Skoči na vsebino

Poraba goriva mazda6 disel (120)


Priporočeno sporočilo

?ivjo,

nekaj krat sem obiskal stran poraba.com in se ?udil porabi omenjenega modela, namre? jaz imam enakega, pa mi na ra?unalniku pi?e 7.3, nekaj krat sem tudi ra?unal in je bila kar natan?na. Opravljam samo relacijsko vo?njo gorica-ljubljana( tempomat na 130), zato se mi zdi poraba previsoka.. na porabi pi?ejo o povpre?ni porabi 6,3-6,8...

v ?em bi lahko bil problem?

mazda 6, 2007, 120 DPF

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

nekaj krat sem obiskal stran poraba.com in se ?udil porabi omenjenega modela, namre? jaz imam enakega, pa mi na ra?unalniku pi?e 7.3, nekaj krat sem tudi ra?unal in je bila kar natan?na. Opravljam samo relacijsko vo?njo gorica-ljubljana( tempomat na 130), zato se mi zdi poraba previsoka.. na porabi pi?ejo o povpre?ni porabi 6,3-6,8...

v ?em bi lahko bil problem?

mazda 6, 2007, 120 DPF

 

tisti liter preve? dajo nizke temperature pa zima!se posebej ce imas vgrajen webasto (kar ga sigurno imas glede na letnik in opremo)!

meni kuri med 6,8 in 7,2 tudi relacijska vo?nja! poleti pa res tam 6,3 - 6,5 najve?!

pa imam tudi CD 120 konjsko !

ni panike sploh! ko ti bo 1x kazala poraba 9 al pa ?e ve?, pol pa je malo za skrbeti!

skratka uzivaj se naprej v zoom-zoom obcutku! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

nekaj krat sem obiskal stran poraba.com in se ?udil porabi omenjenega modela, namre? jaz imam enakega, pa mi na ra?unalniku pi?e 7.3, nekaj krat sem tudi ra?unal in je bila kar natan?na. Opravljam samo relacijsko vo?njo gorica-ljubljana( tempomat na 130), zato se mi zdi poraba previsoka.. na porabi pi?ejo o povpre?ni porabi 6,3-6,8...

v ?em bi lahko bil problem?

mazda 6, 2007, 120 DPF

 

Na tvoji relaciji bi pri?akoval porabo malenkost nad 6 litrov, kar je ve?, se mi ne zdi ravno malo! <_<:blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa so se za?eli s5 traktoristi prito?evat k jim spije 3 deci ve? kot prej :vskalo:

:hudicek::hudicek:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tisti liter preve? dajo nizke temperature pa zima!se posebej ce imas vgrajen webasto (kar ga sigurno imas glede na letnik in opremo)!

meni kuri med 6,8 in 7,2 tudi relacijska vo?nja! poleti pa res tam 6,3 - 6,5 najve?!

pa imam tudi CD 120 konjsko !

ni panike sploh! ko ti bo 1x kazala poraba 9 al pa ?e ve?, pol pa je malo za skrbeti!

skratka uzivaj se naprej v zoom-zoom obcutku! :)

 

Tudi sam se soo?am z enako (previsoko) porabo. Nima? kej, life sucks. ?e ho?e? ?parov?ek si kupi clia 1,5 Dci al pa folkswagnov wunderkind TDI, pa se bo? vozil pod 5 litri. Te mazdure padejo pod 6 samo ?e se vozi? skrit 2 m za romunskim ?leperjem. Pri vo?nji 130 km/H sem ves ?as tik pod 7 litri. Imam pa isto koreto. Eni pravjo, da je pa? te?ka. Nima? kej.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj fotr ma 120 konjsko brez dpf in ima porabo med 5,8 - 6,6 litrov, pa ima v povpre?ju bolj kratke kot dolge vo?nje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poraba pri meni ni bila nikoli pod 6,8, tudi ko sem vozil kot po jajcih.. :huh: Druga? pa po zimi 7,6, poleti pa malo manj,tko da tisti, ki ho?ejo imeti manj?o porabo...hm Boss kaj misli??? :ne vem: Ja, naj se zglasijo na ?oli var?ne vo?nje pri njemu.... :P:zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol je moja biv?a 2.3 benz mela zelo majhno porabo v 20 kkm sem imel povpre?je 8.46 litra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80% je v na?inu vo?nje.

 

Jaz v avtu u?ivam, ?al imam tudi predvsem zjutraj kratke razdlje. Ko u?ivam, ga na ac tudi malo pritisnem.

Posledica povpre?na okoli 7

 

Vem pa da z dinami?no in lepo vo?njo z max 130 po avtocesti ?re 5.0. Za Bossom do monze sva imela identi?no 5,2L s tem, da smo kar kake pol ure stali v koloni.

 

?ivi dokaz?

Jaz

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=9803

 

nekdo z istim avtom

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=10596

 

?e ima? relcijo si dosleden pri vo?nji se vse da.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

80% je v na?inu vo?nje.

