Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 323F BA

1,5i DOHC motor, 90 KM

 

Evo, par tednov je ?e od nakupa, avto sem prevozil skozi par tur (tolk da odkrijem probleme na avtu :rolleyes: ), odkril pa sem samo en sam problem, ki pa je hkrati zelo nadle?en.. :glare:

 

Sam imam v mislim par stvari, ki bi bile potrebne zamenjave, ampak ?e prej bi rad sli?al va?a mnenja :(

 

Na kratko:

 

avto precej cukne kadar plin dodam ali odvzamem; vi?ja kot je prestava, bolj zadeva cuka; vem, da je normalno, da avti rahlo cukajo v 1. in 2., ampak tu se mi zdi ko da sm na ringl?pilu; avto druga?e lavfa brez problemov.

 

Na dolgo:

 

Kot sem rekel, cukanje nastane izklju?no pri spremembi plina; pojavi se v momentu, ko plin dodam/odvzamem; kar pomeni, da to NI ISTO kot cukanje avta pri pospe?evanju ali od enega ?tevila obratov do drugega. Vi?ja prestava kot je, bolj izrazito je cukanje pri spremembi plina; predvsem 1. in 2. prestava.

 

Samo cukanje pa izgleda nekako tako (dodajanje plina v recimo 2. prestavi):

 

Ko z pritiskom na pedal dodam plin, se takoj za?uti mo?nej?i sunek nazaj (ta sunek se precej ob?uti, tako da ne morem re?i da je to pospe?ek...), kateremu nato sledi ?ibkej?i sunek nazaj; osebno dobim ob?utek kot da se avto ziblje naprej in nazaj. Torej, sprememba plina povzro?i to "zibanje", ki pa tudi hitro preneha (se umiri, ?e dr?im plin skozi v enakem polo?aju).

 

Pri odvzemu plina je podobno, razlika je, da je prvi sunek naprej, nato pa nazaj (po parih sunkih se spet umiri); je pa pri odvzemu to cukanje manj?e kot pri dodajanju. V obeh primerih to cukanje ne traja dolgo ?asa, kve?jemu najve? 2 sekundi.

 

?e pa recimo dodam plin, nato pa takoj odvzamem pa dobim ob?utek, da sm na ringl?pilu in ne v avtu; ?e to storim, se pojavi cukanje, mo?nej?e kot samo pri dodajanju oz. odvzemanju. Dobesedno me premetava po avtu, bognedaj da je kdo zraven mene v avtu, ker me ima potem za nesposobnega... :glare:

 

Celo v 5. prestavi pri recimo 2500 obratih (?e recimo gas spustim, nato pa naredim kot je zgoraj napisano - gas pohodim in zatem takoj spustim) se vidno ob?uti sunek; tu nemorem re?ti, da je kot cukanje, saj se po za?etnem sunku nazaj in naprej zadeva umiri.

 

Torej, od najmo?nej?ega in najbolj opaznega proti naj?ibkej?emu:

kombinacija dodajanja in takoj?nega odvzema plina / dodajanje / odvzemanje

 

Velja omeniti, da ?e pri vo?nji stisnem sklopko avto NE cukne, tudi ?e gas pohodim in ma?ino po?enem v obrate oz pritiskam ter spu??am gas.

 

To cukanje so opazili tudi sopotniki, tako da si sam tega ne domi?ljam; primerjal sem z avtomobilom podobne konja?e in kljub mojim naporom nisem bil zmo?en poustvariti tega cukanja; v 1. in 2. prestavi se ?uti rahlo cukanje (to je tisto tanormalno cukanje), ampak proti moji Mazdi je tisto pljunek v morje.

 

 

Se opravi?ujem za steno teksta, upam da si lahko predstavljate situacijo, lahko pa kak?en del razlo?im ?e bolj podrobno. :(

Captain Slow za volanom.

Napisano

najprej preveri vse gumaste cevi za zrak (da ni kje napokano,in vle?e fov? luft) in zamenjaj filter goriva. preveri sve?ke,ter v?igalne kable(morda keri prebija) Kako je z izpu?nim sistemom? toliko za 1x

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz bi rekel, da je nekaj v zvezi z iskro na sve?ki. Al so sve?ke slabe, razmaki na anodi premajhni, kabli prebijajo al pa so v?igalne tuljave slabe. V glavnem iskra je pre?voh in jo bogata me?anica zalije namesto, da bi jo iskra v?gala. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Mam zelo podoben problem, samo ne v taki raz?eznosti <_< Se mi to dogaja samo na trenutke in zaenkrat ?e nisem iskal izvor problema :( Tko da, kot je ?e uklopko omenil se loti sistema izlo?evanja; slej ko prej bo? pr?u do problema ;)

Napisano

?ist tko moje mnenje, men tole ne deluje kot problem z elektroniko, prej bi reku da je kak nosilc motorja, da takole cuka. prej k sm mev ?e ?kodo (ja prej sem mel ?kodo forman, stroj da te kap) sm mu ist problem pa je blo ubistvu sam nosilc, pa? motor bol cukne ko mu doda? oziroma odvzame? plin.

druga? pa ko bo? pr?u stvari do dna kr lepo predstav resi?itev, tko kot si problem :bravo:

Napisano

Prvo zamenjaj sve?ke in po potrebi tudi kable potem pa nadaljuje?.

