Skoči na vsebino

Nastavitev ventilov na Mazdi 3 1.6 TX l 2005

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nimate prav.

Mazda 1.6 ima dve neodvisni odmi?ni gredi, ki variabilno poganjajo ventile preko hidravli?nih dro?nikov, kar pomeni, da je odprtost ventilov pogojena z re?imom delovanja motorja.

Na modernih motorjih enostavno ni prostora za druga?ne re?itve.

 

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

Torej jaz nisem rekel, da je trditev, da so ventili z navadnimi dro?niki. Ti si rekel, da so hidravli?ni!

Jaz se izogibam odvetnikom, bankirjem in uradnim serviserjem v ?imve?jem krogu. Mary vpra?aj ?e enkrat na servisu kak?ne ventile ima? - navadne ali hidravli?ne? Povej, da ima? LPG ?e 70kkm. ?e so navadni potem bo tisti poseg 130? kar pravi. ?e je mogo?e re?iti problem le z nastavljanje ventilov bi moralo biti ?e manj. ?e bodo menjali dro?nike bo pa cena OK. ?imve? uspeha pri pogajanju.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pravo vpra?anje je ?e vedno, ali so ventili na motorju mazde 3 1.6TX samo nastavljivi, ali ne???!!

Poglejte slike, ki sem jih prilepil. Na slikah so vidni ventili, vzmeti ventilov in hidravli?ni dro?niki.

Torej, ali ?e vedno velja trditev, da ventili teh mazdinih motorjev niso samo nastavljivi.

 

post-483-1287060989_thumb.jpg

post-483-1287061530_thumb.jpg

 

Pozdravljeni

 

Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu...

Lep pozdrav

Napisano

Pozdravljeni

 

Najprej bi rad povedal, da ventili pri mazdi 3 becinar niso samonastavljivi in se nastavljajo z razli?nimi debelinami plo??ic in seveda nimajo nobenih hidravlji?nih dro?nikov. To so mi povedali na poobla??enem servisu in to tudi pokazali v katalogu rezervnih delov. Zato Sirius, prepri?aj se, preden ?iri? neresnico po forumu...

Lep pozdrav

 

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

 

Js z bi rekel da je ?isto mo?no, saj recimo honda to ve?inoma ?e vedno uporablja v svojih bencinskih motorjih. :ne vem: , pri recimo motornih kolesih VSE znamke uporabljajo ro?no nastavljive ventile, to vem ker za en servis brusimo podlo?ne plo??ice na ventilih.

Je pa tudi tehnologija materijalov zelo napredovala, tako da je to ro?no nastavljanje bolj redko potrebno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imeli smo razpravo o nastavljanju ventilov na motorju mazde 3 1.6. Noben na forumu ni vedel, ali je to res, ali ne. Nekdo je celo napisal, da je podatek o nastavljanju ventilov enakovreden bu?am. Vsi moderni motorji imajo samonastavljive ventile, ker le ti ne potrebujejo vzdr?evanja. Slike, ki sem jih na?el na internetu ka?ejo na to, da so samonastvaljivi.

Ne morem verjeti, da se je mazda odlo?ila za re?itev, ki je skoraj predpotopna. Zadnji avtomobil, katerega sem imel s takimi ventili, je bila zastava 101, leta 1975.

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji . Preprosto ne morem verjeti, da se je mazda s tako re?itvijo tehnolo?ko vrnila nekaj desetletij nazaj, ki je za tiste ?ase bila seveda napredna v primerjavi z klasi?nimi dro?niki na fi?kotu.

 

Meni je pred ve? kot dvemi leti LPG majster rekel, da imajo nove mazde klasi?ne ventile zaradi ve?je zanesljivosti. Pri LPG-ju so ve?je temeperaturne razlike, (materijal se ve? razteza/kr?i), zato je potrebno '?telanje' ventilov na cca 50-70kkm. Baje, da to zna vsak, ki je ?raufal fi?ke, yuge, ... in ima slabo uro cajta :hohoho:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Veselilo bi me, ?e prilepi? kako sliko, ki dokazuje to izjemo med motorji .

?e pogleda? na Allmazda.net vidi? da se dajo kupiti podlo?ke za ventile razli?ne debeline - za motorje 1.3 in 1.6 za Mazdo 3 - torej niso samonastavljivi.

 

Objavljena slika

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.