Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

 

Kupil sem mazdi mx3 1.6i 90 km letnik 94.. :jupiii: Ko avto pri?gem ko je hladen so obrati nizki zdi se kot da bo crknil. Zanima me kaj bi lahko bilo narobe in ?e se da to samo nastaviti? Ko je pa avto segret pa dela normalno ko ga pri?ge?. Nekaj sem bral v eni temi o nastavitvi prostega teka samo ne morem videti slik v tisti temi..

Napisano

?e mene pra?a?, je to normalno. Prej nisem imel Mazde, a je delala moja biv?a lepotica (beri Astra 1.6i) ravno tako.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Jzt bi mav prosti tek na?telu, mal dvignu! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e mene pra?a?, je to normalno. Prej nisem imel Mazde, a je delala moja biv?a lepotica (beri Astra 1.6i) ravno tako.

 

to ni glih normalno, normalno bi bilo, da bi bli obrati pri mrzlem avtu vi?ji ;)

Napisano

normalno tud js mislim da ni ker sem imel do zdaj mazdi 626 1.8 16v tudi letnik 94 pa so bili obrati vi?ji ko je bil avto hladen.

 

Blizu sesalne lopute ima? en velik vijak v luknji, lahko je kri?ni ali pa navadni in ga za pol obrata odvija?i.

 

a bi lahko prosil za kak?no sliko ?e se da.

 

drga? pa hvala!

Napisano

Pozdravljeni

Sem nov na forumu, pa da nebi odpiral nove teme bom kar tuki napisal.

Zanimam se za nakup mazde mx-3.

Pa me zanima menje za to mazdo, ?e jo kdo pozna (?e je kej narobe....karambolirana....)

Pa?e je cena vredu?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4196169&show=1

 

Hvala

LP

 

Zgleda odli?no (je ?e prenovljen model), bi pa osebno vsekakor raj?i vzel z V6 motorjem!

 

?e jo gre? gledat, poglej kako je kej stanje pleha, (zadnji blatniki ter podvozje), motor pa tale 1.6 16v ni problemati?en! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Si ziher da ima? DOHC?

 

Vesel bodi, da ima? manj kW :)

 

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

Mo?no je da je avto uvo?en in so mal zajebal pri vpisovanju. Nebi bilo prvi? :)

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

 

Bu?e! Verjetno ti gori lu?ka za ABS. Ponavadi gre samo kak?en senzor za ABS. Premeri ohmske vrednosti vseh senzorjev.

 

Lu?ke se ne vidi.

Je tak?na?

 

Objavljena slika

 

Samo da je v sredini avto namesto ABS

Napisano

Lu?ke se ne vidi.

Je tak?na?

 

Objavljena slika

 

Samo da je v sredini avto namesto ABS

 

 

Ne vem zakaj se ne vidi mogo?e sem kaj narobe naredil. :(

 

To?no tak?na je. Zdaj sem bil pri vulkanizerju in sem pogledal ko je dal gumo dol je res en kabel z izoler trakom povit samo nisem mogel dobro pogledati ker je bilo vse mokro pa ?e gu?vjo je imel pa se nisem tam motal preve?.

 

Je res potrebno samo zbrisati napako?

Napisano

Ne vem zakaj se ne vidi mogo?e sem kaj narobe naredil. :(

 

To?no tak?na je. Zdaj sem bil pri vulkanizerju in sem pogledal ko je dal gumo dol je res en kabel z izoler trakom povit samo nisem mogel dobro pogledati ker je bilo vse mokro pa ?e gu?vjo je imel pa se nisem tam motal preve?.

 

Je res potrebno samo zbrisati napako?

 

 

?e enkrat BU?E, ti prodaja!

 

Avto je letnik '94 in takratni ECUji niso ravno blesteli kot spomninski moduli. Sta pa ECU in ABS kontroler lo?ena. ECU je pod radiem, ABS pa pod sopotnikovim sede?em.

 

Edino kjer lahko pobri?e? napake je v ECU, ki pa z ABS nima veze. Poka?e pa samo pribli?no, kaj je narobe.

 

 

 

Na netu je polno raznih service/workshop manualov o MX-3 in si potegni dol pa ima? tam Troubleshooting guide.

Napisano

?e enkrat BU?E, ti prodaja!

 

Avto je letnik '94 in takratni ECUji niso ravno blesteli kot spomninski moduli. Sta pa ECU in ABS kontroler lo?ena. ECU je pod radiem, ABS pa pod sopotnikovim sede?em.

 

Edino kjer lahko pobri?e? napake je v ECU, ki pa z ABS nima veze. Poka?e pa samo pribli?no, kaj je narobe.

Na netu je polno raznih service/workshop manualov o MX-3 in si potegni dol pa ima? tam Troubleshooting guide.

 

zdaj pa ne razumem. meni ne sveti lu?ka za ABS? A ima to veze z ABS-om? Ne razumem se glih v te stvari.

