Skoči na vsebino

323 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jao bo?e - spojler kot iz kake grozljivke! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole ni ni? drugega kot Protege, tale MPS je fejk. Mazdaspeed Protege ni bila na voljo na EU trgu ampak izklju?no na US, v evropi se je kak model na?el po pomoti :) Tudi oznaka MPS je pri?la ?ele z Mazdo 3 MPS, prej ni bila poznana.

 

 

Ni? ne verjamem teli strani <_<

Napisano

Ful je pa MPS, z ubogih 150 KM, kar pomen, da jo Astra GSI cca. l.1993 presko?i, ne sam prehiti! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tole ni ni? drugega kot Protege, tale MPS je fejk. Mazdaspeed Protege ni bila na voljo na EU trgu ampak izklju?no na US, v evropi se je kak model na?el po pomoti :) Tudi oznaka MPS je pri?la ?ele z Mazdo 3 MPS, prej ni bila poznana.

Ni? ne verjamem teli strani <_<

 

sorry. to sm mislil. 323 = protege, pa mazdaspeed = MPS.. ubistvu.

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

Ful je pa MPS, z ubogih 150 KM, kar pomen, da jo Astra GSI cca. l.1993 presko?i, ne sam prehiti! <_<:P

 

tut Clio Williams jo nese ;)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Me zanima kdo tlele zmaga, pomoje gre za las;

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislm enako! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To ste pa ?isto offtopic, da se ukvarjate z Renaulti in Opli na Mazda forumu. :blink: Ampak, ?e ?e vztrajate:

 

Tale z GSijem se je kar dobro katapultiral. Druga?e, ?e sta serijska bi mogla biti razlika tako majhna, da je ?isto vseeno, ?e je tiste pol avta pred njim po 400 metrih. Evo teorijo. ?e bi bilo na koncu par ovinkov bi pa un z Astro ?el kar naravnost pa bi bil rezultat hitro odlo?en kateri avto je bolj zabaven. Tiff bo menda ?e znal oceniti avto. :bravo: Nima Williams zastonj kultnega statusa medtem ko skoraj ni Opla, ki bi imel kaj dosti privr?encev razen pravovernih Opla?ov (Jo?a). Calibra je bil zadnji zanimiv avto v 90ih, potem ?e Speedster, prej vse kar je imelo RWD (Kadett, Manta, Ascona... :bravo: ).

Napisano

Simon, si se kar potrudu! :bravo:

 

Calibra pa je bla za svoje cajte :aaaaa::ljubezen::rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Treba je gledati ?iroko. Tudi meni so Mazde kar blizu ampak to ne pomeni, da me ne zanimajo ostale znamke, sploh, ?e imajo kak hiter avto na zalogi. Mogo?e zato ker sem divjak. :blush:

 

Calibra je bila za svoje ?ase raketa, eden bolj aerodinami?nih avtomobilov, dober turbo motor, 4x4... Slabost je bila, da je bil 4x4 dober le dokler je delal kar baje ni bilo tako dolgo kot pri kak?ni konkurenci (Subaru, Celica GT4..). Potem so jim pa cene padle na nulo in jo je lahko vsak mul?ek zgonil, ali pa motor vrgel v Corso. Pa nekaj jih je v Prekmurju. Druga?e jih je pa kar zmanjkalo. :(

Napisano

A ni bil pri Calibrah bolj problem turbo... baje se je pregreval :ne vem:

33112_1.png

Napisano

A ni bil pri Calibrah bolj problem turbo... baje se je pregreval :ne vem:

 

Tudi to mo?no ja ampak za to ne vem. :blush: Nasploh so vsi starej?i turbo avti kar delikatna zadeva. je ?e te?ko pri?akovati, da bo? kupil 15 let star turbo avto, ki ni bil teran potem je pa ?e vpra?anje kaka budala ga je imel, da ga je hladnega teral in razgretega uga?al. :vskalo:
Napisano

Tudi to mo?no ja ampak za to ne vem. :blush: Nasploh so vsi starej?i turbo avti kar delikatna zadeva. je ?e te?ko pri?akovati, da bo? kupil 15 let star turbo avto, ki ni bil teran potem je pa ?e vpra?anje kaka budala ga je imel, da ga je hladnega teral in razgretega uga?al. :vskalo:

 

Volvoti so tukaj bli najbolj ziher , ker so bli LPT(Low Pressure Turbo)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.