Skoči na vsebino

Letne gume_2011


Jest

Priporočeno sporočilo

posebej po pomembno, da vsakih 5000km naredis rotacijo, ker imajo smreka profil in je se posebej pri federalu lahko narest stopnjicasto obrabo, kar se rezultira kot hrup...

vprasi davida, kaj si milsli glede hrupa in federala :)

 

smreko obvezno ne glede na firmo. ?e posebej ?e ma? fi?ota, ki ima gume pod kotom 60....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 154
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

to je res, sicer je odstopanje 4.3 % ampak so razlike v ceni kar velike...

ajvar, pri tebi pa ni panike, original je 215/45 18, ce das 225/40 18 je to cist ok

 

Tisto odstopanje se samo kompenzira, ma nek sistem da ti umeri ?tevec s pomo?jo navigacije, bom pa absolutno prej naredu test, pred menjavo ?tevec vs externa navigacija in ?e enkrat po menjavi, pa da vidim ?e to res dela. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre? pravilno ra?unat iz ve?je originalne dimenzije proti manj?i je razlika "le" -3,41% :blush:

Sre?a ?e nisem tolk na konc (imam ?e 4mm profila), da je to prioriteta takoj menjat, bom pa do poletja imel ?as ?e razmislit kaj bom naredil.

 

jap, izgleda prehitro tipkal, 3.4% je prav

 

jaz bi dal cenejse...moznosti, da te ustavi policaj in tezi glede 40 namesto 45 so skoraj 0

edino ne vem glede tistega 1cm manj gume v bokih...pol bi bil se manj udoben. To bi me bolj skrbelo kot policaj

 

Tisto odstopanje se samo kompenzira, ma nek sistem da ti umeri ?tevec s pomo?jo navigacije, bom pa absolutno prej naredu test, pred menjavo ?tevec vs externa navigacija in ?e enkrat po menjavi, pa da vidim ?e to res dela. :ne vem:

 

2% je itak premal, da bi se kaj opazilo

v 1km je razlika v "obratih" gume 11

 

Ta dimenzija (225/40 R18) pride pri Lustreku 152? po kosu... Pirelli Cinturato pa v ceniku nima te dimenzije, je pa model Sottozerro, ki pride okoli 210? kos ...

 

225/40 R18 pa nimam v homogolaciji in je potem menda lahko problem pri tehnicnem ali pri kontroli prometa... pa se stevec potem odstopa ...

Objavljena slika

 

sottozero je zimska

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

sottozero je zimska

 

Sej mogoce je rekel Zero Rosso :) ... neki zero pac :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa dat na CX-7? :ne vem: Kak?en pameten predlog za pametno ceno?

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa dat na CX-7? :ne vem: Kak?en pameten predlog za pametno ceno?

 

ta je tud zmagovalna dimenzija

235/60 R 18

 

http://b2c.span.si/?p=a&i=200000421766...da=&lang=sl

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?deta...&sowigan=So

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kumho so cist solidne :bravo:

 

men se tut zdi, da so ok, pomoje znajo bit ?e bolj? kot Pirelli Pzero Nero. Drugje so cene teh kumho nekje okrog 100? komad

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

men se tut zdi, da so ok, pomoje znajo bit ?e bolj? kot Pirelli Pzero Nero.

 

no zdaj pretiravas :P

 

od teh absolutno pirellija, excellence je vse sam to ne :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kumho so cist solidne :bravo:

 

A res? Zanimivo so tud v moji dimenziji - ?eprav sem skepti?en, da so dovolj dobre :ne vem:

 

Eh kurac, sem se ?e premislil... ful velika obraba, dale? nad vsemi ostalimi gumami. Kaj mi pomaga poceni guma, ?e jo bo treba menjat ?e prvo sezono :(

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A res? Zanimivo so tud v moji dimenziji - ?eprav sem skepti?en, da so dovolj dobre :ne vem:

 

Eh kurac, sem se ?e premislil... ful velika obraba, dale? nad vsemi ostalimi gumami. Kaj mi pomaga poceni guma, ?e jo bo treba menjat ?e prvo sezono :(

 

Mam felling, da bojo u de?ju bolj?e kot Pirelli, s Pirellijem nism bil glih nekak zadovoljn

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam felling, da bojo u de?ju bolj?e kot Pirelli, s Pirellijem nism bil glih nekak zadovoljn

 

ti dela? verjetno malo km pa ti je vseeno za obrabo... men pri 30kkm+ na leto pa je to kar bistven podatek je pa res, da guma, ki se hitro obrablja pomeni, da je precej mehka in na?eloma naj bi bolje dr?ala razen, ?e jo ne pregreje?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam felling, da bojo u de?ju bolj?e kot Pirelli, s Pirellijem nism bil glih nekak zadovoljn

 

cudno si prvim, ki to rece...

mogoce zaradi tega, ker so p nero zero res ultra sportne in rabijo bolj konkretne masine (in tezo) kot mazda 323c...

jaz sem jih peljal z alfo 166 pa so ble top...res brez pripomb

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ti dela? verjetno malo km pa ti je vseeno za obrabo... men pri 30kkm+ na leto pa je to kar bistven podatek je pa res, da guma, ki se hitro obrablja pomeni, da je precej mehka in na?eloma naj bi bolje dr?ala razen, ?e jo ne pregreje?.

 

tut js zdej odkar hodim na ?iht delam full kilometrov (prej nvem ?e sm jih naredu 10kkm letno) zdej pa bo pr?l nekje 30kkm

 

cudno si prvim, ki to rece...

mogoce zaradi tega, ker so p nero zero res ultra sportne in rabijo bolj konkretne masine (in tezo) kot mazda 323c...

jaz sem jih peljal z alfo 166 pa so ble top...res brez pripomb

 

Tut mo?no, sam morm re?t, da sm bil s Savo Intenso prej?nji model (smrekca profil) bolj zadovoljn kot s Pirelli. U bistvu mam raj? mehkej?e gume, ?eprav se hitrej obrabijo

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.