Skoči na vsebino

?ipanje 3 in 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Najbr? ?e ne poznate... ;) Dokaj nova ampak preverjena zadeva. Med Mazda?i pride v po?tev pri Mazdi 3 in 6 MPS...

 

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

Napisano

se prav je to samo za avte, ki majo turbo kit?

 

bravo tu ti pa v6 ni? ne pomaga :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

cx-7?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

bravo tu ti pa v6 ni? ne pomaga :)

 

:bravo::hohoho: Saj, ko bo kak 4 cilindra? padel mimo mu tudi ne bo, samo ?e finance so potrebne... :P

 

 

cx-7?

 

Pomoje bi ?lo.
Napisano

cx-7?

 

A ni identi?en motor kokr v seriji 3 in 6, al je kej malga prirejen SUV makini? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kaj pa, ?e je turbo kit zmontiran aftermarket?

 

A-a. Za naknadno vgrajen turbo rabi? vsaj zelo dober piggy-back ali pa standalone ECU.

 

Na CX-7 pa pomoje, da tole prime, ?e ne se pa vpra?a. Saj gre na?eloma za iste motorje.

Napisano

A-a. Za naknadno vgrajen turbo rabi? vsaj zelo dober piggy-back ali pa standalone ECU.

 

Na CX-7 pa pomoje, da tole prime, ?e ne se pa vpra?a. Saj gre na?eloma za iste motorje.

 

motor ja ne pa elektronika pa prenos/porazdelitev mo?i po moje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

povej to boj?u in njegovi sklopki :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hja sam prenos (menjalnik) nima veze. Vpra?anje je kak?no imajo krivuljo mo?i/navora. Sicer pa, ?e lahko naredijo mapo za MPS3 in MPS6 sem prepri?an, da lahko tudi za CX7.

 

Misli? da je COBB bolj?i od KLIK ?

Cenovno je malo razlike.

Sam ne vem teli amerikaci majo mape samo za 91 in 93 oktanov, mi pa 100 ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Standalone (?e se ne motim Unichip to je) je itak zakon. Ampak tudi AccessPORT ima nekaj prednosti. Ostane vse original, vklju?no z ECU ?katlo. In ?e sem prav razumel, lahko potem ?ipa? ?e komu drugemu, saj deluje po principu plug-and-play. Priklopi?, nalo?i? mapo, odklopi? in vozi Mi?ko. Ravno zaradi tega sva nekaj tak?nega (ampak za Renaulte) naro?ila s prijateljem.

 

Glede oktanov je pa tako, da imamo v EU druga?ne oznake kot v USA. Na kratko:

87 octane in the USA = 92 octane in Europe

89 octane in the USA= 94 octane in Europe

92 octane in the USA = 97 octane in Europe

Napisano

COBB TUNNING

 

Is it possible to tune CX-7 DISI 2,3l turbo with your device?

Are maps from mazdaspeed 6 o.k. for cx-7?

 

Hi Robert,

 

Unfortunately we will not be supporting that platform.

Napisano

Mater so kmetje, saj je dejansko vse enako, samo kon?ni prenos v menjalniku je druga?en.

Najbol? da ga kupva pa probava, in dav fifty fifty, itak ga rabi? samo za mapo nalo?it in pol je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

COBB TUNNING

 

Is it possible to tune CX-7 DISI 2,3l turbo with your device?

Are maps from mazdaspeed 6 o.k. for cx-7?

 

Hi Robert,

 

Unfortunately we will not be supporting that platform.

 

Sam so res ?udni. ?zmeden?
Napisano

malo vi?je gor smo ?e mel debato, da je to samo za turbo ;)

 

BTW NI res, simonoc klijo NI turbo, pa se da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ja tako je s temi zadevami. Pri naturalcih dobi? ene par procentov. Zdaj pa, ?e dobi? 3% pri 90 konjih se res ne spla?a, da ima? pa ene 180 konjev, aftermarket izpuh, CAI, se pa z optimizacijo ?e nekaj pozna, pa tudi laufa potem lep?e.

Ravno sem prejel klic, modul (za Renaulte) je ?e pri prijatelju.... :P:bravo:Gre pa za tale proizvod.

 

Danes s to ?katlico ?ipiran ?e tretji Clio RS in tudi ta lastnik je takoj ob?util razliko. Nekaj bo na tem. ?zmeden?
  • 8 mesecev kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

je pa zanimivo, glede na to kater avto se gre in kaj so nardil z njim.

 

je pa ?e bolj sick. :jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.