nisde
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Ta stvar očitno ni za relacije, ker ga preveč popije. Ta stvar ni za na šiht vozit, ker za take razdalje obstajajo kitajci z enako kapaciteto pa brez agregata. Precednik DDR Erich Honecker je prepričeval svoje ljudstvo, da je Trabant ultimativno vozilo. Enako nas danes prepričujejo v stvari, ki niso res. -
Ni bregov. Hehe. Pozabil sem dodal, da je seveda karavan. Torej imam info: Mesto 7.5 Relacija 6.2 Morje letos 6.3 Razen da malo več pije na avtocesti, to 1.5 turbo mlinček zlahka enači.
-
Mene je pa najbolj presenetlo to, da imajo v Avstriji in Nemčiji tudi gneče na AC-jih. Kot tuki berem na forumu so to samo pri nas, ker je Golob čist nesposoben. Drugač je pa tale članek čista antireklama za tak tipa avtomobilov. Še s pomočjo polne baterije je imel porabo več kot 6 litrov. Noro. In to na relaciji, kjer ga ni gnal... Tko kot paravi @Mraušk Mčk s katerimkoli dizlom tako relacijo zvozimo s 5 litri. Drugače pa ja... to je avto za krajše vožnje, kjer se da privarčevat, za daljše pač ne. Je pa dober kompromis, da nisi odvisen samo od baterije.
-
Od Mraušk Mčk · Napisano
Ok DSG zna zmanjšat porabo, ampak a zdej si pa 4motion našel. V kerih brehig pa živite? Če bi na škodilaku imel 2kolesni pogon, bi žrl liter manj. Služben kodiak - letošnji letnik DSG 200 kojnov dizl, krava ima velik čelen presek. Pa vozijo ga različni ljudje ki se jim jebe za porabo (avtocesta 160-180). Poraba med 6 in 6,5. Pri počasni vožnji opisani v prispevku Pasat ne bi smel iti čez 5.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.