Skoči na vsebino

Radio v Mazdah6 02-08


Priporočeno sporočilo

Ker sem nabavil ?e skoraj vse, kar sem hotel dokupit za svojo ?estico, me zanima ?e, ?e je pri nas obstajal tudi radio na mp3, ki ima mp3 changer?

 

lp

 

Ne, na ?alost.

Razmisli o XcarLink-u, al pa AncarLink-u.

Sem imel in ?e imam oboje in dela odli?no, pa ?e cd-jev ni treba ?gat, enostavno usb klju? ali pa SD kartico, kjer lahko bri?e? in dodaja? komade za tren oka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker sem nabavil ?e skoraj vse, kar sem hotel dokupit za svojo ?estico, me zanima ?e, ?e je pri nas obstajal tudi radio na mp3, ki ima mp3 changer?

 

lp

 

obstaja aftermarket cca 400? - ima pa vse DVD, TV, GPS, bluetooth, touch screen, mp3...skratka alles

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa se da gor priklopit original ozvo?enje? Pa komande na volanu ?e delajo?

 

lp

 

P.S.: Radio na mp3je je obstajal?

 

tiste aftermarket, ti pol ene funkcije ne bojo delale (trip info)

drugace pa je bil original za mp3

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tiste aftermarket, ti pol ene funkcije ne bojo delale (trip info)

drugace pa je bil original za mp3

 

XcarLink in Any car link NIMATA nobene veze z ostalim, trip in poraba in nevemakaj.

Komande delajo tako kot je treba, komad naprej-naza, glasnost mute.

 

?e gre? pa v extrem in gre? zamenjat original radio z drugim potem pa je lahko jeba, razen ?e bi vgradil dodatno v zgornji predal touchscreen in ra?unalnik(se dobi prav za mazdo 6 in ga celo en ali ve? foruma?ev ima) in ga potem priklopil na original radio.

Evo ?e LINK.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem odgovoru glede na ta, kar je jures napisal...

pa mislim, da eclipse noce met xcarlink (glede na to, da se je potrudil in dobil original tapecirung in leder zice, bo z lahkoto najdu se original mp3 player)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tista napravica (v zgornjem predalu) mi je kar v?e?, ker vsaj po slikcah sode? zgleda, ko da je bla ?e original noter :) Kako pa je kaj z uporabnostjo? Ker se more? za prestavljanje potem stegovat naprej na armaturko, da menja? pesmi itd.?

 

Zaenkrat pa bi potem najraje mp3 radio na?el, sem upal, da obstaja tudi mp3 s changerjem :) (kasneje bomo pa vidli ?e glede ostalega :))

 

?e to, ?e mogo?e ve, ali je odvisno od original radia, kak?en je, da se da Bose gor priklopit, je kak?en dodaten konektor, ali je pri vseh isto?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original mp3 changer ima samo nova mazda 6, prej?nja je bila single mp3-cd.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz sem odgovoru glede na ta, kar je jures napisal...

pa mislim, da eclipse noce met xcarlink (glede na to, da se je potrudil in dobil original tapecirung in leder zice, bo z lahkoto najdu se original mp3 player)

 

jaz v CX7 nisem izgubil BCja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tista napravica (v zgornjem predalu) mi je kar v?e?, ker vsaj po slikcah sode? zgleda, ko da je bla ?e original noter :) Kako pa je kaj z uporabnostjo? Ker se more? za prestavljanje potem stegovat naprej na armaturko, da menja? pesmi itd.?

 

Zaenkrat pa bi potem najraje mp3 radio na?el, sem upal, da obstaja tudi mp3 s changerjem :) (kasneje bomo pa vidli ?e glede ostalega :))

 

?e to, ?e mogo?e ve, ali je odvisno od original radia, kak?en je, da se da Bose gor priklopit, je kak?en dodaten konektor, ali je pri vseh isto?

 

lp

 

Seveda obstaja za prej?njo 6-ko MP3 6CD changer. Ko sem jaz kupil avto (2005) je bil za dopla?at cca. 500?. Pobrskaj po eBay-ih. (Obstaja tudi HD, MD in kasetni modul).

 

Za tisto napravico v zgornjem predalu: volanke kontrole ne delujejo nanjo, le glasnost, ki gre itak preko radija. Pesmi lahko menja? na zaslonu ali pa s prilo?enim daljin?kom.

 

?e za konektor: na videz je popolnoma enak, vendar obi?ajen radio ima High Output signal, Bose ima pa na istih kontaktih Low Output signal. Tako, da zamenjat ?e radio ali pa kupi? Hi-Low converter.

 

Aja pa ?e glede zamenjave radija z Navi/DVD enoto: pri dobrih modelih (kot Juresova Caska) potovalni ra?unalnik normalno deluje in tudi upravlja se ga preko volanskih komand, mora? pa pri stari ?estki zamenjati celotno prednjo plo??o armarturke in vgradi? lahko le 1 DIN radio (morda bi ?e dobil kje rabljeno z 2 DIN odprtino).

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz imam na m6 l2004 tudi xcarlink in zadeva deluje super.

Mogo?e kdo ve, kje se stisne pause, ?e se poslu?a cd/mp3? Al ga sploh nima?

 

Za pavzo na CD-ju pritisne? gumb za drug vir (FM1, FM2...) in ko spet pritisne? na CD igra komad naprej.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e za konektor: na videz je popolnoma enak, vendar obi?ajen radio ima High Output signal, Bose ima pa na istih kontaktih Low Output signal. Tako, da zamenjat ?e radio ali pa kupi? Hi-Low converter.

Hmm, mogo?e ?e ve?, ?e sam konektor do radia vsebuje iste kable za Bose sistem gor priklopit, ali je treba tudi to menjat?

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, mogo?e ?e ve?, ?e sam konektor do radia vsebuje iste kable za Bose sistem gor priklopit, ali je treba tudi to menjat?

 

lp

 

Imas prav modele za BOSe in modele za brez...in je vse pristimano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm, mogo?e ?e ve?, ?e sam konektor do radia vsebuje iste kable za Bose sistem gor priklopit, ali je treba tudi to menjat?

 

lp

 

A to misli? konektor v radiju ali konektor s kabli, ki se priklopi v radio?

?e ima? Non Bose radio nanj ne more? kar priklopit konektor, ki si ga dobil z Bose komponentami (?eprav pa?e v radio), ker izhodni signali iz radija niso pravi. Na?eloma pa ne igra vloge kateri konektor s kabli uporabi? Non Bose ali Bose. Oba imata enako postavljene priklju?ke. Problem je le izhodni signal iz radija, ki ga mora? prej spremeniti v Low za v Bose oja?evalec.

Zato pravim, da vzemi tam, kjer si ?e vse ostalo pobral, ?e Bose radio.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za kolk mislte, da bi bla primerna cena, da kupim mp3 radio, ki se ga da priklopit na Bose? Kolk pa za navadnega s cd wekslerjem?

 

lp

 

P.S.: Ma kdo tuki za prodat kaj takega? :)

 

?e i??e? samo mp3 weksler potem ali xcarlink - 90? ali anycar - 60-67?

 

S tem dobi? 6Cd veksler, in vse ostane originalno, ?e komande na volanu delajo

 

samo fantje ti naj povejo kako je na M6, ker je baje en trik pri monta?i

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

radio je modularne izvedbe,lego varijanta.

xcar al pa anycar,je treba en mosticek zalotat,ce je starejsa od 05,ce pa je mlajsa pa samo priklopis in teraj misko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.