Napisano

imam ?e eno vpra?anje!

 

Jaz imam mazdo mx-3 letnik 94 1.6 16v dohc v prometni mi pi?e 66kW.

 

Videl sem pa ?e nekaj podatkov da naj bi imela ta ma?ina druga?ne kW-e.

 

To sem videl na enem drugem forumu:

 

"Mazda mx3: imas 3 izvedbe, torej

 

1.6 16V 66kW / 88 KM SOHC ma?ina

 

1.6 16V 115 KM DOHC ma?ina, so letnik 93/94 in ve?

 

1.8 V6 24V 146 KM tudi DOHC ma?ina "

 

Zdaj me zanima zakaj mi pi?e 66 kW v prometni?

 

Aha pa ?e to. Gori mi rumena lu?ka mislim da je proti zdrsu.. Podobna tej LU?KA

 

Lastnik ki jo je imel prej je rekel da se je precvikal en kabel in da ga je sam popravil ter da bi bilo potrebno izbrisati napako. Je to res?

 

Pomeni, da ti ne deluje sistem ABS.

 

Preglej senzorje pri na kolesih. (tam kjer se ?tejejo zobje)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pomeni, da ti ne deluje sistem ABS.

 

Preglej senzorje pri na kolesih. (tam kjer se ?tejejo zobje)

 

kateri zobje? A morem kaj premerit ?

 

Kaj zdej sveti lu?ka ali ne?

 

Je pa tole direkt iz Service manuala!

 

post-9-1291304885_thumb.jpg

 

Taka lu?ka in oran?no ozadje ima

 

 

Ja ta lu?ka ampak ne pi?e ABS. Avto je narisan- to je isto?

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

 

 

lu?ka je tak?na kot ta na sliki avto in za njem dve vjugaste ?rte.

 

PODOBNO KOT TA RUMENA

 

tak?na lu?ka po moje ni za te napake kot si na?tel.

Napisano

?e ti sveti lu?ka podobna tej le, da je v njej narisan avto, pomeni da ti sveti lu?ka za motor ki opozarja na napake kot je altenator(?e je v delni okvari, druga?e se pri?ge lu?ka za akomulator), lamda sonda, kak?no tipalo(senzor) pa ne abs.

 

Vsaj koliko se jaz spoznam na mazde! aja pa pri teh letniki mazd, ?e je okvara in jo odpravi? se lu?ka sama ugasne!!!

 

O?itno se ne spozna? ... :harhar:

 

Senzor je nad/ob zobeh, da lahko ?teje obrate. Tako zazna da je kolo blokirano, in popusti zavoro ...

 

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://...680&bih=917

 

Poglej ?e ta senzor dela ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

O?itno se ne spozna? ... :harhar:

 

Senzor je nad/ob zobeh, da lahko ?teje obrate. Tako zazna da je kolo blokirano, in popusti zavoro ...

 

http://www.google.si/imgres?imgurl=http://...680&bih=917

 

Poglej ?e ta senzor dela ...

 

kako pa vem ?e senzor dela? a moram odstranit gumo da vidim to? Abs mi ne dela ker sem probal bremzat in mi blokira in ne popu??a zavora.

 

Potem ni to ni? za napake altenatorja, sonde...kar je bilo prej na?teto?

Napisano

kako pa vem ?e senzor dela? a moram odstranit gumo da vidim to? Abs mi ne dela ker sem probal bremzat in mi blokira in ne popu??a zavora.

 

Potem ni to ni? za napake altenatorja, sonde...kar je bilo prej na?teto?

 

Prvo vse ?tiri o?isti. Mogo?e so le zapacani. Preglej ?e so vsi kabli speljani od glave do repa, ?e pa ne bo? ni? sumljivega ugotovil pa ... http://rcboatparts.com/images/voltmeter.jpg

 

Ravnokar sm ugotovil, da je bla tema prestavljena ... :huh:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Slikca je pa taka, kot da je ?ist kak drug (stabilizacijski) sistem ASR al EBD al kako se mu re?e, v okvari! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

tut ?e se jaz ne spoznam na avte ti lahko povem, da se v mazdi mx6 pri?ge to?no tak?na lu?ka, ko mi je naprimer crknil altenator oziroma se je snel jarmen.

Aja narejena ja bila za evropski trg!!!

 

Opa, ?e nekaj, na mazdi x9 pa se je pri?gala tak?na lu?ka, ko mi je crknil mbs senzor!!!

 

ABS senzor pa preveri? tako, da vzame? multimeter ali om meter, in jih zmeri? na konektorjih kjer so priklju?eni, vsi morajo imeti enako opornost.

 

Ampak to je zaj samo moja teorija in moja mnenja ampak pazi kak jo bo? vzel saj jaz se namre? NE spoznam na avte. :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.