Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sploh ne vem, kam naj umestim temo, ampak mislim, da je to najbolj gledan oddelek.

 

Poleg avta mi je kolega, ki mi ga je prodal, dal ?e lita 14-pal?na aluminijasta plati??a. Imel jih je na mazdi 323 F (1998), zato me kot prvo zanima, ?e dimenzionalno sploh ustrezajo na mojo mazdo 323 S (1995).

Kot drugo pa, kak?ne gume sploh naj kupim. Sicer ne gledam toliko na ceno, a vseeno bi raskiral najve? 40 tiso?akov, s tem da bi po eni strani rad imel nove gume, vendar kvalitetne ... Je bolje kupiti gume, ki so bile vo?ene eno sezono ali nove?

 

Premi?ljeval sem o 185/50. Sicer si natanko ne morem predstavljati, kako bi to izgledalo na avtu, previsokih gum pa ne bi rad imel. Mi lahko kdo priporo?i znamo in tip ter najidealnej?e dimenzije za 14-pal?na plati??a ?irine 185? Na prvem sre?anju ?astim pivce. ;)

post-9-1116672875.jpg

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Napisano

Moj predlog je yokohama......cenovno sprejemljiva zadeva......

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Tvoja dimenzija naj bi bla 185/65 14 T. Feltne od presnje mazde pasejo brez problema.

Glede gum pa ti priporocam naslednje, ceprav v tej dimenziji ni bog ve kok izbire:

-Pirelli P6

-Bridgestone B330

S tem da so pirelli vseen mal boljse (iz izkusenj za obe gumi govorim)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A niso 65 malce previsoke?

Mal previsoke so ja, sam to pase na tvoj avto...ce bi hotu nizji profil potem bi mogu dat 195/55 15 in se to homologirati ...

Ne mores dat ker ene poljubne dimenzije.

 

PS: kaksne dimenzije mas trenutno?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Aha pol je bolj pravilno 185/60 14. Tuki mas vec izbire glede gum. npr. Bridgestone Potenza RE720 (sportna guma).

Drugac pa lahko gres tud na 195/50 15, ampak bi rabu druge feltne ...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Presek 65 na domenzijo pnevmatike 185 je najbolj smiselen. Sej morda zgleda malce previsoko; se posebej ce je cilj styling :) ampak pri tej dimenziji pnevmatika pobira precej vibracij z stikom z podlago. Pri manjsem preseku pnevmatike je delez vibraciji vecji na strani vzmetenja.

 

LP LEnuh007

LP Lenuh007

m3cw8.jpg

wrcwn2.jpg

slobg8.jpg

9526mg9.png

Napisano

ti poglej na homologacijski karton?ek, ?e pa tega nima?, pa v knjigico od avta ali pa na nalepko pri vratih, kake gume so za tvoj model ble namenjene... ?e bo? ?elel drugo dimenzijo, jo bo? verjetno moral dat homologirat... ?eprav, ?e nima? vpadljiv avto, se policaji niti ne vpi?ijo v dimenzijo gum, ampak ?e se kaj zgodi, je pa lahko problem, tudi na zavarovalnici...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Sicer pa tudi homologacija na LPP-ju ni tolko draga....pa tudi pri ?panu ti lahk nardijo to pod pogojem da pri njih al felge al pa gume kupi?-.---

 

 

LP daVid

Feel free....

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo, dobil sem ugodno ponudbo - goodyear hydragrip 185/60/14 za 12.000 SIT/kos. Nove, seveda. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.