Skoči na vsebino

?ipanje 3 in 6 MPS


Symon

Priporočeno sporočilo

Najbr? ?e ne poznate... ;) Dokaj nova ampak preverjena zadeva. Med Mazda?i pride v po?tev pri Mazdi 3 in 6 MPS...

 

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

 

bravo tu ti pa v6 ni? ne pomaga :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A-a. Za naknadno vgrajen turbo rabi? vsaj zelo dober piggy-back ali pa standalone ECU.

 

Na CX-7 pa pomoje, da tole prime, ?e ne se pa vpra?a. Saj gre na?eloma za iste motorje.

 

motor ja ne pa elektronika pa prenos/porazdelitev mo?i po moje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

povej to boj?u in njegovi sklopki :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

Misli? da je COBB bolj?i od KLIK ?

Cenovno je malo razlike.

Sam ne vem teli amerikaci majo mape samo za 91 in 93 oktanov, mi pa 100 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Standalone (?e se ne motim Unichip to je) je itak zakon. Ampak tudi AccessPORT ima nekaj prednosti. Ostane vse original, vklju?no z ECU ?katlo. In ?e sem prav razumel, lahko potem ?ipa? ?e komu drugemu, saj deluje po principu plug-and-play. Priklopi?, nalo?i? mapo, odklopi? in vozi Mi?ko. Ravno zaradi tega sva nekaj tak?nega (ampak za Renaulte) naro?ila s prijateljem.

 

Glede oktanov je pa tako, da imamo v EU druga?ne oznake kot v USA. Na kratko:

87 octane in the USA = 92 octane in Europe

89 octane in the USA= 94 octane in Europe

92 octane in the USA = 97 octane in Europe

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mater so kmetje, saj je dejansko vse enako, samo kon?ni prenos v menjalniku je druga?en.

Najbol? da ga kupva pa probava, in dav fifty fifty, itak ga rabi? samo za mapo nalo?it in pol je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

malo vi?je gor smo ?e mel debato, da je to samo za turbo ;)

 

BTW NI res, simonoc klijo NI turbo, pa se da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

 

Danes s to ?katlico ?ipiran ?e tretji Clio RS in tudi ta lastnik je takoj ob?util razliko. Nekaj bo na tem. ?zmeden?
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 8 mesecev kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

je pa zanimivo, glede na to kater avto se gre in kaj so nardil z njim.

 

je pa ?e bolj sick. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.