Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

Napisano

Malo pomo?i please,

se mi zdi da men pr moji M5 bokj slabo piha iz ventilacije ( avtomatska klima). karkoli naredim je isto ( ni va?no kater na?in je izbran. dam ventilator na full, pa se mi zdi da piha pol manj kot je npr. pr scenicu in touranu!!

pa mam gretje na 23, pa me zebe!! hmm mogo?e sem pa ob?utljiv - 30 se bli?a he he)

No v glavnem kak?ne so va?e izku?nje pr gretju v m5

 

A to vedno ali ko je motor se hladen? Pa probaj ?e ?e je razlika ko da? notranje kro?enje zraka (bypass filtra)

 

Pa se to kdaj se je menjal kabinski filter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

vseeno al je topel, al hladen! servis je bil narjen pred 2k km ( mazda servis pr kolegu)

vseeno je tut al je notranje kro?enje al ne

Napisano

vseeno al je topel, al hladen! servis je bil narjen pred 2k km ( mazda servis pr kolegu)

vseeno je tut al je notranje kro?enje al ne

 

Ne vem pri meni v M5 je delalo ?ist ok. Mogo?e se mora? navaditi na ECO sistem v MAzdi :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem pri meni v M5 je delalo ?ist ok. Mogo?e se mora? navaditi na ECO sistem v MAzdi :)

 

Kaj pa u bistvu pomeni eco ( samo izklop klime??)

mene moti da full slabotno piha iz ventilacije

Napisano

Kaj pa u bistvu pomeni eco ( samo izklop klime??)

mene moti da full slabotno piha iz ventilacije

 

eco pomeni da me?a zrak klime z zunanjim da manj porabi ter te ne useka po zdravju.

 

Cruga?e pa ima mazda tudi neko 'varovalo' da ?loveku ne piha takoj na ful v glavo kot v nemcih ali drugje, sicer pa je tudi tako da je M5 velik avto in se toplota porazgubi

 

No samo da ti na ful ne piha ravno ful bi pa mogo?e bilo kaj narobe v senzorjih, a tudi ?e da? temp na max in vent na max ni razlike :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Boss, pozdravljen.A ti ve? kje je kabinski filter pr M6 letnik 2005?lp

 

sovoznikov predal? (zadaj)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

mislim da ce hoces menjat filter mores prvo staregaa dat vn pa novega notri,predal pa das prej kot v 30s..sam zgornje robove mal skupaj stisnes in potegnes dol predal..viola...

www.trziskisladoled.si

Napisano

Torej ga moram ven vzet(predal)? al je kak?na druga varianta, filter zamenjat?

 

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

33112_1.png

Napisano

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

?e najve? dela sem imel sam z praznenjem predala. :P

 

 

Napisano

Lohk ga pa proba? iz druge strani ?ez po?arno steno ven izrezat - verjetno bo? moral tud motor odstranit, da pride? zraven. :D

 

Hecam se, sploh ne kompliciraj, ker je to nekaj najbolj enostavnega za zamenjat. Nima? par minut kej delat.

 

Hvala vsem, na odgovorih!Se priporo?am za nasljednji?!Mery x-mas to you all :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.