Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Pozdravljeni experti, prosim za va?o pomo? in mnenje...

 

avto mi je kakih 14 dni nazaj za?el cukati, Mazda 323F (family) 1,4 bencin, ker je bilo ?e 2 leti in pol od kar sem menjal sve?ke, sem najprej pomislil na to, ?eprav avto je cukal tako hladen kot ?e z ogreto ma?ino, ob menjavi sve?k sem zamenjal ?e kable za sve?ke, in celo en cel dan je bilo ?isto ok, avto ni ni? cukal, dan po tem... pa spet...

pri lokalnih mehanikarjih nisem dobil nobenega, ki bi imel pravi nastavek za PC, da bi ga dal na tester in mogo?e ugotovil ?e je kaj konkretnega narobe, na uradni servis (A-cosmos) pa ga ne bi rad vozil, saj so za moj ?ep predragi in premalo u?inkoviti.

 

Kak?en predlog kaj bi bilo lahko narobe, kaj ?e pogledati oz. na kaj biti pozoren ?

Ima kdo tester za ta tip Mazde in koliko to stane ?

 

Avto je sicer redno servisiran, vzdr?evan in ohranjen zelo dobro, in kljub dosedanjem zadovoljstvu s to mazdico, ne bi rad imel preve? stro?kov, saj ga nameravam ?ez pol leta prodati, me pa zelo moti, da ne brni tako lepo kot je do sedaj.

Hvala za nasvete in odgovore, Ga?per.

 

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

loputa zraka - luftmesser po doma?e, cev zraka al pa filter za bencin - kilometri?

 

?e da? mal ve? podatkov bodo fantje takoj povedal (sam nisem imel tega avta a so simptomi podobni)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

enakomerno cuka ali pri dolocenih obratih? vziga normalno?

 

v bistvu v?igal je tudi pred menjavo sve?k popolnoma ok, niti enkrat ni zatajil ali zaka?ljal...

 

sprva je cukal zgolj ob speljevanju tja, nikoli v 4-ti prestavi... zdaj pa imam ob?utek, da na vsake toliko ?asa cukne tudi v 5-ti prestavi ali recimo pri hitrosti 130-150 ... vendar ne tako o?itno kot v ni?jih prestavah...

obratomera nimam, zato te?ko re?em, vendar bolj se pozna pri manj?ih vrtljajih

 

sam sem pomislil ?e na kak bencinski filter (ki pa je bojda pri tem modelu skupaj z bencinsko pumpo na oz. v samem tanku goriva)... ali pa da so pri?le kake smeti v tank ... in da ga matra kaj takega .. vendar se nih?e no?e lotiti praznjenja rezervoarja, saj je preve? dela...

 

bi mogo?e bilo kaj na tem ? cuka mi namre? ne konstantno, in v bistvu manj cuka ko je motor hladen...

Just DO it OK, with Mazda !
Napisano

Kaj pa v?igalni tuljavi? Imam ob?utek, da ti ena izmed njih malce pe?a in daje pre?voh iskro, ki potem v dolo?enem trenutku pa? ne v?ge goriva v valju in avto cukne.

 

Ponavadise to najbolje vidi takrat, ko recimo zavira? z motorjem in nato pritisne? na gas pa avto kolcne predno pospe?i.

33112_1.png

Napisano

Kok so to zate predragi na A-cosmosu?

Priklop na tester ni 200 ? :D

Bencinskega filtra res ni kot si napisal.Si morda preveril lamdo sondo,al pa zra?ne cevi kjer bi lahko sesalo nepotrebni zrak(glej rebrasto cev) preglej da so vse cevi dobro name??ene,preveri tudi kable okoli konektorjev(slab stik) sami v?igalni kabli(neglede na to da so bili menjani lahko keri od njih prebija,po?pricaj malo z wd-40 po njih-?e prebija kje ,bo? sli?al.

 

Kaj ve? pa mi trenutno ne pride na pamet.

 

Sam sem imel 323F ampak BA model in prav tako je cukal pri 3000rpm-vzrok po?ena rebrasta cev kjer je ob ni?jih obratih vlekolo fou? zrak.

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Bencinski filter je !

Napaka pa je na v?igalnih tuljavah, pri nas so menjali obe in potem je bil mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

OK je bencinski filter ampak ni to filter kot ga poznamo se pravi da je med cevko za bencin.

Vsaj M3 nima takega ,razen ?e 323f ta verzija tako narejeno kot BA serija k ima ?e vedno klasi?en filter za benz

 

Ima povsem klasi?en bencinski filter pri motorju.Pa ne mor? primerjet teh 2h modelov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:bravo: pol pa bo dr?al.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Kaj pa mogo?e razdelilna kapa in rotor?ek? Mogo?e sta tadva ?e obrabljena.

 

??? :blink:

 

1.4 motor so imele od letnika 1999 pa na prej in to so motorji, brez frtajlerja in le z v?igalnimi tuljavami in elektroniko, ki opravljajo to funkcijo

33112_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

imam se eno iz Xedos V6....mogo?e enaka??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sishi hvala za trud,vendar ni nobena enaka.Moja tuljava ima dva kontakta za v?igalni kabel.

 

 

Jures ?al ni ista. :( 2.0 je malce bolj divja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.