Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

Napisano

ima kdo kak?en nasvet?

 

Ob?asno se mi na Mazdi 6 diesel (2003), ob npr. ?akanju v kri?i??u vrtljaji prostega teka dvignejo na 1500 obratov in potem nekaj ?asa laufa pod tak?nimi obrati!

lu?ka se ne pri?ge nobena tudi drugih te?av potem ko peljem ni!

Ima oz. je imel kdo p?odobno te?avo?

kak?n nasvet mogo?e?

 

mrzel ali topel ali vedno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mrzel ali topel ali vedno

 

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

Napisano

?e je 2003, potem se nima kaj ?istit, ker nima tega dpf filtra. :)

 

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

Napisano

topel! ko npr. ga pustim te?i pred trgovino dalj ?asa ali pa v kak?nem zastoju!

druga?e pa popolnoma brez te?av!

imam neko informacijo, da se naj bi takrat ?istil!?kaj naj bi se ?istilo?

 

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A NIMA DPF FILTRA?2002 VEM DA GA NIMAJO , 2003 PA NAJ BI GA NEKATERE ?E IMELE?????

 

A ve kdo mogo?e kako je stemi filtri DPF? od katerega letnika tej naprej ga imajo?

 

Am, nekje proti konca leta 2005 ga majo prve..

Napisano

in se ti takrat slu?ajno ne vklopi kompresor klime? A v?ge normalno?

 

Spra?ujem ker lahko zaradi obremenitve alternatorja 'kompenzira' z obrati

 

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

Napisano

ne ni? se drugega ne vklopi!pa? gre na pribli?no 1500 vrtljajev pa kak?no minuto tko laufa pol pa s5 normalno naprej!?

je pa res, da mi to dela odkar sem menjal IMV ventil(ventil prostega teka)!

 

nov ventil?

menjan kje?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nov ventil?

menjan kje?

 

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

 

Men je na volvu po?el podobno, kadar je bil mraz. Pomagal je kontakt sprej enkrat na let na priklopu senzorja na zra?nem filtru.

 

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!
Napisano

Menjan na Mazda servisu v Avstriji!Sem zraven stal ko ga je menjal tk, da mislim da je namontiran ok!

aja? bom poizkusil, ?e bo kaj pomagalo!

 

Potem je lahko res kaj premaknjeno na luft messerju - ta uravnava tudi stant gas - preglej celo cev ce ni kje staknjena, luknjasta, in vse kontakte

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.