 

Sve?ke da? tak?ne kot so predpisane NGK.....

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e pa pozna? koga z enakim avtom (jih ni malo) lahko ob enem piru malo premikata stvari iz avta na avto (sve?ke, kabli, tuljave...)

 

Da ne nabavi? 200? materiala pred ugotovitvijo napake... :D

 

Tudi ta z nosilcem motorja ni neumna - ker tako mo?en sunek nazaj lahko te?a motorja naredi. dobro preglej in guncaj motor.

 

Mi smo v prvi slu?bi dobili ?kodo forman second hand ki je imela motor na vezicah :glare: in je vzdr?alo neverjetnih 40k km, potem pa po?ilo in se spomnim da se je avto obna?al po svoje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

koliko kilometrov ma?

dost mo?no da so nosilci v povezavi s slab?im izgorevanjem... Ampak tut ?e bo? zamenjal sve?ke ti bo ob spu??anju gasa ?e vedno cuknilo ?e so nosilci slabi :)

 

vzami sve?ke ven pa poglej katere so / kak?ne so, pa ?e slu?ajno ve? kdaj so ble nove not dane? Tudi kable je smiselno pogledat. pono?i jih enkrat poglej.. moji so bili tako slabi da so se iskre vidle s prostim o?esom pono?i kako so okrog kablov skakale. :)

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

pa roke stran od kablov, to v?ge ko ka?a...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pono?i poglej k motorju bo? morda res videl iskre kje ska?ejo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Danes dop/pop sem se oglasu na gama servisu, po?timal ?tantgas,da mau leu? laufa in odkrili vzrok "trokiranja" :D

Kabel prebija na 4-mu cilindru in ja, je sli?at, kot da iskra preskakuje...novi kablli ?e naro?eni (aftermarket; oriđinal tu ekspensiv :P), jutri zamenjam in poro?am, ?e bo kej bul? :)

Napisano

Evo me, en ?as nism bil prisotn, pa tudi nisem ?aril zadne dni po avtu :)

 

Glede nosilcev: kolikor sm probaval se mi zdi da nosilci niso krivi, saj avta ne trese pr ?tandgasu (?e dam gas al pa kej), tud med vo?njo ?e pohodim se ma?ina ne sesede.

 

Tko da res domnevam da ima elektrika veze pri vsej tej zadevi. Sem pa opazil pr odprti havbi ko sem poslu?al ma?ino, da je od ene 2000 obratov do 3000 bil spredi tak zvok, podobn ko tist zvok ko iskra preskakuje; bo treba kable pa to zamenjat.. :rolleyes:

 

Vglavnem, poro?am ko se zadeva izbolj?a :)

 

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

Napisano

Pa teb to stalno dela al ob?asno, ker zadnji?, ko sm js sprobu se mi je res zdel, da se ?ist normalno pelje :ne vem:

 

Jah odvisno od osebe tud i guess, mogo? si navajen ko ma? mo?nej?o makino :D

 

foter je recimo tud sprobu, in je reku da mal preve? cuka za njegove pojme, posumu pa elektriko :)

Captain Slow za volanom.

Napisano

Sej to sm tut jest kaj hitro pomislil na dobavo ?troma, k je ob?asno sam na tri valje laufu hudi? rde? kantarski (Borut, you're not alone) :bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v/pri/poleg/tam nekje vglavnem.. ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

Captain Slow za volanom.

Napisano

Sicer obujam staro temo ampak.. mam vpra?anje :D

 

Par stvari smo zamenjal, zataknal pa se nam je pri filtru za bencin; je kr fajn spodi name??en v ma?ini, zato pa me zanima ?e je kak la?ji na?in da ga zamenjamo kot pa ?raufanje ma?ine, da si vsaj pot nardimo do filtra.. :glare:

 

Anyone?

 

Dej sliko ker ta filter za benz V ma?ini, bi pa rad videl.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

OK, ne V ma?ini.. pa dobr, sj veste za kaj gre no, nism ti jst mehanik zaboga :glare:

 

Vseeno dj sliko da vidim ?e pravo stvar gleda?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Gledam pravo stvar.. in vidim da bo treba par stvari ven uzet da se pride do filtra..

 

Poro?am ?e se zadeva izbolj?a po zamenjavi.

Captain Slow za volanom.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.