Skoči na vsebino

rabim pomo? oz nasvete,kupujem novo mazdo6


biro.dean

Priporočeno sporočilo

pozdravljeni

sem nov na mazda forumu.rabil bi nekaj pomo?i.

rad bi kupil novo mazdo6(1.8 te) in me zanima,?e ima kdo kake slabe izku?nje z takim avtom-?e sploh so, kak?ne so cene servisov.najbli?nji servis imam v murski soboti AC LEPO?A,ima mogo?e kdo kak?ne izku?nje z njimi?

zelo bi bil hvale?en za vsako informacijo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

svoj avto servisiram tam, pa so kar v redu...

 

1.8 mazde pa jaz nebi kupil... sem vozil testnega bencinarja 2.0 pa je ok, ?e se vozi? sam, druga?e pa avto ne gre nikamor in prosi 9litrov goriva... bencinar je 2.5 najbolj?a izbira!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam pod 2.0 se ne spu??aj, druga?e bo? imel premi?no oviro z vi?jo porabo kot pri 2.0 motorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da te predhodnja komentarja ne bosta preve? prestra?ila. Motor 1.8 je dovolj za umirjenega voznika, ki od avta ne zahteva veliko in je zadovoljen z udobnim potovanjem od to?ke A do B.

 

V kolikor pa si bolj dinami?en voznik in v?asih ?eli? varno prehiteti po?asne?a pred seboj je ta motor peslaboten, ?e posebej ?e je avto nalo?en.

 

Tudi motor 2.0 je ne glede na tehni?ne podatke nekam anemi?en ampak je vseeno bolj?a izbira, medtem, ko je 2.5 litrski definitivno najbolj?a bencinska izbira za avto te velikosti in razreda s katerim ne bo? razo?aran, ?e so zahteve relativno visoke.

 

?e pa dela? tudi dalj?e vo?nje se pravi, da so v ve?ini primerov vo?nje dalj?e od 10-15km pa ni slaba izbira niti eden od dieslov saj tudi naj?ibkej?i (129KM) ponuja bistveno ve? u?itka kot 1.8 in verjetno tudi kot 2.0 bencinar. Diesel se namre? zaradi veliko navora la?je spopada z veliko te?o samega avtomobila.

 

Tudi za var?evanje pri porabi je diesel ugodna izbira, kot tudi bencinski 2.5, ?e ga bo? predelal na plin. V vsakem primeru pa tako diesla kot predelavo bencinarja na plin se na?eloma spla?a, ?e dela? letno vsaj 20-25.000 ali ve? km na leto in da nima? avta samo za kratke vo?nje do trgovine, vrtca in nazaj, ampak da avto dela tudi redne dalj?e razdalje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem imel star model M6 1.8. Avto je bil iz mesta kar posko?en, mo?i mu je primanjkovalo v 5. prestavi in pa pri dalj?ih avtocestnih klancih. Prehitevanja vsaj za moje pojme niso bila problemati?na, seveda pa mora? za razliko od dizla dat prestavo ali dve ni?je. Motor kot tak pa je verjetno eden najbolj zanesljivih, prakti?no nepokvarljiv, ima tudi ketno, poraba pa normalna za tak avto - sam sem imel v 3 letih povpre?je 8,2 l/100km.

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam s predhodniki, da je osnovna motorna razli?ica verjetno malo preslabotna, vsekakor pa mora? povedati, ali dela? ve?inoma kratke fure ali dalj?e! Ker kdor dela kratke (ali pa malo km letno) se mu dizl niti slua?jno ne izpla?a! Nekaj let nazaj je bil dizl prov moda in so ga imeli vsi, pa ne glede na to ?e je nekdo imel do cilja samo tolko, da se avto niti ogrel ni, kar je neumnost brez primere. <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala vsem.

Delam letno do 15000km ve?inoma kratke relacije in 1krat na leto na morje. Je pa res, da imam pogosto te?ko nogo! :D

A ve kdo kak?ne so cene servisov? ker sem ?e sli?al,da naj bi bili precej dra?ji od evropejcev.

 

2.5 se sli?i zelo lepo ampak je skupni se?tevek ?tevilk zelo prevelik-no vsaj za mene :(

Za dizla pa delam, mislim da, malo premalo kilometrov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najlep?a hvala vsem.

Delam letno do 15000km ve?inoma kratke relacije in 1krat na leto na morje. Je pa res, da imam pogosto te?ko nogo! :D

A ve kdo kak?ne so cene servisov? ker sem ?e sli?al,da naj bi bili precej dra?ji od evropejcev.

 

2.5 se sli?i zelo lepo ampak je skupni se?tevek ?tevilk zelo prevelik-no vsaj za mene :(

Za dizla pa delam, mislim da, malo premalo kilometrov.

 

Jaz sem dal za servis pri 40.000 km za 2.5 bencinarja 290 EUR.

 

Kar se porabe tice dvomim, da ima 2.0 kaj manjso porabo. Jaz imam nekje 9.3 dinamicne mestne voznje, zadnji tank pa za hec bolj pazim in pri polovici tanka racunalnik kaze 8.0L/100km. Torej edino kjer verjetno prihranis je registracija in zavarovanje. Vsekakor pa je 2.5 uzitek voziti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dal za servis pri 40.000 km za 2.5 bencinarja 290 EUR.

 

Torej edino kjer verjetno prihranis je registracija in zavarovanje. Vsekakor pa je 2.5 uzitek voziti.

 

Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.

 

Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?

 

torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.

 

Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?

 

torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....

