Skoči na vsebino

power box M6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

Napisano

Kako se zadeva obnese, vsi obljubljajo velik prirastek mo?i in navora.Tudi cenovni razpon je velik.Zanima me ali ima kdo osebne izku?nje z power boxi, pa kateri proizvajalec da najve? za vlo?eni denar.

Tega je na ebayu malo morje, zato bi rabil malo pomo?i.

 

4je uporabniki smo tuki.....3 mazde 1 evropejc, meni se konkretno pozna

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Klele je na?eloma v stilu "kolk dnarja, tolk muske" . Ne kupuj najcenej?i ??i?, ker je na?eloma to lahko vr?en denar stran.

 

Predvsem najcenej?i nimajo mo?nosti izbiranja nivoja delovanja in delujejo vedno na polno, kar v praksi lahko pomeni, da pri polnem pospe?evanju motor ne dobi dovolj lufta in mu nenadoma pade mo? ali pa celo ra?unalnik spro?i zasilni program.

 

Pri takem si kaj dosti ne more? pomagati kot samo to, da predela? filter (konusni), da ti bo vlekel ve? zraka oziroma, da naredi? cel CAI pa ?e takrat nisi ziher, da bo vse OK.

 

Zato, daj malo ve? denarja in najdi takega, ki ima mo?nost nastavljanja delovanja potem pa probava? v katerem na?inu lahko pri maksimalnem pospe?evanju motor ?e vle?e na polno.

 

Ni neumno, da ?e menja? vlo?ek filtra s kak?nim bolj prepustnim - ne mislim prepustnim za svinjarijo ampak da lahko spravi ve?ji volumen zraka skozi (recimo k&n).

 

Tko, da kr ra?uni, da skupaj s filtrom te bo pri?lo nekje med 250-300?, da bo? zadovoljen. Si pa pol ?e zelo kmalu v obmo?ju chiptunninga, ki pa je ?e bolj?a zadeva.

 

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A ti si ?e dal mazdi dihat? :hudicek:

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

33112_1.png

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

jaz sem ze na 11 :bravo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz sem ze na 11 :bravo:

 

?zmeden?

 

Jst sm ze na 13.... :harhar:

 

Sem sel do konca, pa sem raje zmanj?al nazaj... :blush:

 

?zmeden?

 

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

:whatever:

 

 

Napisano

?zmeden?

?zmeden?

:whatever:

 

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Filter mam notri sam sem nastavil na 6-ko pa je OK... bom probal na 7, kjer mi je prej "zabijalo".

 

js sem uceri nastavu na 9 pa dela brez problema...

www.trziskisladoled.si

Napisano

:whatever: malo se mi svita zakaj se gre ampak nisem siguren bi bil rad da tocno povejo

 

penisenlarger :hudicek: kolk cm pridobi? :blush:

33112_1.png

Napisano

Ha ha

 

je pa tudi res da je sedaj zrak veliko bolj mrzel in pomaga. Jaz imam na primer zajem zraka do K&Na speljan spredaj pred fridgeom - lovi direkten zrak :bravo: (tovarni?ko)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

33112_1.png

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Od kere firme maste to. Tudi kak?en link bi prosu, pa kje ste nabavljali ?

 

lp

Napisano

Evo dal na 8 in bom zdele en teden al pa dva testiral na tej nastavitvi... zaenkrat vse OK

 

Boss, kaka pa nej bi bla razlika u mo?i, med - ko omenjate 6 in pa 8 nivo npr.? :ne vem: :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

Napisano

Kolega si je nabavil "powerbox" za tunanje ATVja.

Priklop je bil narejen na tipalo temperature v air boxu.

Ko sem pomeril z ohmetrom, sta bili ?ici do tipala v zraku, torej je box nadomestil tipalo in preko potenciometra si potem lagal temperaturo.

Sumil sem, da je notri navaden potenciometer- izgledalo je nekaj elektronike, zalite v plastiko- tudi cena je bila visoka.

Pa sem dal drugemu kolegu, da je poslikal na rentgen- crknil sem od smeha, ko sem videl slike!

Notri je bila neka plo??a z luknjami, par uporov je bilo napeljanih skozi in ne prilotanih, dve ?ici, ki sta bili speljani do konektorja za motor pa sta ?le samo iz potenciometra (kjer si ?telel "mo? kao").

 

Normalno je, da pri nizkih temperaturah notri ?pricne ve? in to se lahko dose?e z uporom za 10 centov ali, ?e ?eli? bolj ?portno in nobel varijanto, z potenciometrom za 1 euro!

 

Se pa mo? potem zelo spreminja z letnimi ?asi in temperaturo zraka, tudi kak oblak dima se ob?asno pojavi zadaj :rozico:

 

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Huh, le kdo bi vedu... te?ko bi rekel, da se ?uti... bi blo treba zmert sam ve? kot kakih 5KM dvomim, da je oziroma po ob?utku prej zagrabi. :ne vem:

 

ja ta box zacne trgat ze pri 3, programi naprej pa samo porazdelijo delovno polje....jaz se vozim komot 1000-1500rpm...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Teli boxi, o katerih fantje govorijo so priklopljeni na ?obe in ne na senzor pretoka zraka.

 

 

Dal sem samo primer. Teh boxov ne ppoznam, ?e se pa ?uti, da avto potem bolj potisne, je pa super :)

Napisano

Tko kot Jures pravi - motor za?ne vle?i iz kleti, se pravi da? gas pri 1000 obratih in lepo potegne kar za diesel glih ni zna?ilno. Da ne re?em kak?en u?itek je medpospe?ek, ko stisne? nekje pri 60km/h v tretji. Prehitevanja so pa sploh WooooW :jupiii::jupiii:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.