Skoči na vsebino

Mazda 6 servis na 120k km...


Priporočeno sporočilo

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

post-11-1300462114_thumb.jpg

post-11-1300462123_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

 

visoke cifre....ka pa kupujes robo za lantro pa toyoto... :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

je za nami.. jebenti... drag ?pas...

 

sem upal, da bo ?lo brez ?panarja, pa me kli?e iz servisa, in pravi, da je zadeva kaput, da gre ?isto narahlo not... :( v kar sem se pozneje tudi sam prepri?al, ko sem kupil novega in videl razliko...

 

tudi ena od bakrenih podlo?k, ki so bile ?e stare, male, je sekala ven... pa sem reko, ja te pa menjaj... :ne vem:

 

tako da zdaj pa naslednjih 120k km... here we go :)

 

Niti ni hudo.Edino za olje si dal preve?.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

290+125= :whatever:

 

ja... pa 260 za delo ;) servis na poobla??encu... menjava podlo?k...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaalman a si ti summa summarum zadovoljen s svojo 6-ko?

 

razen lezajev, ki jih menjas pogosteje kot jaz tekocino za vetrobransko steklo, ni blo nekih izrednih napak?

 

hmm... avto je fajn za vozit, ?e posebej spu??en in s ?ipom, v takem stanju se vozi skoraj kot MX-3 ;)

poraba je plus, ker ma avto cca 160KM in porabo max. 7.5 litrov

 

razen rednih servisov in 2x menjave le?aja, ter tiste ?udne plastike pri vakuumskih cevkah je najbolj mote? faktor RJA, ki se je nikakor ne more? znebiti pri tem avtu...

 

opreme je dovolj, in deluje, dosedaj ?e ni ni? posebnega crknilo...

 

glede na probleme, ki so/ste jih imeli nekateri, sem jaz ?e dobro skoz pri?el, je pa res, da mam sedaj komaj 116.000 kilometrov...

 

zaklju?ek: zadovoljen - da, pri?akoval - ve?!

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e sem prav razbral z ra?unov ima M6 tri napenjalce jermenov, tisti najdra?ji (157?) je verjetno hidravli?ni, ostala dva pa verjetno eden za mikro jermen, eden za zobati. Ali je eden od teh dveh samo nek kole??ek.

 

Bli?am se velikemu servisu, pa bi rad to razjasnil. Pa kje se da najceneje dobit jermene pa napenjalce, ostalo ?e mam.

Kaalman, ker letnik je tvoja, ker si menjal bakrene podlo?ke. Moja je 2005 pa ne vem ali naj menjam. Ali ti je ?rlo olje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen

 

jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.

 

Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen

 

jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.

 

Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu :)

 

Se pravi, da mikrojermen nima svojega napenjalca.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje se pa najugodneje dobi hidravli?ni napenjalec? Na servisu je baje okol 300??

 

Jaz ga nisem menjal.Je stari kot nov in je rekel mecanico,da ni potrebe zamenjat.

Sem pa zamenjal vodno pumpo,ki je sicer ne rabi.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hm :whatever: ...kaj pa 'sound' :ne vem:

P.S. Brez zamere...hec mora tud bit :hudicek:

 

bolj sem star, bolj sem gluh :) in ?edalje bolj me veseli, ?e ni nekega ropota v avtu, pa naj si bo to sound ali ne :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmm... avto je fajn za vozit, ?e posebej spu??en in s ?ipom, v takem stanju se vozi skoraj kot MX-3 ;)

poraba je plus, ker ma avto cca 160KM in porabo max. 7.5 litrov

 

?zmeden??zmeden??zmeden?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaalman da te potolazim. Za fotrov punto grande hocejo za 5 leto v katerem je ze standard ne glede na km menjava MJ in ZJ + vodna pumpa 600 evropskih dinarjev.

Ka si ja nor; tapos predracun za vse = 200 dinarjev.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!

 

 

To Pmeni:

 

-komplet jermeni z sponarji

-Vodna pumpa

-Semering

-Filter Nafte

-Filter olja

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

quote name='SpEkTr' date='1 Apr 2011, 08:32' post='212143']

Trgovina?

 

 

Arho avtodeli.

 

Evo vizitko mal reklame. Sam mislim da je to kr uredu cena za materijal.

Jaz sm se bil v zagorju v trgovini sam za predracun me je pa sef klical mislim da je iz trbovl.

 

scan0001.pdf[

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!

To Pmeni:

 

-komplet jermeni z sponarji

-Vodna pumpa

-Semering

-Filter Nafte

-Filter olja

 

Kako je to mo?no, saj stane samo hidravli?ni napenjalec cca 170? . ?e je pa to res bomo pa tam nabavili.

Pa vodna pumpa se baje menja na 240k km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.