 

Jaz v avtu u?ivam, ?al imam tudi predvsem zjutraj kratke razdlje. Ko u?ivam, ga na ac tudi malo pritisnem.

Posledica povpre?na okoli 7

 

Vem pa da z dinami?no in lepo vo?njo z max 130 po avtocesti ?re 5.0. Za Bossom do monze sva imela identi?no 5,2L s tem, da smo kar kake pol ure stali v koloni.

 

?ivi dokaz?

Jaz

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=9803

 

nekdo z istim avtom

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=10596

 

?e ima? relcijo si dosleden pri vo?nji se vse da.....

 

Res je, da se vse da, a za kako ceno in s kolk ?ivci. Vendar imam jaz ?e 11 let isti na?in vo?nje, res pa je neke 4 5 let nazaj postala ve?inoma po AC ko so jo pa? dogradili. In na zelo podoben na?in vo?nje mi ?re kot mi ?re, Stilo mi je ?rl vsaj liter manj (115KM jtd), ?kodo Felicijo SDI sem pa ?gal kokr je ?lo, pa je ?rla 6,5.

 

Fauvejev 2.0 tdi tud ne vem ?e je med najvar?nej?imi, men se nekak zdi da so najmanj ?rli tastar TDI ji z 1893 al neki tazga kubiki, ki so zmogli 90 al pa kasneje 110 km. Fotrova 110 KM tdi octavia mi je pila ?e sem jo fajn ?gal 6, ?e sm pa mal pazu pa komot 5.

 

... in da... DPF pomojem pokuri vsaj liter, raj?i ve?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja tisti jtd so res carski motorji...vsaj men so vsec

drugace pa razmisljam, ko bom kupil avto bo treba gledat kar najbolj ekonomicnega, glede na vse podrazitve

pa se prometa je velik, da ne mores hitro peljat (da ne omenjam kazni)

 

npr. nova mazda 3 1.6 dizel ima verjetno nizko porabo...bomo vidli ko bo cas

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam se soo?am z enako (previsoko) porabo. Nima? kej, life sucks. ?e ho?e? ?parov?ek si kupi clia 1,5 Dci al pa folkswagnov wunderkind TDI, pa se bo? vozil pod 5 litri. Te mazdure padejo pod 6 samo ?e se vozi? skrit 2 m za romunskim ?leperjem. Pri vo?nji 130 km/H sem ves ?as tik pod 7 litri. Imam pa isto koreto. Eni pravjo, da je pa? te?ka. Nima? kej.

 

Verjemi, da ne... z istim na?inom vo?nje kot pri Mazdi je razlika za kak deci ali dva v prid TDI-ja (2.0 110KM DPF v Golfu) tako, da lahko komot re?em, da je ta razlika le zarad ve?je te?e Mazde 6 (+250kg).

 

Je pa nekaj res v Golfu mi BC tako svinjsko la?e (0,7 do 1.0 litra) in ?e se kdo samo po BC-ju zgleduje mu mora res sr?ek igrat ampak to je zavajanje samega sebe.

 

Je pa na?eloma tako, da vsakih 100kg te?e pove?a nekje porabo za 0,1 do 0,2 litra (odvisno ali je bolj relacijska vo?nja ali vo?nja z veliko pospe?evanji).

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je, da se vse da, a za kako ceno in s kolk ?ivci. Vendar imam jaz ?e 11 let isti na?in vo?nje, res pa je neke 4 5 let nazaj postala ve?inoma po AC ko so jo pa? dogradili. In na zelo podoben na?in vo?nje mi ?re kot mi ?re, Stilo mi je ?rl vsaj liter manj (115KM jtd), ?kodo Felicijo SDI sem pa ?gal kokr je ?lo, pa je ?rla 6,5.

 

Fauvejev 2.0 tdi tud ne vem ?e je med najvar?nej?imi, men se nekak zdi da so najmanj ?rli tastar TDI ji z 1893 al neki tazga kubiki, ki so zmogli 90 al pa kasneje 110 km. Fotrova 110 KM tdi octavia mi je pila ?e sem jo fajn ?gal 6, ?e sm pa mal pazu pa komot 5.

 

... in da... DPF pomojem pokuri vsaj liter, raj?i ve?.

 

Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.

 

Pa ?e beseda dve o Felaciji :blush: SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.

 

Pol je moja biv?a 2.3 benz mela zelo majhno porabo v 20 kkm sem imel povpre?je 8.46 litra.

 

Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zra?ni upor nara??a s kvadratom hitrosti

 

Zato recimo rabi? 35KM, da se pelje? in vzdr?uje? hitrost 100km/h. Za 200km/h rabi? ?e 140KM za dose?t 300km/h pa vsaj 315KM, ?e ne ?e ve?, ker se ogromno sile ?e pretvarja v silo, ki lima avto proti tlom. In vsi teli konji?ki so pa? ?ejni.

