Skoči na vsebino

MAZDA 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimajo me prednosti oz. morebitne slabosti chipanja Mazde 6, letnik 2006, 120 KM, kje se dobi kvalitetna in ugodna chip tuning oprema, kdo jo vstavlja in kolik?na je cena.

Vsem ki mi boste svetovali, se vam v naprej zahvaljujem.

Napisano

Prebrskaj forum, mislim,da je bilo veliko napisanega na to temo... :P

Sicer sem jo jaz na?ipal kmalu ko sem jo kupil, ?e v garanciji iz 120 na 143KM, pa stvar deluje ?e peto leto bp in mi ni n? ?al... :bravo:

Napisano

Prebrskaj forum, mislim,da je bilo veliko napisanega na to temo... :P

Sicer sem jo jaz na?ipal kmalu ko sem jo kupil, ?e v garanciji iz 120 na 143KM, pa stvar deluje ?e peto leto bp in mi ni n? ?al... :bravo:

 

 

Hvala Roko, bom prebrskal, zanima me ?e samo, ali ima? s tem manj?o porabo goriva in ali ima? te?ave zaradi chipa z DPF?

Napisano

Hvala Roko, bom prebrskal, zanima me ?e samo, ali ima? s tem manj?o porabo goriva in ali ima? te?ave zaradi chipa z DPF?

 

Ne moj ?e nima DPF - ja, poraba se je malenkost dvignila, to pa samo zaradi tega ker ne vozim penzionersko in rad prtisnem 143 konji?ev..... :jupiii:

Aja poraba gre od 6,8 do 7,3 povpre?je.... :rolleyes:

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

 

A so ti kaj izmerili pred predelavo na valjih mo?? :P

Ker na?e "136 konjske" imajo v resnici na valjih kar 146 konji?ev vranih. :danzoman:

To je zaradi evropskih zakonodaj (100 kw). ;)-davek in to.

In realen prirastek mo?i je 20 konji?ev.

 

 

Napisano

A so ti kaj izmerili pred predelavo na valjih mo?? :P

Ker na?e "136 konjske" imajo v resnici na valjih kar 146 konji?ev vranih. :danzoman:

To je zaradi evropskih zakonodaj (100 kw). ;)-davek in to.

In realen prirastek mo?i je 20 konji?ev.

 

Nop, ko sem jo kupil je ?e bila ?ipana, tako da sem jo zmeril samo koliko ima sedaj konjev ter navora.

Tako da koliko jih ima ne?ipana nevem, mogo?e jih ima res toliko :closedeyes:

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

 

 

 

 

Zdravo Andriy!

Zanima me kak?en chip ima? vgrajen, kje si ga vgradil in koliko je stalo?

 

Za oddgovor se ti v naprej zahvaljujem.

 

Lp, Bojan

Napisano

Zdravo Andriy!

Zanima me kak?en chip ima? vgrajen, kje si ga vgradil in koliko je stalo?

 

Za oddgovor se ti v naprej zahvaljujem.

 

Lp, Bojan

 

Pozdravljen

 

chip tuning je bil narejen pri Senica motosport

 

Hm, kak?en ?ip je notri in koliko je vse skupaj stalo pa ne vem, saj je to naredil ?e prej?nji lastnik.

 

Cene so verjetno kar povsod priblji?no enake, lahko pa kar pokli?e?.

Malo za primerjavo poglej na Avto elektrika

 

LP, Andrej

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, koliko konjev pridobim, ?e dam ?ipat mojo M6, 2.0 dizel, 143 konjev (letnik 2006).

Aja, pa ?e eno neumesno. Kje lahko kupim/montiram dobre xenonske ?aromete za mojo M6?

 

Hvala za odgovore! :notworth:

Napisano

Na? forumski kolega JureS bi ti znal odgovorit na oboje! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A lah sam pra?am, a mor? homologirat te zadeve?

PA kako je z zavarovanjem, a ?e zmerm pla?a? tolk kokr je u knjig napisan al realno ?t. konov?

Napisano

A lah sam pra?am, a mor? homologirat te zadeve?

PA kako je z zavarovanjem, a ?e zmerm pla?a? tolk kokr je u knjig napisan al realno ?t. konov?

 

Pri?a? gluposti, nikjer se ne vidi torej ne obstaja. :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

haha okei nism vedu sry zto pa pra?am. jah vid se res ne, ampak sli? pa ?ut pa se :)

 

A bi lahko pisal po slovensko tukaj na forumu in ne I-podovsko?

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljen!

No jst sm v kratkem prisel iz bencinarjev na dizel kr pac na zalost ne zivim kje dole kjer je bencin poceni :/

Imam pa to mazdo 6 sport 2003 letnik i ima 136 KM..

pac zanima me tolk kakor sem opazil kar pisete in me zanima ce ima res pole to v originalu 146 KM ?? Cene kolk pa ki pride chip box al kar koli obstaja za dizle ?

Hvala.

Napisano

Pozdravljen!

No jst sm v kratkem prisel iz bencinarjev na dizel kr pac na zalost ne zivim kje dole kjer je bencin poceni :/

Imam pa to mazdo 6 sport 2003 letnik i ima 136 KM..

pac zanima me tolk kakor sem opazil kar pisete in me zanima ce ima res pole to v originalu 146 KM ?? Cene kolk pa ki pride chip box al kar koli obstaja za dizle ?

Hvala.

 

http://www.css-tuning.com/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.