ti vozi? normalno in tudi dizla malo v vi?jih obratih prestavlja? ,potem tudi vse ostalo lepo dela (dpf) Prve so res nekaj nagajale in te stvari so kolikor toliko porihtali

 

ve? o tem DPF ti bojo pa traktoristi povedal :harhar:

 

Druga?e pa dobrodo?el in ,veliko sre?e pri nakupu 6-ke

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

dpf dela te?ave tistim traktoristom ki ne znajo vozit dizla (se pravi da prestavlja pri 1200 obratih) in pa so na kratkih progah ?e se ti vozi? normalno in tudi dizla malo v vi?jih obratih prestavlja? ,potem tudi vse ostalo lepo dela (dpf) Prve so res nekaj nagajale in te stvari so kolikor toliko porihtali

 

ve? o tem DPF ti bojo pa traktoristi povedal :harhar:

 

Druga?e pa dobrodo?el in ,veliko sre?e pri nakupu 6-ke

 

Hvala, sre?o bom res rabil. :blush:

Napisano

Glede DPF: 80 kkm in nikoli nobenih te?av (CD 143). :jupiii:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Hja lej, ti bom na kratko opisal moje izku?nje. Imam to?no tak?no to?no isti letnik. Kupil sem jo s 16.000 km. sedaj imam 75.000 km. Avto je v?e?en, nimam kaj re?i, ?e danes mi oblikovno ni nevem kolk zastarel (npr mondeo isti letnik je vidit oldtajmer, ampak to je stvar okusa).

 

Nekoliko me moti poraba, ki je dobrih 6, slabih 7 litrov. Vozim jo 100 km dnevno, ve?ina po AC. Avto je te?ak, zato na 5 litrov pa? ne bo? pri?el.

 

Doslej so mi v garanciji menjali Intercooler (menda napaka vseh mazd, po menjavi je mir). Problem so diski, ki ob ?e tako ne?nem zaviranju pri?nejo tresti. Dokler je avto v garanciji, ti jih brusijo ali menjajo, odvisno kako se zdila?, meni so jih 1x brusili, potem zamenjali, potem ?e 1x brusili. Obstaja prav tema, kjer fantje pi?ejo, katera kombinacija je nabolj?a mislim, da so Brembo diski in Ferodo plo??ice. Menjali so mi ?e nekaj malenkosti, ki sem jih pozabil, ani blo niti za 100? Rahlo opti?no moti zadnji odbija?, ki je kar hitro speskan od kamen?kov zadnjih gum. Posebej pri temnih barvah..

 

Servisi so tak?ni, kot bi vozil vsaj Mercedesa AMG. Servis na 40.000 me je stal 290?, servis na 60.000 pa 400?. Obakrat samo filtri in olje drugi? nekaj ve? filtrov. Veliki servis na uradnem servisu je med 1100 in 1300?, kolikor pi?ejo po forumu fantje.

 

?e ne dela? veliko km, ti bo morda probleme delal DPF. Razmisleka vreden je nakup bencinarke in predelava na plin, kar jaz osebno ob?alujem, da nisem naredil. Servisi so dale? dale? cenej?i. Dejstvo pa je, da je uvoz bencinarke predrag, hvala vlada, ker ima precej?en izpust CO2. Na slovenskem pa je bencinark zelo malo, pa ?e tiste niso karavan.

 

Vsekakor ti ?elim dober nakup.......

 

P.S. Avto na sliki v avtonetu ima pomojem KSENON lu?i.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Hvala, Mazda 6 Combi.

 

Na dan naredim pribli?no 90 km, vendar ne po avtocesti, torej v bolj zmernem tempu, vseeno pa mislim, da bi se dizel spla?al. DPF filter pa tako ali tako ima ve?ina novej?ih avtov, to bi ?e nekako zrihtal.

 

Te cene servisa pa so verjetno ni?je pri kakih popoldanskih obrtnikih. Zdaj pa me moti to, da zgleda tudi novej?i letniki kot 2007 lahko rjavijo, ?e sem dobro bral enega izmed topikov.

 

Si s tem o ksenonkah hotel re?i kaj posebnega ali kar tako?

Napisano

P.S. Avto na sliki v avtonetu ima pomojem KSENON lu?i.

 

Nope, manjka pranje ?arometov.... :P Sicer pa so ksenonke pri teh mazdah kr neki, vidi se ne n? bolj?e,samo bog ne daj da ti crkne, ker mora? menjat komplet, sicer pa je blo ?e dost debate na to temo... :zvizga:

Napisano

Nope, manjka pranje ?arometov.... :P Sicer pa so ksenonke pri teh mazdah kr neki, vidi se ne n? bolj?e,samo bog ne daj da ti crkne, ker mora? menjat komplet, sicer pa je blo ?e dost debate na to temo... :zvizga:

 

?e pozna?men je vse skupaj skoraj đabe, kar nekaj foruma?ev ?e ve to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Fantje, a mogo?e kdo pozna?

 

klik

 

Ali pa tole:klik

 

Hvala vnaprej za mnenja ali kake informacije.

 

 

Menda je najve? te?av ravno s prvo generacijo DPF - to je letnik 2006.... Ve? bi znal povedat mojster tega foruma... Ajvar?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Fantje, a mogo?e kdo pozna?

 

klik

 

Ali pa tole:klik

 

Hvala vnaprej za mnenja ali kake informacije.

 

pri prvem linku mi nekaj ne gre skup...60 prevo?enih, pa ima narejen velik servis , ki se dela na 120???

 

pa ?e potrjena servisna, nekaj ne bo OK...

 

?e se le da i??i prvega lastnika, SLO poreklo+potrjena servisna....jaz sem kupoval par mescov nazaj, je pa res da zeelo (skoraj nemogo?e) te?ko najde? s potrjeno servisno knjigo, saj so servisi na poobla??encu preve? zasoljeni.

 

tista v SG se prodaja ?e celo ve?nost... pri prvi pa tak al tak neki ne bo OK...

 

LP

Napisano

Fantje, a mogo?e kdo pozna?

 

klik

 

Ali pa tole:klik

 

Hvala vnaprej za mnenja ali kake informacije.

 

Pozdravljen, za 1. vem da je bla totalka, kilometri pa so realni

 

lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e ena kandidatka, relativno malo prevo?enih, mogo?e kake izku?nje s prodajalcem? :unsure:

 

klik

 

To sem gledal ?e pred meseci, bila je karambolirana, rjavi na sovoznikovi strani pri vetrobranskem steklu, ma?ina ?udno laufa - kot da bi bila zamorjena, ko da? gas ni takoj?njega odziva.... pa tudi znotraj je malo zdelana, ne priporo?am.
Napisano

To sem gledal ?e pred meseci, bila je karambolirana, rjavi na sovoznikovi strani pri vetrobranskem steklu, ma?ina ?udno laufa - kot da bi bila zamorjena, ko da? gas ni takoj?njega odziva.... pa tudi znotraj je malo zdelana, ne priporo?am.

 

OK, hvala, da se ne vozim zastonj iz Prekmurja. :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.