 

2litra motor porabi zase in za gnanje vseh naprav priklju?enih nanj ter za premagovanje upora v menjalniku, le?ajih, gumah itd.

 

Se pravi, da ?e pri hitrosti 100km porabimo 5l/100km pomeni, da gre 3 litre za premagovanje zra?nega upora. Pri 200km/h je to 3x4 oziroma 12litrov + 2 litra motorjać

 

Se pravi pri 100km/h 5litrov

pri 120 6,3litra

pri 140 7,8litra

pri 160 9,6litra

pri 180 11,7litra

pri 200 14litrov

 

Ok to je tko na prbli?en, da se ne bi kdo glih obregnu ob to?nost izra?unov :harhar:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej si si sam odgovoril - prej si vozil po regionalkah, kjer se hitrost giblje povpre?no 90km/h na AC pa vsaj 30km/h ve? - Pri meni je to vsaj liter razlike. Pri 90km/h je BC nekje na 5l/100km pri 120km/h pa na 6l/100km.

 

Pa ?e beseda dve o Felaciji :blush: SDi ima 68KM kar pomeni realen top speed maksimalno 160km/h in tudi ?e si jo do konca ?gal poraba pri tej hitrosti ne more prese?t 7,5 litrov. Ker seveda se ne da skoz do konca ?gat je pol to ?ist realen podatek kot ga navaja?. Da pa avto ni mel niti tone lastne te?e oziroma 500kg manj kot Mazda je pa tud podatek zakaj tolk nizka poraba.

Ajvar ti tud nisi ve?ino kilometrov naredu po AC-jih, ker predno pride? na AC naredi? vsaj 25km po regionalki, kjer je poraba najbolj optimalna. ?e bi bil vsak dan 3/4 ?asa na AC-jih tako kot jaz pa seveda, da se pelje? nekje 140km/h si upam trdit, da bi bil na porabi 9,5.

 

Hmmm :glare: verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.

 

Za sdi ja ti dam pa prav.

 

Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.

 

Zra?ni upor nara??a s kvadratom hitrosti

 

Zato recimo rabi? 35KM, da se pelje? in vzdr?uje? hitrost 100km/h. Za 200km/h rabi? ?e 140KM za dose?t 300km/h pa vsaj 315KM, ?e ne ?e ve?, ker se ogromno sile ?e pretvarja v silo, ki lima avto proti tlom. In vsi teli konji?ki so pa? ?ejni.

 

Ok to je tko na prbli?en, da se ne bi kdo glih obregnu ob to?nost izra?unov :harhar:

 

 

Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.

 

PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.

 

Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aerodinamika je kljucna na avtocesti...

pri meni je bla razlika ze ko sem prej imel feltne u ET-jem 40 in sirino 7.5 (vecja poraba napram 7" in ET 50)

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

(ker sem na faksu naredil seminar glih z mojo 6-ko takrat ko je bla se glanc nova, se spomnim podatkov - torej nisem piflar :D

 

po veckratnem tezenju na mazda austria so mi koncno povedali, da je Cd za Mazdo 6 4 vratno 0.28

 

A je bil (je blo treba narest model) cca. 2.2m^2

 

ro se pac vzame 1.2 (pri 20 stopinj) kg/m^3

 

hitrost povecas in vidis kaksno silo rabis...

 

P (moc) = F*v

 

se pravi za mazdo 6 (sam da premaguje zracni upor)

 

pri 150km/h je moc 26.7kW

pri 160km/h je moc 32.4kW

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aerodinamika je kljucna na avtocesti...

pri meni je bla razlika ze ko sem prej imel feltne u ET-jem 40 in sirino 7.5 (vecja poraba napram 7" in ET 50)

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

(ker sem na faksu naredil seminar glih z mojo 6-ko takrat ko je bla se glanc nova, se spomnim podatkov - torej nisem piflar :D

 

po veckratnem tezenju na mazda austria so mi koncno povedali, da je Cd za Mazdo 6 4 vratno 0.28

 

A je bil (je blo treba narest model) cca. 2.2m^2

 

ro se pac vzame 1.2 (pri 20 stopinj) kg/m^3

 

hitrost povecas in vidis kaksno silo rabis...

 

P (moc) = F*v

 

se pravi za mazdo 6 (sam da premaguje zracni upor)

 

pri 150km/h je moc 26.7kW

pri 160km/h je moc 32.4kW

 

kaj pa posredni vplivi - te?a voznika, te?a benza.....?e?ke zavesice :blush:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

teza lahko mogoce samo spremeni cist mal obliko (recimo cist napolnjen prtljaznik pa zadaj dva sumo borca), A (celna povrsina) se mogoce rahlo spremeni, zavesice tud kvarijo aerodinamiko (itak) pa se cesko zgledajo

 

drugace pa teza je kljucna pri pospesevanju

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.