Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

 

Kaj pa radio? :P

 

 

Napisano

evo, akumulator zamenjan. Zdej pa kresne... :bravo: Vzel sem pa Fiaam 100Ah. Vem da ni bogvekaj ampak druzga ni blo za dobit razn Moll, ki pa je kar nekaj dra?ji. Ni bilo potrebno sukat volana, ker se ni pri?gala nobena lu?ka, samo ?ipo je bilo treba nau?iti.

 

kok pa si dal za akumulator?

www.trziskisladoled.si

Napisano

110?

 

JAZ SEM MENJAL akumulator pa ni blo treba kaj sukat volana pa sipe gor in dol?????prvi? sli?im!

zakaj je to dobro??

pa radio popolnoma brez problemov pa sem mel akumulator odklopljen celo nedeljo da sem ga v ponedeljek pol novega noter dal!

Ps. pri -20 pa tudi novi akumulator te?ko bolj za?ene!

Napisano

JAZ SEM MENJAL akumulator pa ni blo treba kaj sukat volana pa sipe gor in dol?????prvi? sli?im!

zakaj je to dobro??

pa radio popolnoma brez problemov pa sem mel akumulator odklopljen celo nedeljo da sem ga v ponedeljek pol novega noter dal!

Ps. pri -20 pa tudi novi akumulator te?ko bolj za?ene!

 

?e je starej?a od 2005 letnika, pol tega ni, :danzoman: , ?e pa je mlaj?a pol pa to je. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pri mazdi 6 vidim pametno re?itev, ki omogo?a vstavljanje akumulatorjev razli?nih velikosti. Pri mojem Francozu z 2,2 HDI motorjem pa to ni mo?no zaradi omejenosti prostora za akumulator. Najve? kar spravim noter je 77Ah in deluje. Pri prej?njem 2.5 TD s klasi?no ma?ino (bosch ?rpalko) pa je zadostoval akumulator 75 Ah, pa je bila ma?ina, da je bilo kaj za videt. Tako, da pri 2.0 dizlih bi moralo zadostovati nekaj nad 70Ah. Pomembno pa je, da ima ?im vi?ji zagonski tok.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Evo ,po 3 letih in pol zgleda, da je oddelal svoje akomulator in sicer znamke Banner, 100Ah. :(

Izgleda, da je eno sranje od akomulatorja, ker prvi original je zdr?al skoraj 5 let.Bom probal sedaj nabavit

od Boscha S4 model.baje, da so med najbolj?imi.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.