Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

Napisano

zavore mi je zamenjal in pregledal mehankar in ni ugotovil kak?ne napake. Pravi, da je lahko vzrok glavni cilinder. Samo potem bi bil problem vedno, ne samo v de?ju, ali se motim?

Napisano

Ajvarje bi sigurn kej vedu kaj bi blo, ?e ne pa kr do Simona majstra! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je Neyko napisal:

Zdravo mojstri!

Na Mazdi mx-5 1.6 '02 letnik imam probleme z zavorami, ki se mi ob?asno pojavljajo, so pa vremenskega zna?aja, dogaja se, ko je zunaj hladno in de?evno.

Primer: po de?evni no?i opazim zjutraj nenormalno veliko rje na diskih. Ko speljem in pritisnem pedal, se na cca. 3 pritiske ne zgodi ni?, ?ele potem avto za?ne zavirat in ?e to prov grdo ru?i, potem se umiri. Ko po dalj?i vo?nji pri ve?ji hitrosi v de?ju prvi? pritisne? pedal, se prvi trenutek ne zgodi ni?, potem pa za?ne avto poplesavat in neenakomerno zavirat, kasneje se umiri. ?ez par pritiskov je bolje. V takem vremenu opa?am tudi to, da se diski nikoli ne svetijo, so polni temnih lis in zelo hitro zarjavijo. Naj poudarim, da se pri toplem in suhem vremenu to ne dogaja, zavore primejo normalno, tudi diski so ?isti in enakomerno obrabljeni. S tem razlogom sem menjal diske in plo??ice, zavorno teko?ino, sistem je prezra?en... sprednji diski so brembo, plo??ice ferodo, zadaj lucas, trw in ni ni? bolj?e. Je mo?no kaj v zvezi s slabim ?i??enjem in odvajanjem vode med vo?njo, ker se tudi ob mo?nej?em zaviranju diski ne s?istijo in segrejejo ravno preve?, plus to, da moram kar konkretno pritisniti na pedal, da se ustavim?

Taka situacija je zelo mote?a in nevarna in ?elim ?imprej re?iti te?avo. Preden se podam v lov za mehankarji, vas prosim za kak?en pameten nasvet.

 

lp

 

Nejc

 

Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Si ti v teh cca 10h letih kdaj menjal zavorno teko?ino?

 

Jures,avto si lastim 2 leti in pol,zavorna tekocina je bila menjana ob menjavi diskov in ploscic,sem tudi navedel v prvem postu.
Napisano

Majstori, ?e uporablja? zavore z njimi nima? teh te?av, ?e pa avto stoji oziroma se malo vozi potem pa je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pr Nejkotu je avto vsak dan v uporabi, naredi kakih 20 km minimalno! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Neyko povej kak?ne feltne ima? gor na avtomobilu. Pri meni z 18 colskimi feltnami voda skoraj ne ?prica po diskih pa ne glede kolk de?uje. Pri 16 colskih pa moram kr malo bit previden in v de?ju na vsake toliko rahlo bremzo stisnem, da se odstrani vodni film z diska.

 

Pri meni je problem o?itno v obliki feltne oziroma kako le ta usmerja zrak in tudi vodo preko diska. Predvidevam pa da je podobna te?ava tudi pri tebi. Da te pa v de?ju tudi rahlo zanese je pa tudi logi?en vzrok. O?itno plo??ice na eni strani bolje le?ijo na disku in bolje odstranjuje vodo ali pa toliko drsajo po disku, da ga skoz grejejo in s tem omogo?ajo, da prej prime kot na drugi strani in to se takoj pozna v zana?anju avtomobila najprej v smer kjer zavora prej prime nato pa ker zadevo posku?a? poravnati z volanom pa ?e za?ne dobro prijemat tudi na drugi strani in ker je volan rahlo obrnjen ima? ob?utek kot da vse skupaj ple?e.

