Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

33112_1.png

Napisano

Kolkrat na tank je ta avto prisnjen? Se pravi, da se zavrti tam nekje do 4.000 obratov ali ve??

 

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.
Napisano

A misli? "pritisnjen"? Bi to mogla biti neka rutina k do sedaj sem vozil 3 turbince iz WV koncerna in nobenga nikol nisem pritiskal pa tudi nobenga najmanj?ega problema nisem imel z motorji pa ?eprav je tam dosti te?av z turbinami, ventili, merilci, ?obami.... lp.

 

Boss po moje misli na pucanje DPFja...TDI ima aktivno in pasivno....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Moje informacije so tudi take da se v?asih, komu pa? za?ne ma?iti ali pa zama?i oljna cev, po kateri se dovaja olje pod pritiskom na le?aj turbine, in ker je olja premalo - ga ni pa? ribne le?aj in potem se za?ne veselica. :angry2:

Zgodi pa se to ?e je bilo cedilo malo pozno o?i??eno ali pa podlo?ke prepozno zamenjane ali pa celo da je bila narejena samo ena stvar od tega.

 

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

Napisano

To je res ena od smiselnih vzrokov, sam zato pa vozmo na original servis, da te na to opoorijo in to predhodno s?istijo. Turbina res ne crkne ?ez no?, razen ?e je brez olja, ?e pa je mal po mal brez olja potem potem pa bum.

LP

 

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tega na servisu ne naredijo sami od sebe, poznam pa nekoga ki to naredi, pa ne dela na servisu, brez da ga na to posebej opozori?. :D

 

No,pa mi pi?i kdo je to na ZS k ve? ko pozna? takih bolje je. lp.
Napisano

Prtisnjen - mislil sem, da pa? avto od ?asa do ?asa spravi? v visoke obrate, da ga ne paca? skos pri nizkih... te ma?ine se morajo zavrtet... seveda ne hladnega in tudi ne mo?no segretega takoj uga?at pa bi moralo ?e pa ?e zdr?at. Recimo Labijeva ?estka gre proti 300.000km pa je res ti??ana in turbina ?e kr normalno deluje.

33112_1.png

Napisano

Klega je 4 leta nazaj imel 6ko dizel pri 300 kkm, sedaj jih ima 400 kkm pa ?e vedno prva turbina !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

?e nekaj ?asa se mi dogaja, da zjutraj ko jo pri?ge? ne laufa gladko. Se pravi samo ko jo pri?ge?, brez gasa. Pol ko spelje? prva, druga, vmes mal cukne pol pa pride k sebi in je tako kot mora bit.

Ni nevem kak?en problem, ampak vseeno, mogo?e pa bo problem :(

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

Napisano

Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo? :angry2:

 

samo ko je mrzla zjutraj? pa naprimer cez lezeci policaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja al pa po luknjah...ja bolj se sli?i ko je mrzlo, manj ko je toplo oz. vro?e...

 

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Serijska napaka petk - gumice amortizerjev, ponekod - tudi meni so poleg gumic ?e 2 fedra menjali...povpra?aj na servisis.

 

bom vpra?al, hvala
Napisano

bom vpra?al, hvala

 

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Poglej ?e ?tangice stabilizatorja, na Premacyjih je to potrebno redno menjavat ?e vozi? redno preko le?e?ih policajev.

 

nosilci amortizerja 96? za enega...kdo ve kje se da to dobit kaj ceneje?

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

Napisano

Pozdravljeni,

zanima me zakaj pride do izpusta belega dima z vonjem po nafti iz webasta na mazdi 5 2.0 dizel 143gta, in zjutraj ko jo v?gem zelo smrdi in kadi iz webasta.

Kak?en krat na kri?i??ih mi je prou nerodno ko me objame bel dim in vsi bulijo vame kot da sem se v?gal.

Mi lahko kdo pomaga, ali se da to odpraviti.

Drugo pa me zanima ali je v sloveniji kdo ki servisira kartice za mazdo, namre? obe so mi crknile in zdej morem odpirat in v?igat s klju?em, druga?e mi to ni potrebno .

Menjal sem baterije a ni to to.

v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

 

Webasto je pe? ki kadi. ?e se ti da podalj?aj auspuh do dna vozila a kadil se bo ?e vedno.

Kartice dvomim da kdo, ker je kodno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kar se webasta ti?e, se je meni to dogajalo na 6ki pred leti, ko je bilo ravno dovolj hladno, da se je vklapljal, sem se pa vozil na kratke razdalje...

 

potem sem 2 ali 3 krat pustil avto pol ure laufat na mestu, ko je bilo konkretno hladno, in sem dal gretje na full, pa je od takrat mir...razen, ?e se 5-6x zaporedoma peljem sem ter tja po dvori??u... ko se webasto vklopi in takoj izklopi... zgleda, ostanejo neki ostanki, ali karkoli...

 

 

kar se pa kodne kartice ti?e, pa je mogo?e smiselno probat ponovno "prijavit" kartico na vozilo...

http://www.ehow.com/how_5864416_program-ma...t-card-key.html

 

1

Open the driver's-side door of your Mazda and leave it open.

 

2

Press the power door lock on the driver's-side door to lock and unlock it one time each.

 

3

Insert the smart card key (available at your Mazda dealership or online) into the ignition.

 

4

Turn the key to the "On" position and then return to the "Off" position. Perform this task three times within 10 seconds. After you have completed the task leave the key in the ignition.

 

5

Open and close the driver's door three times and leave it open after the third time. The car's computer will respond to this by locking and unlocking the car's doors one time.

 

6

Press any one of the buttons on your smart card key. The car will respond by locking and unlocking the doors again.

 

7

Remove the key from the ignition, and the computer will respond one last time with a series of locks and unlocks. Remove the key from the ignition, and your smart card will be programmed.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.