Skoči na vsebino

homologacija


dilar

Priporočeno sporočilo

hey! mene zanima glede neoriginalnih dodatkov neki... sli?al sm da ?e je avto starej?i od 10let homologacija ni potrebna. vem da je to bolj malo verjetno, zato sem se obrnil na vas. ?e kdo kej ve kuko je s tem?

 

?e nea stvar...opa?am d je vse ve? avtomobilov zrihtanih (spojler, pragovi, bumperji...), velik se jih vozi v na?i okolici (kamnik), k pa sploh ni tok velk mest, tko d jih je marsikje najbr? dost ve?. homologacija za kej tazga bi te najbr? drago stala, pa tud upra?anje ?e bi sploh tehni?nega naredu. zdej me zanima ?e ma kk?n od vs kk?ne izku?nje s policaji glede tega, ker glede na to d je ta pojav vedno bolj pogost, se mi zdi da policaji sploh ne te?ijo tok.

 

hvala, Rejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej ponavadi je tako...usaj pri nas da policaji nardijo akcijo in pa? spremljajo "u?timane" avte...in pol te?ijo s homologacijami....en kolega je recimo mogu pla?at zaradi gum...pa ne vem to?no kolk je dobil kazni.....

 

 

Sicer pa je ve?ino folka ki si jih videl s raznoraznimi spojlerji, bumperji...itn. opremljena s homologacijami....namre? ko kupi? spojler recimo pri A3M-u dobi? zdraven ?e homologacijo...tako da najbr? je to to!!

 

Tisto kar si pa napisal glede avtov starej?ih od 10 let pa NE dr?i, ker se jih tretira isto!

 

Tolk z moje strani....

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jah men je u enih pogledih uredu, sam d ni pretirano ane. druga? pa tko mislm...zame je to sam za na sre?anja pa tko naprej, itaq ti bo usak avto k je pod 10cm od tal podrajsu na le?e?mu, ?e je pa ?e ni?i od 5cm bo? pa ceu izpu?n sistem gor pustu (odvisn od le?e?ga ane), tko d se mi ne zdi tok zlo prakti?no, gre sam za videz.

 

tko...?e moje mnenje.

 

seveda dobrodo?li vsi ostali da poveste kaj mislte o tem ane.

 

LP, Rejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma glej ?timanje avta je za mnoge umetnost ki jim pomeni dosti.,...nekako tako kot se nekatere punce zelo rade ?timajo....tako tuki radi ?timajo svoje avte....hm...primerjava sicer ni prava.... ;) Sam ok.....bistvo je isto.....

 

 

Ok zdej pa da vidmo mnenja....... :whatever:

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma sej razumm...men osebno je styling avta pravi u?itek, ampak ker sm v bloku sm prikraj?an za marsikej tega u?itka, tko d sm ?raufu pr frendih pa na parkingu (sam to je bla muska) ;)

 

upejmo na najbol?e!

 

upam d bo kdo ?e kk?no izku?no povedu u zvezi s homologacijo pa polcaji pa tko naprej!

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem ljubtelj bolj tuninga kot pa stylinga...trenutno na M6 nisem nic modificiral...ce bi se vozil samo po Sloveniji in po zahodni evropi, takoj bi dal 17" in bi znizal...ampak tko kot je se to je prevec :(

Edini styling je pa ta kugla -momo :)...kot da mam Ferrari (wishful thinking). Zanimivo je da bi mogu celo to homologirat :ph34r:

Objavljena slika

 

Na prejsnjem avtu pa sem mel Eibach vzmetim trse amortizerje in tudi nisem homologiral ker nisem niti enkrat mel tezav s policijo ali pa na tehnicnem (verjetno zaradi tega ker je zgledal avto cist normalno in nic sumljivega)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja na enem forumu je nekdo izjavil, da bo kmalu treba tud di?e?e smre?ice homologirat :D

 

Ampak zanimivo je da so vsi ti upedenani avtomobili vsaj tok varni ali celo bolj kot serijski in da je tu ?e en dokaz, da policajem ne gre za varnost v cestnem prometu ampak, da so zgolj inkasanti.

