Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

pred nekaj meseci sem kupil Mazdo MX-3 letnik 92. Pred dobrim mesecem je pri?lo do okvare motorja in potrebna bi bila zamenjava tesnila na glavi motorja. Problem se je pojavil, ko sem ugotovil, da motor v avtomobilu ne ustreza zapisu v prometni knji?ici. V avtomobilu je motor 1,8 16V, kar je pravilno navedeno tudi v prometni knji?ici, zmedlo pa me je dejstvo, da so kW in kubatura, navedena v prometni knji?ici, enaki tistim, ki jih ima motor 1,8 V6. Po za?etnem povpra?evanju se je razkrilo tudi, da ?tevilka ?asije v prometni knji?ici pripada Mazdi MX-3 1,8 V6 letnik 91. Na motorju je vidna ?tevilka BP 179921. Mogo?e kdo ve za kak?en motor gre ali ve kje (?e sploh) bi se dalo izvedeti za vrsto tega motorja in njegove tehni?ne podatke? Na Mazdi Slovenija so mi znali pomagati le s ?tevilko ?asije, pri motorju pa se je "zataknilo".

 

?e vnaprej hvala za va?e odgovore.

Lp,

Mitja

Napisano

Slika motorja bo povedala ve? kot 1000 besed.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Daj sliku motora ak mo?e? prosim...

 

Ak je 1.8 16v s JEDNOM BREGASTOM (SOHC) in 103hp, to je B8-ME motor

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala za odgovor.

Slikce nemorem poslat,ker je glava dol vzeta.

Glavo smo nesli na servis v gama center v Ljubljani pa so nam tam povedali da naj bi slo za motor od MX-5.

Zdaj imam pa se en problem.Namrec glavo smo nesli obnovit pa so tam ugotovili da je pocena :( .

Ali mogoce kdo pozna ali ve kje bi lahko dobil drugo glavo?

Se enkrat hvala.

Napisano

probaj malo pobrskat po forumu, je blo ene par naslovov, tudi v slo je bla tel. ?t. od enga tipa ki baje nabavlja dele za mazde...

 

?al se trrenutno ne spomnim, kje je blo to zapiasno, bi ti pomagal pri iskanju...

 

en od naslovov je Mazda Marko v Leibnitzu v Avstriji

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Drugu glavu nemoj ni iskat zato kaj ne pa?e... uzorak ?erafa na bloku ni isti in ne pa?e... mnogi su htjeli od 1.8 SOHC (B8-ME) napravit 1.8 DOHC (BP) al to ne gre :(

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Jel motor izgleda ko ovaj u atachmentu? (naravno, nemora bit rde?i :) )

Ak izgleda, to je B8-ME in ima 103hp... ima 16 ventila i jednu bregastu...

Na njega ne gre glava od 1.8 DOHC (BP) 127ks jer ne pa?u in BP ima dost drugih stvari koje B8 nema.

 

Moja preporuka ti je da proba? naći kompletan 1.8 DOHC (tu ti treba getriba druga, ECU, poluosovine). Iako se taj motor serijski nikad nije ugrađivao u mx-3, pa?e i swap nije jako te?ak navodno...a taj 1.8 je po meni najbol?ji mazdin motor (a da ni rotary :) ).

 

Druga opcija ti je da i??e? 2.0 v6 il pak 2.5v6 koji tudi stane u mx-3 al to je malo te?e...

 

Tukaj mozes naci dosta dobrih informacija...

 

http://www.projectmazda.com/mx3/index.htm

 

;)

post-11-1118567797_thumb.jpg

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala Japanac. Mislim da gre za enak motor.

Jaz sem hotu dat motor od 1.8 V6,ampak je baje dost z... za ugradit ce lih neves kako to gre.Ce pogledam pod mojo havbo pa pod havbo ,ki je ugrajen 1.8 V6 je pri V6 prostora za cigaretno skatlo.

Sigurno bi bilo lazje masino dobit.Tko da res nevem kaj naj naredim. Avto mi ze en mesec stoji :( .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.