Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni.

pred kakim mesecem sem od bobija kupil meglenke in sem jih danes hotel vgradit. zmontiral sem stikalo v armaturno plo??o, pogledal v potni?ki kabini, ?e je varovalka notri in pri?el do faze priklapljanja meglenk. seveda sem naletel na te?avo. v konektorjih, ki so namenjeni meglenkam ni bilo toka. sedaj pa nevem kaj naj naredim. ko vklopim zadnje meglenke se sli?i nekak?en klik (oz neki tazga) pod voznikovim airbagom, ko pa prednje pa tega ni. mogo?er tm ti?i kak?en haklc? no upam, da mi bo kdo znal pomagat.

lep pozdrav

Napisano

no bom ?e tko vpra?u: je kdo dodatno montiru meglenke v 323f ba?

marko mx-3: so pol tam pod airbagom kaki releji al kaj? (pa? butast upra?anje)

tolk da nbom za brez veze razdiru

Napisano

vsake meglenke morajo biti priklopljene preko releja, mislim pa da ga ni noter ?e jih ni bilo vgrajenih original, so samo kabli.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e sem pravilno sli?al, ko sem Han?otu gledal za gretje stekla, so tam nekje okoli sopotnika releji. Zelo verjetno je tudi za meglenke, vsaj ponavadi, so vsi na istem mestu. Druga?e pa kak service manual ali pa pogledat pri komu, ki ima meglenke ?e original.

Napisano

V MX-5 mi delajo direkt :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e sem pravilno sli?al, ko sem Han?otu gledal za gretje stekla, so tam nekje okoli sopotnika releji. Zelo verjetno je tudi za meglenke, vsaj ponavadi, so vsi na istem mestu. Druga?e pa kak service manual ali pa pogledat pri komu, ki ima meglenke ?e original.

 

za zadnjo, za sprednje ne. vsaj sli?i se ga ne za sprednje, za zadnjo je kar glasen :)
Napisano

razdri pod volanom,sledi ?icam stikala in bo? videl do kam se?e vseskupaj,?e bo? rabil pomo? se oglasi pa pr?gemo to zadevo ;)

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

am, ma kdo delujo? stikalo za meglenke? :blush: za spredne seveda :blush:

uglavnm vsa napeljava je izpeljana od a do ? sam stikalo je blo u kxxxx...

 

probaj popravit stikalo ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če bi si malo pogledal stvari.... Ponting je narisal most. Torej on je posl dobil. In je primerjal ceno na kitajskem, s ceno pelješaca. Pa je bila na kitajskih projektih dražja. Sem tudi napisal to zgoraj:  
    • To je izjava firme ki je izgubila, kaj pricakujes? Cene na kitajskem in evropi pa ne mores primerjat za enako stvar.   Ce bi bilo vse res v nasem poslunko nas konkurenca kinizgubi pljuva bi zaprli ze zdavnaj. Nihce ne dela zastonj, tud kitajc ne, mogoce dela ceneje zastonj pa ne
    • Dober večer!   A tudi kaj fitness-irate?   Meni se zdi idealno po dviganju uteži še potem malo na bicikel, za dobre pow urce recimo. Za ogrevanje pred kwihtanjem pa itak sobni bicikel, to pa mora bit
    • Intervju v Pontingom. Pipenbaher je povedal javno, da je bila cena po metru cenejša, kot bi bila na Kitajskem. Pa sem morejo pripeljat.   Je celo povedal, da se to po novem ne bi zgodlo, da bi 100% pisalo ob nepovratnih sredstvih, da more EU firma graditi.     Avstrijci so namreč trdili, da dobro vedo, kaj so ponudili in koliko lahko stane most takšnih razsežnosti. Prepričani so bili, da se za ponudbo kitajske korporacije skriva obilna državna subvencija. Našteli so 13 postavk, o katerih so sumili, da se cene med seboj ne bi mogle tako zelo razlikovati, če ne bi bila v vse skupaj vpletena država, zato so med drugim vprašali, kako je mogoče, da bo korporacija CRBC za hidroizolacijo in asfaltiranje mostu porabila samo 428.000 evrov, medtem ko bi Strabag za to potreboval 3,1 milijona evrov, in kako bo kitajski družbi uspelo odstraniti prej omenjeno blato z borih 75.500 evri, avstrijski konkurent pa bi za to potreboval najmanj 1,9 milijona evrov?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.