 

In to bom trdil toliko ?asa, dokler se bodo lahko po na?ih cestah vozile kripe z zlizanimi gumami, pre?rtimi karoserijami, zrabljenimi zavorami in amortizerji, ki to ve? niso. Da raznih kamionov iz biv?ega vzhodnega bloka in Juge sploh ne omenjam.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest BrainLess

hey! mene zanima glede neoriginalnih dodatkov neki... sli?al sm da ?e je avto starej?i od 10let homologacija ni potrebna. vem da je to bolj malo verjetno, zato sem se obrnil na vas. ?e kdo kej ve kuko je s tem?

 

?e nea stvar...opa?am d je vse ve? avtomobilov zrihtanih (spojler, pragovi, bumperji...), velik se jih vozi v na?i okolici (kamnik), k pa sploh ni tok velk mest, tko d jih je marsikje najbr? dost ve?. homologacija za kej tazga bi te najbr? drago stala, pa tud upra?anje ?e bi sploh tehni?nega naredu. zdej me zanima ?e ma kk?n od vs kk?ne izku?nje s policaji glede tega, ker glede na to d je ta pojav vedno bolj pogost, se mi zdi da policaji sploh ne te?ijo tok.

 

hvala, Rejc

....glede homologacije:

 

Vsak dodatek se mora homologirati - kar pomeni da se testira tako da se kao varnost avtomobila ni zmanj?ala!

Bedarija!

recimo gume mam 195.55.15 kar je sigurno varneje od 175 - ve?je trenje pri zaviranju recimo, ali bolj?a lega....

 

Kaj pa kupi? novo in dobi? kao homologacijo ni to to!

Mor? dat xtra testirat da ti vpi?ejo v homologacijski karton?ek, avto pa ti tud poslikajo tak da dobi? kar celo mapo z vpisanimi dodatki ali pribolj?ki!

 

+ tega more? za vse kar da? homologirat imet ra?un, brez te naj nebi spustili!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud jest sm mnenja d kk?n spojler al pa pragovi ne morjo slabo vplivat na vo?njo, kve?jemu lahko izbol?ajo.

 

edina stvar ki jo razumem so ?elezni pragovi (''podloge za noge'')...hipoteti?no ti lahko noga zdrsne na ?eleznem pragu bolj kot na gumjasti prevleki ali taki iz blaga (na tleh avtomobila). tuki jim je pou opro??enga...pol bi mogl pa prepovedat tudi razna sredstva za sijaj, s katerimi ma?ejo gumjaste pragove-to tud drsi :D

 

kakorkoli...mo?no pretiravajo s temi dodatki

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hja na enem forumu je nekdo izjavil, da bo kmalu treba tud di?e?e smre?ice homologirat :D

 

Ampak zanimivo je da so vsi ti upedenani avtomobili vsaj tok varni ali celo bolj kot serijski in da je tu ?e en dokaz, da policajem ne gre za varnost v cestnem prometu ampak, da so zgolj inkasanti.

 

In to bom trdil toliko ?asa, dokler se bodo lahko po na?ih cestah vozile kripe z zlizanimi gumami, pre?rtimi karoserijami, zrabljenimi zavorami in amortizerji, ki to ve? niso. Da raznih kamionov iz biv?ega vzhodnega bloka in Juge sploh ne omenjam.

Jaz imam ambi pur. Tega novega, ki ima ve? barvnih nastavkov. Je potem treba homologirati vse nastavke ali lahko ob enem pregledu homologiram le tistega, ki je v tistem trenutku gor? :D

 

Malo heca pa?. Ampak ja, vse to vodi v orwellovsko ureditev. Po?asi bomo lahko rekli, da gremo po pridobitev orwellovskega homologacijskega karton?ka, kjer bo kot izdajatelj dokumenta podpisan Veliki brat.

