Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem se pogovarjal z njimi na sejmu v celju, pa mislim, da so kar vredu, bi pa bilo dobro imeti obe ti naravi v zdru?eni v eno avtomatski vklop in dnevnih lu?i, ki bi imele zmanj?ano svetilnost, ko pa vklopi?i prave lu?i pa gorijo normalno.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Po opisu sode? sta obe napravi zelo uporabni.

 

Ta gorenc ?e posebej potrebujejo Opel Astre saj tam ?arnice mese?no pregorevajo.

 

Pri tem Lu?kotu pa mi je v?e? da lu?i vklopi z zakasnitvijo, tako da ?tarta? - zaganja? brez dodatne obemenitve akomulatorja.

 

Me pa zanima koliko to kej stane?

Pozdrav

Napisano

Jaz sem eden izmed tistih, ki ga imamo vgrajenega... lu?ko vklopi lu?i ?ele par sekund po tem ko motor za?tarta (kar je zelo dobro v primerjavi s kakimi fiati in vw-ji ki imajo avtomatske lu?i), poleg tega mi pa ?e avtomatsko vklopi ?tiri ?migavce kadar prestavim v rikverc (brez ?kljocanja). Po zakonu pri nas naj bi baje vedno moral imeti to vklopljeno med rikvercanjem :)

 

Zadevo sem naro?il ?e tisti dan ko smo avto peljali iz trgovine, montirali so mi ga pa med ta prvim servisom po prvih 1000km. Napravica je delovala odli?no, zdej po sedmih letih odkar jo imam pa v?asih nagaja kadar je mokro vreme-bo treba malo preverit kje hudi? zamaka oziroma zafajhti.

Po moje to vse skup ne bi smelo biti drago. Takrat se mi zdi da je blo okol 15 biv?ih jurjev, kako je zdaj pa ne vem. Za to?ne informacije pa pokli?te enega od majstov ki so na?teti na njihovi strani kot poobla??eni serviserji...

 

V glavnem priporo?am... takrat ko sem to kupil sem prera?unal da je bil stro?ek tam nekje, kot da bi me enkrat ustavil policaj brez lu?i. Pred tem sem enkrat moral pla?ati zaradi tega.... se zgodi....

Napisano

Jaz sem eden izmed tistih, ki ga imamo vgrajenega... lu?ko vklopi lu?i ?ele par sekund po tem ko motor za?tarta (kar je zelo dobro v primerjavi s kakimi fiati in vw-ji ki imajo avtomatske lu?i), poleg tega mi pa ?e avtomatsko vklopi ?tiri ?migavce kadar prestavim v rikverc (brez ?kljocanja). Po zakonu pri nas naj bi baje vedno moral imeti to vklopljeno med rikvercanjem :)

 

Ne vem ?e ?ist dr?i... ker pri bo?nem parkiranju v rikverc bi moral imeti vklopljen samo desni ?migavec.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimivo. Odvisno, koga poznaš... 😋
    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.