Skoči na vsebino

DSC OFF se ne vklopi


Priporočeno sporočilo

Najprej en lep pozdrav vsem skupaj. Pred kratkim sem postal ponosni lastnik mazde6 2.3 bencinarja :bravo: .

 

Danes sem za hec pritisnil tipko DSC OFF in zgodilo se ni ni?. Kontolno se mi lu?ka v?ge, ko dam kontakt tako da sem mo?nost pregorele ?arnice izklju?il. Po ob?utku mi DSC dela. Blizu doma imam eno nerodno kri?i??e, ki je malo spolzko in v klanec. ?e speljem malo bolj grobo, se kolesa sicer zavrtijo a zatem za?ne utripat rumena indikatorska lu?ka (avto pod katerim sta dve vijugi). Tudi zadnji?, ko sem bolj grobo peljal v ovinek po mokri cesti je lu?ka parkrat utripnila. Tako kot pravim - po filingu mi DSC dela.

 

Ne vem pa zakaj ga ne morem izklopit. Malo sem brskal po forumih in videl da je pri M3 potrebno gumb dr?at pred v?igom in nato ?e 20 sek. Ali je pri ?estki podobno. Kako vam deluje ta gumb? Ali je razlika pri izklopljenem DSC-ju zelo opazna? Malo mi je ?koda avta, da bi ga preizku?al na asfaltu, kakega makedamskega parkinga pa tud ni prav blizu.

 

Saj ne da bi bil kak frik in se bi na vsak na?in vozil brez DSC-ja, malo me skrbi zaradi prihajajo?e zime in da bi se kje 'zaplezal', takrat je sigurno la?je spravit avtomobil iz snega brez DSC-ja.

 

Hvala za kakr?nekoli napotke.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se ful pozna ?e je DSC izklopljen? Malo me skrbi da ne dela. Zdajle ko je de? avto vse prerad 'zakoplje'.

 

a se ti gume vrtijo v prazno al malo zakoplje pol pa prime??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izklopi ga, nato pa pejdi z 2. prestavo recimo, pa ga zahodi do podna pa bo? videl..?e ti bo obratomer zabilo proti rde?em polju pol je izklopljeno. ?e ti bo pa 'moril' obrate na ne vem recimo 4000 obratov tam nekje, potem pa o?itno dela :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se danes pogovarjal z 2 mehanikoma.

 

Daj najprej preveri ?e stikalo sploh dela. Mogo?e je napaka samo v stikalu. To je najverjetej?a napaka.

 

Ker DSC dela 100 %, sam tako kot je napisal SpEkTr ti dr?i obrate na cca 4.000 in ne pusti, da bi kopal na polnih obratih, kot ?e je sistem izklopljen.

 

To jaz tudi nisem mogel verjeti, ker sem bil navajen BMW-jevega sistema, ki jemle mo? tako ob?utno da lahko avto celo ugasne na snegu.

 

lp sa?o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, vidi?, na stikalo pa sploh pomislu nisem. Bom ?el do kolega ki je avtoelektri?ar, pa bova pogledala. Sej nisem imel namena zapani?arit :blush: , mal pa sem se ustar?il stro?kov, hehe, v manualu tud ne pi?e tega o omejevanju pod 4000 obratov, pa? pa samo da 'prepre?uje vrtenje koles v prazno'. Kot pravim, nimam izku?enj s tem sistemom :blush: Drga? je pa avto res fejst :)

 

Hvala za vse informacije, pa poro?am kaj bom izvedel pri avtoelektri?arju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
    • Sam tole je pa všečna zadeva. Sicer sam oprema ST, sam se mi dopade  Vprašanje, kako je kaj s temi mašinami?    https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19504219&display=Ford Focus
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.