 

Kaj pa kasko (cena novega)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa kasko (cena novega)

 

edino to

itak ima? tle prav. Ampak a je velka razlika? kake 2 3 jurje nakupne pomojem tko na pamet.....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

edino to

itak ima? tle prav. Ampak a je velka razlika? kake 2 3 jurje nakupne pomojem tko na pamet.....

 

Problem je da gledajo cenik....pa spet odvisno koliko bonusa imas.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, razlika med 1.8 in 2.5 ni 2 ali 3 jurje ampak 6 ali 7 jurjev.

 

Druga?e pa ima tudi kolega ?estko 1.8 (sicer prej?njo generacijo FL) in je popolnoma zadovoljen, motor je super in dela bp, majhna poraba,... Tudi, ko bo naslednje leto menjal za novo, bo spet vzel 1.8. Za servis pa da okoli 200 eur. In ko sem jo jaz peljal tudi nisem opazil neke blazne razlike napram moji.

 

Sam imam 2.0 (tudi prej?njo generacijo FL) in je sicer mal?ek bolj posko?na, ampak je treba prav tako prestavljati v ni?jo prestavo za prehitevanja. Bi pa, ?e bi sedaj menjal (in ?e bi jemal Mazdo) vzel verjetno kar 2.5 (definitivno pa bencinarja). No, pa mene tudi pride srvis cca 200 eur.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Plin pa tudi, ker so ve?ino kratke vo?nje, sploh pa ?e se bo? odlo?il za ?ibkej?a bencinarja :closedeyes:

 

Se popolnoma strinam! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od marca 2008 imam novi model M6, karavan, bencin 2.0 (147KM).

Povpre?na poraba po 50000km je 7.9l pri kombinirani vo?nji 75% izven

mesta, 25% mesto. Do sedaj opravil dva redna servisa (210EUR in 245EUR).

Razen te?av z daljincem za odklepanje, ki so ga zamenjali, ni bilo drugih te?av.

Vo?nja z motodjem s 147KM je ?e kar solidno dinami?na, seveda pa ne dirka?ka.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.

 

Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?

 

torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....

 

Pri Triglavu ni ve? tako saj je cel kup novih zavarovalnih razredov in ?e si v 14premijskem razredu s 103kW pla?a? 631?, pri 125kW pa 702?

 

Ostale zavarovalnice imajo pa res ?e enoten razred (100-130kW) in so cene od 657 do 712?.

 

Se pravi da za vse tiste, ki smo malenkost ?ez 100kW se cenovno najbolje spla?a Triglav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri Triglavu ni ve? tako saj je cel kup novih zavarovalnih razredov in ?e si v 14premijskem razredu s 103kW pla?a? 631?, pri 125kW pa 702?

 

Ostale zavarovalnice imajo pa res ?e enoten razred (100-130kW) in so cene od 657 do 712?.

 

Se pravi da za vse tiste, ki smo malenkost ?ez 100kW se cenovno najbolje spla?a Triglav.

 

ali pa se spla?a kupit staro 100kw mazdo (136 konjev),ki jih ima serijsko v resnici 146 konjev izmerjenih na valjih. :P:harhar:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jurja tu pa jurja tam pa se nabere. Se je pa? treba sprijaznit, da

za malo denarja malo muzike :angry2::(

Sem omenil dragi 2.5 pa pogledi niso bili prav prijetni :D

 

sem pa danes stestiral 1.8 motor, ne preve?, ker je blo prodajalko malo strah :D:bravo:

Je pa motor deloval kar solidno. Molo bi ga se trebalo preganjat, da po?ivi duha :hudicek:

 

trenutno vozim vectro 1.6 101km in je na za?etku bila zelo lena,po 6mes pa sem se lahko oz so se lahko 1.8 kosale z mano. Z malo bolj ?ivahno vo?njo je postala enkrat bolj zivahna.

 

Bi se dalo to z mazdinim motorjem enako uredit? pa pozabi? tistih par litrov-sam da stvar leti.

 

kar se pa ti?e servisov pa pol niso tak dragi kot je sli?ati.

Za porabo sem pa ra?unal oz se sprijaznil na kakih 9l-na mojo vo?njo.

 

sem pozabil omenit, da kar se pa prej?nje 6tice ti?e

mi pa zunanjost ni tak na oko. saj je lepa,ampak ta nova je

zelo lepa :ljubezen:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?zmeden? to mi je pa ?ist novo. Thnx.

 

Pri Triglavu ni ve? tako saj je cel kup novih zavarovalnih razredov in ?e si v 14premijskem razredu s 103kW pla?a? 631?, pri 125kW pa 702?

 

Ostale zavarovalnice imajo pa res ?e enoten razred (100-130kW) in so cene od 657 do 712?.

 

Se pravi da za vse tiste, ki smo malenkost ?ez 100kW se cenovno najbolje spla?a Triglav.

 

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam M6 Karavan 1,8TE. Je odli?en avto za lagodno vo?njo. Poraba pri 50000 prevo?enih km je med 7,8-8 odvisno ali vozi ?ena ali pa jaz. ?e prehiteva? pa? mora? prestaviti v ni?jo prestavo. Je pa res, da ?e is nalo?en za na dopust in ma? tko kot jaz ?e 3 bicikle na strehi je jeba. Ko sm moral v Vrhni?kem klancu mal zabremzat je blo konc lu?tnga... Uglavnem, jaz sem raj?i vzel ve?ji in bolj udoben bencinar, kot pa neki manj?ega in mo?nej?ega. Zdej me vsaj otroka ne brcata v hrbet...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
    • Če ne bil parkiran kot bi ga vozil konj, bi mogoče se celo izšlo. Pol pa pride drug konj, ki pozabi rampo dvignit pa je škoda tu.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.