33112_1.png

Napisano

trenutno mam gor original mazda 5kraka 15col platisca.se mi je pa to dogajalo tudi s 17colkami

Napisano

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

33112_1.png

Napisano

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Mah moja MX5 tudi dosti stoji, pa ni ni?esar takega....kaj pa ?e so diski odpeli svoje? :ne vem:

 

Jure, komplet zavore sem menjal izklju?no zato, da bo avto zaviral tako kot se zagre. Sama rja na diskih me ne moti, ?e bi se po parih zaviranjih s?istila, to sem omenil v povezavi s slabim zaviranjem v vla?nem vremenu. Dvomim, da so zavore fu?, po dobrem letu uporabe in zelo ne?nim zaviranjem. Pa moj avto sploh ne stoji, vsak dan je v uporabi, celo leto.

Takole zgledajo sprednji diski danes, po celodnevni uporabi <_<, zadnji so pa videt vredu

 

  je Boss napisal:

Pa ma? gor karkoli neoriginalnega - recimo kak spojler ipd, ki bi lahko spremenil pot zraka :ne vem:

 

Druga? pa v de?ju probaj to kar po?nem sam, da na vsake toliko ?asa rahlo bremzo stisnem. Glih toliko, da se ne ?uti zaviranje ampak, da malo obri?e vodni film s povr?ine deiskov. Pa poro?aj ?e je kaj bolje. Aja pa ?e to, a se ti po dolgi vo?nji katero od prednjih koles bolj segreva kot drugo? Probaj feltno na otip ?im bli?je vijakov.

 

Avto je original, nimam nobenih pragov ali spojlerjev. Za ostale nasvete ti pa sporo?im, ko bom lahko probal, moram po?akat na de? :P

post-1055-1294952118_thumb.jpg

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

Katere ima? pa plo??ice? Mogo?e je pretrda zmes in ko je hladna ne prime?

 

pri meni je tocno to (imam ferodo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

z mal zamude se vra?am nazaj na forum, sem bil na smu?anju v Franciji.

Kaj pravte, fantje, kaj bi blo za narest z zavorami? A je kdo pripravljen ali ?e kdo pozna koga, ki bi vse temeljito pregledal, preden grem karkoli kupovat?

  • 4 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Danes ob obilnem de?evju sprobal zavore in lahko re?em, da je to tisto, kar sem ?akal. Primejo konkretno, ni ve? ni nesigurnosti pri zaviranju. Lahko re?em, ATE so zakon in jih toplo priporo?am. L.p.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

tudi jaz bom moral zamenjati ploscice...

ferodo so v rangu 60-70 eur...(take mam trrenutno gor)

 

ce menjam prednje pol bi dal se zadnje

 

 

kok so ble ate?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zdaj so na vrsti moto ture, naslednja e-bike pa oktobra Apulija 😍
    • Prva tura zakljucena, fenomenalno, vreme ne bi moglo biti bolje.   Ce sem toliko proti elektriki na avtu, pa je za kolo to nekaj najboljsega za taka potovanja. Povprecna starost ekipe 69 let.....dnevno 55-70km z lahka in to v Toskani! Dnevno 1000m visincev po hribckih, stalno dol gor.   Pot je vodila tudi po Strade Bianchi, ki bo jutri del etape Gira do Siene, ter Eroici, kjer je dirka danes. Kolesarski spomeniki...
    • Pozna kdo to varianto? Vem da je tezko, se posebej zarad papirjev, a vseeno probam.   Gre se za po moznosti skrito kljuko za Coupeja. Ja tud to vem, da je to v neskladju s sportnim duhom, ampK nisem si mislil da bo ta avto tako v uporabi in tako zazeljen za potovanja. Trenutno je dnevno v uporabi v Nemciji se. Rad bi da mam mozbost vzeti kolesa s sabo, nic drugega. Nikoli vleka.   Prtljaznik zadaj, prtljaznik na magnet, vakum to vse odpade.  Avto je fenomenalen, manjka nama da vzameva kolesi s sabo. 
    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.