Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

pred nekaj meseci sem kupil Mazdo MX-3 letnik 92. Pred dobrim mesecem je pri?lo do okvare motorja in potrebna bi bila zamenjava tesnila na glavi motorja. Problem se je pojavil, ko sem ugotovil, da motor v avtomobilu ne ustreza zapisu v prometni knji?ici. V avtomobilu je motor 1,8 16V, kar je pravilno navedeno tudi v prometni knji?ici, zmedlo pa me je dejstvo, da so kW in kubatura, navedena v prometni knji?ici, enaki tistim, ki jih ima motor 1,8 V6. Po za?etnem povpra?evanju se je razkrilo tudi, da ?tevilka ?asije v prometni knji?ici pripada Mazdi MX-3 1,8 V6 letnik 91. Na motorju je vidna ?tevilka BP 179921. Mogo?e kdo ve za kak?en motor gre ali ve kje (?e sploh) bi se dalo izvedeti za vrsto tega motorja in njegove tehni?ne podatke? Na Mazdi Slovenija so mi znali pomagati le s ?tevilko ?asije, pri motorju pa se je "zataknilo".

 

?e vnaprej hvala za va?e odgovore.

Lp,

Mitja

Napisano

Slika motorja bo povedala ve? kot 1000 besed.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Daj sliku motora ak mo?e? prosim...

 

Ak je 1.8 16v s JEDNOM BREGASTOM (SOHC) in 103hp, to je B8-ME motor

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala za odgovor.

Slikce nemorem poslat,ker je glava dol vzeta.

Glavo smo nesli na servis v gama center v Ljubljani pa so nam tam povedali da naj bi slo za motor od MX-5.

Zdaj imam pa se en problem.Namrec glavo smo nesli obnovit pa so tam ugotovili da je pocena :( .

Ali mogoce kdo pozna ali ve kje bi lahko dobil drugo glavo?

Se enkrat hvala.

Napisano

probaj malo pobrskat po forumu, je blo ene par naslovov, tudi v slo je bla tel. ?t. od enga tipa ki baje nabavlja dele za mazde...

 

?al se trrenutno ne spomnim, kje je blo to zapiasno, bi ti pomagal pri iskanju...

 

en od naslovov je Mazda Marko v Leibnitzu v Avstriji

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Drugu glavu nemoj ni iskat zato kaj ne pa?e... uzorak ?erafa na bloku ni isti in ne pa?e... mnogi su htjeli od 1.8 SOHC (B8-ME) napravit 1.8 DOHC (BP) al to ne gre :(

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Jel motor izgleda ko ovaj u atachmentu? (naravno, nemora bit rde?i :) )

Ak izgleda, to je B8-ME in ima 103hp... ima 16 ventila i jednu bregastu...

Na njega ne gre glava od 1.8 DOHC (BP) 127ks jer ne pa?u in BP ima dost drugih stvari koje B8 nema.

 

Moja preporuka ti je da proba? naći kompletan 1.8 DOHC (tu ti treba getriba druga, ECU, poluosovine). Iako se taj motor serijski nikad nije ugrađivao u mx-3, pa?e i swap nije jako te?ak navodno...a taj 1.8 je po meni najbol?ji mazdin motor (a da ni rotary :) ).

 

Druga opcija ti je da i??e? 2.0 v6 il pak 2.5v6 koji tudi stane u mx-3 al to je malo te?e...

 

Tukaj mozes naci dosta dobrih informacija...

 

http://www.projectmazda.com/mx3/index.htm

 

;)

post-11-1118567797_thumb.jpg

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala Japanac. Mislim da gre za enak motor.

Jaz sem hotu dat motor od 1.8 V6,ampak je baje dost z... za ugradit ce lih neves kako to gre.Ce pogledam pod mojo havbo pa pod havbo ,ki je ugrajen 1.8 V6 je pri V6 prostora za cigaretno skatlo.

Sigurno bi bilo lazje masino dobit.Tko da res nevem kaj naj naredim. Avto mi ze en mesec stoji :( .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.