Skoči na vsebino

v6 v mx-5


Hanco

Priporočeno sporočilo

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"?isto enostavno" mojstri. ?e boste sami naredili nove nosilce, verjetno tudi nov sesalni kolektor ali pa vsaj dolo?en del, nov izpu?ni kolektor, premetali nekaj stvari notri, da boste imeli sploh prostor, dobili menjalnik od RX-7, obenem naredili vmesnik za RX7 menjalnik, da bo pasal sploh na V6 motor, na novo napeljali ves ?trom.... No potem bi vam mogo?e uspelo. ?e pa nimate kaj dosti izku?enj s temi zadevami bo pa bolj te?ka. In tudi dvomim, da boste na?li norca, ki bi to ?el delat za vas.

 

Po drugi strani pa ?e vr?e 1500? v Miato bo dobil kak turbo kit (ki bo pasal ?rauf na ?rauf in ga boste lahko sami zmontirali) bo imel ve?jo mo?.

 

Odlo?ite se pa sami, je te?ka odlo?itev, vem. :ne vem:

 

?e te?je bo najdit norca, ki vas bo vsako leto spustu ?ez tehni?nega in pa :policaj: zarad tega sm js odpovedu projekt 323C ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Tegale pa nebi na avto dajal <_<

 

Turbina je zeloverjetno kitajska, potem ?e izpu?ni kolektor mora? sam predelat, kaj z elektroniko, ......

 

Itak da ne bi. Sam v uc ti pade....kaj vse dobis danes. :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat sem na ebay videl podoben kit s kolektorjem vred. Kar v bistvu ni slab biznis, ?e upo?tevamo, da so sami intercooler, kolektor, cevi, blow off, in boost controller hitro toliko. Pa? turbino pa dobi? drugo, tole pa fura? na minimalnem boostu dokler ne za?ne kaj kaditi ali spu??ati ?udne zvoke. Sem na speedhunters gledal eno MX-5 s kitajskim turbo kitom, se lastnik smeje, da ob prvi priliki bo pa? turbino zabrisal stran in vrgel kako Garrettko T25 ali T28 pa bo.

 

Na kratko: jaz bi kupil kak kitajski turbo kit ampak jaz bi vse delal sam in marsikaj spremenil. :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Js sem isto razmi?ljal, ?e drugega ne je FMIC 2X ve? dnara kot je tukaj komplet.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Morda naslov teme ni tapravi ampak mislim, da ste navedli dovolj podatkov da ne bo ve? vpra?anj o V6 v miato :P

 

No moje vpra?anje pa je 2.0 V6 v bg? Tako malo tipam v katerih vi?avah se nahaja zamisel... Namre? "vsi" me?ete te motorje ven pa 2.5 not tako da se ziher nahaja kje kak?en odve? komplet 2.0 za primerno ceno? ?e bi bilo finan?no to mo?no potem bi seveda postala rde?ka second car ki se najverjetneje ne bi registriral.

Nazaj k vpra?anjem... za obnovo oziroma zamenjavo podvozja so kak?ne mo?nosti? No, za obnovo ?e so, ampak ?e pa?e kaj od ostalih mazd z minimalnimi predelavami?

 

POMEMBNO: Vpra?anja so bolj kot ne informativna, tako da ?e komu je pa ima prakso s tem bi bil vesel kak?nih podatkov, da se kaj nau?im ?e ?e druga ne. Sem namre? na tistem mestu ko sem ?e tolk v avto zmetal pa bi morda lahko pri tem nadaljeval....ali pa da ?param za drug "bolj pameten" avto :)

 

PS: ?e bo kaj vzgojnega lahko tudi na PM ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

vse se da, sam te?ko bo? tole homologiru, sam more it pa ko pra**** :aaaaa:

 

 

druga? pa, ?e se loti? tega najprej za?ni pri podvozju ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

mazda-323f-18-glx-98.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta posnetek je moja inspiracija :) Ampak 2.5 motor bom te?je dobil kot 2.0, al se motim?

 

Druga?e pa ja...tale del o podvozju me kr po?teno zanima ker bi ?e zdaj rad malo pove?al varnost. Moti me to ker so samo spredaj diski. ?e dam spredaj kak?ne ve?je gor potem bo ?e prevelika razlika proti zadnjemu delu.

Kako je kaj z mostom in temi ve?jimi stvarmi? Lahko dose?e "to?ko propada" al bi bilo dovolj ?e ga malo re?im rje ter na novo za??itim?

 

to je fajn v vsakem primeru ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.