Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo,

 

pred nekaj meseci sem kupil Mazdo MX-3 letnik 92. Pred dobrim mesecem je pri?lo do okvare motorja in potrebna bi bila zamenjava tesnila na glavi motorja. Problem se je pojavil, ko sem ugotovil, da motor v avtomobilu ne ustreza zapisu v prometni knji?ici. V avtomobilu je motor 1,8 16V, kar je pravilno navedeno tudi v prometni knji?ici, zmedlo pa me je dejstvo, da so kW in kubatura, navedena v prometni knji?ici, enaki tistim, ki jih ima motor 1,8 V6. Po za?etnem povpra?evanju se je razkrilo tudi, da ?tevilka ?asije v prometni knji?ici pripada Mazdi MX-3 1,8 V6 letnik 91. Na motorju je vidna ?tevilka BP 179921. Mogo?e kdo ve za kak?en motor gre ali ve kje (?e sploh) bi se dalo izvedeti za vrsto tega motorja in njegove tehni?ne podatke? Na Mazdi Slovenija so mi znali pomagati le s ?tevilko ?asije, pri motorju pa se je "zataknilo".

 

?e vnaprej hvala za va?e odgovore.

Lp,

Mitja

Napisano

Slika motorja bo povedala ve? kot 1000 besed.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Daj sliku motora ak mo?e? prosim...

 

Ak je 1.8 16v s JEDNOM BREGASTOM (SOHC) in 103hp, to je B8-ME motor

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala za odgovor.

Slikce nemorem poslat,ker je glava dol vzeta.

Glavo smo nesli na servis v gama center v Ljubljani pa so nam tam povedali da naj bi slo za motor od MX-5.

Zdaj imam pa se en problem.Namrec glavo smo nesli obnovit pa so tam ugotovili da je pocena :( .

Ali mogoce kdo pozna ali ve kje bi lahko dobil drugo glavo?

Se enkrat hvala.

Napisano

probaj malo pobrskat po forumu, je blo ene par naslovov, tudi v slo je bla tel. ?t. od enga tipa ki baje nabavlja dele za mazde...

 

?al se trrenutno ne spomnim, kje je blo to zapiasno, bi ti pomagal pri iskanju...

 

en od naslovov je Mazda Marko v Leibnitzu v Avstriji

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Drugu glavu nemoj ni iskat zato kaj ne pa?e... uzorak ?erafa na bloku ni isti in ne pa?e... mnogi su htjeli od 1.8 SOHC (B8-ME) napravit 1.8 DOHC (BP) al to ne gre :(

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Jel motor izgleda ko ovaj u atachmentu? (naravno, nemora bit rde?i :) )

Ak izgleda, to je B8-ME in ima 103hp... ima 16 ventila i jednu bregastu...

Na njega ne gre glava od 1.8 DOHC (BP) 127ks jer ne pa?u in BP ima dost drugih stvari koje B8 nema.

 

Moja preporuka ti je da proba? naći kompletan 1.8 DOHC (tu ti treba getriba druga, ECU, poluosovine). Iako se taj motor serijski nikad nije ugrađivao u mx-3, pa?e i swap nije jako te?ak navodno...a taj 1.8 je po meni najbol?ji mazdin motor (a da ni rotary :) ).

 

Druga opcija ti je da i??e? 2.0 v6 il pak 2.5v6 koji tudi stane u mx-3 al to je malo te?e...

 

Tukaj mozes naci dosta dobrih informacija...

 

http://www.projectmazda.com/mx3/index.htm

 

;)

post-11-1118567797_thumb.jpg

One day you are born,

The next big milestone

you discover go zoom-zoom

you can't get enough!

Napisano

Hvala Japanac. Mislim da gre za enak motor.

Jaz sem hotu dat motor od 1.8 V6,ampak je baje dost z... za ugradit ce lih neves kako to gre.Ce pogledam pod mojo havbo pa pod havbo ,ki je ugrajen 1.8 V6 je pri V6 prostora za cigaretno skatlo.

Sigurno bi bilo lazje masino dobit.Tko da res nevem kaj naj naredim. Avto mi ze en mesec stoji :( .

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sploh za upokojence je pa res brezvezna.
    • Ne vem od kje folku da kitajci niso kvalitetni. Je res da marsikaj bi lahko rekli glede kvalitete materialov v avtomobilu ali pa o vozni izkusnji, ampak, pod havbo pa dvomim da so slabi. Malo pozabljamo da so kitajci pokupili kar nekaj evropskih znamk, in 100% od tam crpajo znanje, ali pa imajo razna partnerstva z japonci ali pa evropejci. Npr, forthing ima mitsubishijeve motorje, lynk&co je kitajska verzija volvota, lastnik Geelyja ima tudi lastnistvo volvota in lotusa. Tko da, znanje imajo, so ga ze dolg nazaj kupil, ocitno bojo pa naredil isto kot kia pa kdo drug, poceni avtomobili, vzdrzljivi, mogoce se na materialih v kabini prispara, ko se mal uveljavijo pa cene gor, pa boljse materiale, pa je
    • Ko se tisti slavni komet 3I/Atlas končno pricinga najbližje Zemlji, se pa vreme skisa, da se ga ne bo dalo opazovati...   Vseeno, če koga zanima, se bo dalo nekaj videti tukaj:    
    • Jaz sem imel podoben problem z maso na Peugeotu 306 GTI .Celo to so "pogruntali",da je pokvarjena čentralina (glavni računalnik). Občasno mi ni hotel vžgati . Na uradnem servisu so vse živo zamenjali pa ni bilo nič boljše.Šele lokalni avtoelektričar je ugotovil,da je bila slaba masa. Bdw,  Peugeot 306 GTI je bil daleč najslabši avto, kar sem jih imel kar se tiče okvar. 😎  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.