Skoči na vsebino

Poraba goriva mazda6 disel (120)


Priporočeno sporočilo

sej ze pri enoprostorcih vidis, da je razlika...A (celna povrsina) je precej vecja, kar pomeni, da mazda 5 z istim motorjem kot mazda 6 ima visjo porabo in nizjo koncno..pa ceprav po kilah sta bolj ali manj ista

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm :glare: verjetno nisem bil jasen. 4-5let sem vozim po ACjih. To pomeni celotno zgodvoino Stila - 200.000 km (kupu novga). Mazdo mam ?ele slabe 2 let. Relacija je Zasavje - LJ. Pri vzponu v Trojane se zgubi dober povpre?ek, ki ga nadoknadim s spustom vse do Lukovice. Vo?nja max do 140 km/h, potem od lukovce dalje se ve - redko nad 100 zarad gne?e. Ne, slog je isti pri mazdi in pri stilu.

 

OK, sem narobe razumel, sem mislil, da govori? o Mazdi, da jo ma? 4-5 let. :blush:

 

Za tdija sem pa jasno povedu kter motor. 2.0 je po?rten, kolikor sem o njem doslej bral, pa tudi sosed jamra k ma A4 140 KM. Menda ?e od novga nafto doliva in olje tanka.

 

Sej sem mel tud Golfa V 1.9 TDI s 105KM - brez dpf, pumpa ?oba vbrizg pa je bil dale? od ?parov?ka. Lahko pogleda? na poraba.com pod moj profil http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2161

 

Ne bom se obregnu, bi pa povedu, da mi je Uno Turbo letu po ?tevcu 240. Pa je mel 120 KM plus malenkost dodatno odprta turbina.

 

Verjamem... to je realno okoli 220kmh pri tem, da je bla "malo" odprta turbina - to je takoj 10-20KM ve? in ker je to majhen avto z majhno ?elno povr?ino in ozkimi gumicami je tudi ta mo? dovolj za tako hitrost. Glej kolk gre cestni motor ?e ma 120KM :hudicek: ?e sre?a, da en odpremo temo o varnosti pri raznih Unotih T, SwiftihGTI, Charadih Turbo ipd lete?ih trugah. :blush:

 

PA tud na sploh so avti okol 100 km ki gredo 200. Mislem da je bil golf III 1,6 s 105 KM, ki je, vsaj po ?tevcu ?el 210.

 

?e se ne motim Golf III ni imel 1.6 motorja ampak 1.4 (60KM), dve 1.8 (75KM in 90KM) ter 2.0GTI stroja (115 in 150KM) ter strup VR6 z 2.8 ma?ino in 175KM. :hudicek:

 

Verjetno pa si mislil IV izdajo Golfa, ki je imela 1.6 105KM od leta 2000 (katero sem tudi imel kot slu?beno vozilo). Gre po ?tevcu ?ez 200km/h ampak realno po navigaciji po ravnem je ?el malo ?ez 190km/h ?eprav je ?e to odli?en rezultat. ?koda le da je bil avto kr velik skret. :(

 

 

Seveda je vse kar si omenu mo?no odvisno od te?e in ?elne povr?ine avteja. Sedmica rabi gotov ve?jo ?talo kot en turbi? uno. To je jasno.

 

absolutno - to je bistven podatek :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

golf III je mel tudi 1.6 motor...najprej 75 konjev, pol se 100 konjsko

 

Aha, sem mislil, da je bil ta motor sam v Polotu... my bad :blush: Ampak verjetno je ta motor pri?el kasneje kot zamenjava za 1.8 al kako :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

od zacetka so bli 1.4 (60 konjev), 1.6 (75) 1.8 (75 in 90) , 2.0 (8 in 16v) in vr6

se vid da sem v 90-tih prebral in znal na pamet vsako avto revijo :)

 

vozil sem 1.8 z 75 konji in 1.6 75 pa je 1.8 velik boljsi (je mel zelo odziven pedal za gas...to kar danasnji avti nimajo ze dolgo vec :( )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res. Danes ne vem ?e bi se upal ?e peljat 200 s tisto mehno trugico a la uno, R5 turbo tud ta star civici so bli nori in majhni :) ....

 

Fiat uno turbo i.e. v diska?u pa No limit......zlati ?asi

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem pa ugotovil ?e eno zanimivo stvar.Ko sem ?tartal na smu?anje iz Kopra proti Lj,nalo?en maximalno

prtlja?nik,dva odrasla +dva otroka,na strehi truga (430 litrska polna),gorivo OMV,je bila povpre?na poraba po BC 7,1 v resnici na roke okroglo 7.Mislim,da je ta poraba ve? kot odli?na za tako "zni?an "avto.

No,in ko sem se vra?al domov,sem tankal v Lj na Petrolu,enako nalo?en in enaka povpre?na hitrost(118 km/uro) in poraba-po BC-ju 5,4 l.

Se pravi,da je proti primorski ve? klancev navzdol in avto pa? manj popije,?eprav so kilometri in relacija isti.

Zaklju?ek:ta poraba je ?isto relativna stvar in ne se obremenjevat,tudi,?e vam pije 8 l/100.

Meni je recimo samo po mestu pil tudi 9,5 litra. ;)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda je razlika - Koper ima nadmorsko 0 metrov, Ljubljana pa 300m

 

Ko bo? ?el na nizozemsko, ki ima -20m nadmorske bo? pri?paral ?e en liter :hohoho::hohoho:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.