 

Kriterij odobritve modifikacij bi moral biti glede stajlinga bolj ali manj subjektiven. Torej, ali so dodatki zdru?eni okusno ali pa gre za fotogeni?no disharmonijo. Vse preve? je fantkov, ki dajejo na avte pragove s centrimetrsko "fugo" vmes. ;)

 

Seveda je tudi to samo hec. ;)

Broken hearts and other mortal wounds ...

user posted image

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud jest sm mnenja d kk?n spojler al pa pragovi ne morjo slabo vplivat na vo?njo, kve?jemu lahko izbol?ajo.

 

edina stvar ki jo razumem so ?elezni pragovi (''podloge za noge'')...hipoteti?no ti lahko noga zdrsne na ?eleznem pragu bolj kot na gumjasti prevleki ali taki iz blaga (na tleh avtomobila). tuki jim je pou opro??enga...pol bi mogl pa prepovedat tudi razna sredstva za sijaj, s katerimi ma?ejo gumjaste pragove-to tud drsi :D

 

kakorkoli...mo?no pretiravajo s temi dodatki

No ker si glih omenil drse?e tepihe je spet dilema, ki ni hec. Kaj pa obutev, ki jo uporabljamo... razni ?evlji brez gumjastih podplatov so precej drse?i, dekleta vejo kako je vozit v kak?nih salonarjih ali pa visokih petkah (baje so celo prepovedane), razni sandali, cokle, ?pagarce in druga neustrezna obutev so veliko bolj nevarni kot pa "kovinski" tepihi.

 

In kdo je zdaj tisti car, ki bo ocenil, kaj je nevarno in kaj ne, ker na koncu bodo homota dobili zgolj dirka?ki ?evlji pa ?e tisti pogojno. :)

 

In spet smo pri inkasantih, ki bodo "kao" red naredili :angry:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?asih so bili ?oferji samoinkasanti sedaj pa imamo polcaje samopolo?nicoizajlci. :D:D:D:D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud jest sm mnenja d kk?n spojler al pa pragovi ne morjo slabo vplivat na vo?njo, kve?jemu lahko izbol?ajo.

 

edina stvar ki jo razumem so ?elezni pragovi (''podloge za noge'')...hipoteti?no ti lahko noga zdrsne na ?eleznem pragu bolj kot na gumjasti prevleki ali taki iz blaga (na tleh avtomobila). tuki jim je pou opro??enga...pol bi mogl pa prepovedat tudi razna sredstva za sijaj, s katerimi ma?ejo gumjaste pragove-to tud drsi :D

 

kakorkoli...mo?no pretiravajo s temi dodatki

No ker si glih omenil drse?e tepihe je spet dilema, ki ni hec. Kaj pa obutev, ki jo uporabljamo... razni ?evlji brez gumjastih podplatov so precej drse?i, dekleta vejo kako je vozit v kak?nih salonarjih ali pa visokih petkah (baje so celo prepovedane), razni sandali, cokle, ?pagarce in druga neustrezna obutev so veliko bolj nevarni kot pa "kovinski" tepihi.

 

In kdo je zdaj tisti car, ki bo ocenil, kaj je nevarno in kaj ne, ker na koncu bodo homota dobili zgolj dirka?ki ?evlji pa ?e tisti pogojno. :)

 

In spet smo pri inkasantih, ki bodo "kao" red naredili :angry:

se strinjam s tem ja...mislm d je ?e velik drugih stvari ki bi te utegnile motit, ne pa pragovi, podalj?ki, bumperji, spojlarji.

vse kar bi mogl narest je to, da ko na le?e?emu pusti? ves izpu?ni sistem, pragove in bumperje, po?isti? za sabo :D :D :D

 

 

LP, Rejc

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
    • Totalno sem ponosen na hči, ki takole zaključuje 8. razred, sem dobil tole obvestilo iz šole, na e-pošto.
    • To boš pa takoj označen za komunista 😂
    • Kaj pa smoki? Samo je v rdeči embalaži, pa se ga kar bojim odpreti...   Ene par na forumu je tudi desničarjev, ki so sposobni normalno debatirati (normalno - se pravi ne na ravni Grimsa, Hojsa...itd.).
    • Od manjših turbo bencinskih motorjev je baje glede zanesljivosti dober Renaultov 1.3 motor, ki ga vgrajujejo tudi v manjše mercedese. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.