Skoči na vsebino

POTOVANJE PO ?E?KI 2010


KAWAMAN

Priporočeno sporočilo

S precej?njo zamudo sledi reporta?a s potovanja po ?e?ki.

 

?tartala sva 4. septembra ob treh zjutraj. Brez odla?anja sva pi?ila po pomurski avtocesti proti ?entilju ter mimo Graza in Dunaja do Linza, kjer sva zapustila avtocesto. Po prijetnih pode?elskih cestah sva preko Bad Leonfeldna okoli 11.00 prispela v Vy?i Brod v dolini reke Vltave. ?al so bili prvi ljudje, ki sva jih opazila ob cesti Kitaj?ki ob svojih ?tandih z dvomljivo robo....

 

1. Kot prvo znamenitost sva si ogledala mestece in istoimenski grad Ro?emberk nad re?nim zavojem reke Vltave...

 

post-6003-1296742091_thumb.jpg

 

post-6003-1296742214_thumb.jpg

 

Nato sva pot nadaljevala tik ob reki v smeri ene najve?jih ?e?kih znamenitosti ?e?kega Krumlova. Reka je bila polna raznih raftov, kajakov in kanujev - ni ?udno da ?ehi radi obiskujejo na?o So?o. ?al je bila kvaliteta ceste precej slaba, na trenutke pa je bilo videti tudi pravo rev??ino ?e?kega pode?elja....

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kak najkulej?i ?kodilak (v spojlerjih) - govorim o ?kodah 120 ali 105LS, neke take oznake! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

2. Na poti do ?e?kega Krumlova - ?koda 120L

 

post-6003-1296842368_thumb.jpg

 

 

?e?ki Krumlov naju je prijetno presenetil s svojo lepoto, prav gotovo eno najlep?ih srednjeve?kih mest, ki sem ji do sedaj imel priliko videti. Grajski kompleks je drugi najve?ji na ?e?kem.

 

3. Utrinki iz Krumlova

 

post-6003-1296842619_thumb.jpg

 

post-6003-1296842647_thumb.jpg

 

post-6003-1296842670_thumb.jpg

 

post-6003-1296842693_thumb.jpg

 

post-6003-1296842711_thumb.jpg

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dej ti cehinje, ne zanimajo nas tvoje poze :D :D

 

Verjetno si ?e ugotovil, da nisem bil sam zato.....sory... V glavnem pot sva nato nadaljevala proti ?e?kim Budejovicam, kjer sva si v neposredni bli?ini ogledala enega najlep?ih ?e?kih pode?elskih dvorcev Hlouboka nad Vltavo, ?e prej pa sva si v istoimenskem mestecu privo??ila prvo pravo ?e?ko kosilo in seveda pivo...

 

4. ?e?ke dobrote iz divja?ine ter Budvar - Budweiser :bravo:

 

post-6003-1296851067_thumb.jpg

 

post-6003-1296851097_thumb.jpg

 

5. Dvorec, ki je znan po tem , da so ga uredili po navodilih ?enske, fasada (na notranjem dvori??u) pa je okra?ena z ne?tetimi lovskimi trofejami - rogovji

 

post-6003-1296851185_thumb.jpg

 

 

 

post-6003-1296913477_thumb.jpg

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Prvi dan sva zaklju?ila v ?e?kih Budejovicah, kjer sva preno?ila v prijetnem penzionu Motorest Pegast (no?itev z zajtrkom za 2 osebi 38 ?) in si ogledala znameniti stari trg, ki je eden najlep?ih na ?e?kem in v svetu.

 

post-6003-1304362885_thumb.jpg

 

post-6003-1304363067_thumb.jpg

 

post-6003-1304363088_thumb.jpg

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Naslednje jutro sva malce skrenila s poti in se nisva napotila direktno proti Pragi temve? proti mestecu Tel?, ki je znano predvsem po svojem slikovitem "raztegnjenem" trgu, ki je pod UNESCO-vo za??ito.

 

 

post-6003-1304364130_thumb.jpg

 

post-6003-1304364145_thumb.jpg

 

Pot od Budejovic do Tel?a in nato do avtoceste pri Jihlavi je potekala po razgibanih in solidnih pode?elskih cestah - ?isti u?itek. ?al tega ne morem re?i za avtocesto proti Pragi, ki je mestoma v zelo slabem stanju tako, da sem si na trenutke ?elel, da bi vozil kak?nega citroena z hidravli?nim vzmetenjem.

 

Miatino podvozje je vseeno zdr?alo "mu?enje" tako, da sva okoli 13.00 prispela v Prago. Najprej sva si poiskala izhodi??e svojih potepanj po Pragi in sicer kamp Drusus povsem na obrobju mesta, kjer sva najela lesen bungalov (najem za 2 dni naju je stal 28 ?).

 

post-6003-1304365205_thumb.jpg

post-6003-1304365221_thumb.jpg

V neposredni bli?ini kampa je postajali??e mestnega avtobusa, s katerim sva imela neposredno povezavo do najbli?je postaje podzemne ?eleznice. Kupila sva tridnevne karte, ki veljajo za vsa javna prevozna sredstva (avtobus, tramvaj, metro) in se podala raziskovat Zlato Prago.

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma dobro, kje so ?ehinje?!? :hudicek::P

 

bi bil razo?aran.... :blush:

 

Kawaman je to nov roadtrip ali stare slike? A nisi prodajal avto?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bi bil razo?aran.... :blush:

 

Kawaman je to nov roadtrip ali stare slike? A nisi prodajal avto?

 

Gre za lansko zadevo, avto sem sicer res prodajal, ker sem mislil kupiti motor. Na koncu sem motor res kupil a tudi obdr?al Miato, ker mi je prirasla k srcu.

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Praga je res krasno mesto, absolutno primerljivo z Dunajem vendar precej cenej?e in mnogo bolj urejeno kot recimo Budimpe?ta. V glavnem sva si takoj popoldan ogledala ogromno znamenitosti: Staromestni trg z astronomsko uro Orloj, spomenik Janu Husu, Karlov most, ?rni stolp, Trg republike (?e boste pozorni boste na fotkah opazili tudi ?ehinje)....

 

post-6003-1304440689_thumb.jpg

post-6003-1304440820_thumb.jpg

post-6003-1304440884_thumb.jpg

post-6003-1304440944_thumb.jpg

post-6003-1304441010_thumb.jpg

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sta ?la v 4 nadstropni disco klub pri Karlovem mostu (ne spomnim se imena ?Karlovy Lazi?)...tam so '?ehinje'

:bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sta ?la v 4 nadstropni disco klub pri Karlovem mostu (ne spomnim se imena ?Karlovy Lazi?)...tam so '?ehinje'

:bravo:

 

Karlovy Lazne ! Nisva ?la, ker sva ?e malo v letih.....

VETER V LASEH FOREVER!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

(?e boste pozorni boste na fotkah opazili tudi ?ehinje)....

 

 

 

?e so tak male slike da komaj kaj vidim. Pa ne se bat Ajvarja saj te nebo dale? poslal.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.