Skoči na vsebino

Mazda 626 Ne V?ge


Priporočeno sporočilo

?ivjo folk! Bi mi lohk kdo pomagu dons sm na fotrovi MAZDI zamenju glavno varovalko pri ma?ini (100A) pa se ji je scufal in no?e v?gat sm probu da bi sklopko prtisnu pa v?gau in je delal sam prec k sm ga v prestavo dal se ugasne ?e pa ga probam pr?gat brez sklopke prec ugasne bi prosu ?e kdo lohk kakorkoli pomaga(MAZDA 626 2.0 i ). :huh: HVALA

 

LP :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem kako je to pr 626 ampak nekaj podobnega sem videl na enmu Hyundai Coupeju. Ko je sklopko spustil je avto crknil. Vzrok pa je bil pri kablih, ki so tekli preblizu pedala za sklopko in jih je s?asoma olupilo tako, da se je pedal (vodilo) od sklopke dotaknil kabla - naredil kratek stik in avto je crknil.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poglej ?e je na sklopko vezano kako stikalo, mogo?e je to krivo, samo za kaj takega sli?im prvi? da to dela.

 

Pa ko si varovalko menjaval ,si prej dal dol kleme od akumulatorja?

 

Pa ?e da? na mestu gas ko dr?i? sklopko gredo obrati gor normalno, napi?i malo ve? kako se ti to dogaja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Je ?e zrihtan zgleda da ozemljitev ni bla po?timana tko da zdej dela.

LP :D

Misli? masa ???? ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sj to, razen ce je res tolk pomemben un pospesek v visokih obratih
    • In koliko časa se voziš nad 4000rpm....🤔😉
    • Sj g165 tudi moras dat po gasu, ker se razlika v velikosto stalce pozna sele nad 4000rpm
    • No, takole je - po 18 dneh sem končno dobil papirje, da lahko menjam sprednji odbijač in masko. Zaznamek je tudi na "poglej pokrov motorja", ker je očitno masko malce nabilo na pokrov in je nad eno lučjo malce manj prostora kot na drugi strani. Me zanima če bo kdo kaj popravil to, ali bodo spet palamudili in se delali norca kot Carglass s kitajskim steklom takrat.   Odbijač sem nekako potisnil nazaj na te čepe, tako da ne štrli več ven in ni videti da bi kaj bilo poškodovano. Vozil sem se pa seveda brez tablice 18 dni, pa še se bom kak dan, preden ličar naroči dele. Nosilec tablice, Mazda znakec, srebrn "lip" verjetno tudi dobim zraven, kajne? Ker na cenilnem listku imam označeno samo odbijač, maska in preveri pokrov motorja. Tudi en senzor mi je razbilo spodaj pri tablici, ne vem kateri je. Ampak v avtu ni nobene lučke.   Ubistvu sedaj ko gledam, niti ni tako hudo za videt. Z 90 km/h direktno v sredino avta...          Odbitne imam 1%, torej plačati bom moral 203,9 €.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.