Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Te?ko re?t na splo?no, ampak nekaj ga bi kar znali, je pa od motorja do motorja razlika, to sm zihr! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kupljen od prej?njega lastnika po 3tkm olje skor na minimumu. Servis orginal Mazda BTC, olja ne vem katerga so dali noter. Sedaj po servisu olje Motul 4tkm zaenkrat brez potro?nje.

Napisano

Kokr vem se verigo na 200000 prevo?enih ?ele preveri, ?e vse ?tima! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

res je na 180 kkm je pregled! Kar se pa ti?e olja ni ni? narobe ?e ga kak deci po?re! Je pa vse od na?ina vo?ne,?e ga vozi? ve? ali man v obrate je razumljivo da ga nekaj po?re,pri lepi vo?ni se poraba olja zman?a-seveda pa je odvisno kak?no olje ima? in kako je ohranjen motor.

Sam imam m3GTA in mi na redni servis nekako po?re max do 3 deci olja

Se pa ob?asno vrti tudi v rde?e polje!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

?e ga na relaciji fajn ti?i? bo popil nekaj olja, druga?e niti ne. Meni ga je samo na relaciji par 100km ko sem res vozil kar hitro popil deci-dva. Prej in potem pa skoraj ni? od ni? :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na dolžino prispevka,in kdaj si odgovoril,po vsej verjetnosti niti nisi pogledal cel video. Gre za to,da so 2x celice že menjavali,to pa je sedaj že tretjič ista napaka-BMS ne more izbalansirati celic zaradi prevelikih razhajanj v napetosti celic. Garncija je 8 let ali 160.000km   EV bi naj veliko vozil,da se povrne vložek oz. da je nakup v primerjavi z ICE avtom ekonomičen....pa ti VW zarine tega🖕,in se pri 160-tisoč kilometrih lahko le "pripogneš".   Zelo zanimiv pa je dokument,ki ga tip pokaže,kar namiguje na veliko verjetnost,da ta problem ne obstaja le pri starejših vozilih,ampak pri modelih vse do letnika 2024!!!...poleg dejstva,da so dokumenti na voljo le za ameriški trg,za evropskega se pa skriva.   Toliko o "zelenosti","ekonomičnosti" in ostalih pravljicah okoli EVjev.
    • Ja tuji komercialni RTL je tisti merodajni.  
    • Ne stekam kaj je tu spornega, ker to o cemer govori je normalno v svetu baterij. A ljudje pricakujejo 10 let brez sprememb????
    • Naših medijev v večini niti ne gledam,ker jim bolj malo verjamem...pa dajmo pogledati tuje.   Dva dni star prispevek.     En dan star prispevek.      
    • Google je moj prijatelj🤔   Za VAG piše takole: Z drugega vidika, če upoštevamo normalno delovno temperaturno območje Volkswagnovega motornega olja, je običajno 70-90 stopinj Celzija. Ko vozimo pri visokih hitrostih ali na intenziven način, se bo temperatura olja zagotovo dvignila in dosegla približno 100-120 stopinj.   Tak da ne bi več paničaril gledectemperature olja. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.