Skoči na vsebino

Problem z Mazdo 323F, 1.6i


Priporočeno sporočilo

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spo?tovani,

 

kot novinec na tej strani se zatekam po vsakr?no informacijo, ki bi mi pomagala pri odpravitvi nadle?nosti. :)

 

Imam Mazdo 323F, 1.6i, letnik 2003, 95KM, tip motorja: ZM, 200000km, redno servisirana. Ko sem pred mescem opravil malo ve?ji servis (olja, filtri, diski, plo??ice, sve?ke, "pumpa" itd...) je avto nenadoma za?el "zafrkavat". ?e prej sem imel izklju?no japonce (nissan, toyota), pa so delali kot "urica" do 350k km brez problema. S tole Mazdo pa po?asi izgubljam ?ivce.

 

Avto sploh ne more? vozit pr nizkih obratih (recimo v prvi ali drugi prestavi), saj cuka...na kri?i??u uga?a, pol pa crkne ?e servo in tolk da se ne zakantam nekam hehe. :) Ko je recimo na "?tant gasu" obratomer ne miruje, ampak poskakuje (sicer minimalno) in avto trosi kot da je diesel. Gas pedal ima latenco - ko dam gas ne reagira kot bi moral - zamuja pri dodajanju in odvzemanju. ?e gas v leru malo "navijem" obratomer pade skoraj na ni?lo, toliko da ne ugasne, pol pa se ustavi pr normalnem "?tant gasu" (ta je 877 obr/min), a vseeno vibrira.

Zanimivo pa avto pri vi?jih obratih in ve?ji hitrosti deluje ?ist ok. Dal sem ga na tester, pa je pokazal da je motor ok, izmeril sem kompresijo, pa je ok, celo na test izpu?nih plinov sem ?el, pa je ok.... Res ne vem ve? kaj naj...niti mehaniki ne vedo, kaj bi to lahko bilo.

 

Zatorej se Vam vsem v naprej zahvaljujem za kakr?nokoli informacijo v zvezi z tem problemom.

 

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Avto je bil na uradnem servisu pr ?erbineku v MB...mo?no da so kaj zajeb..li...Sem peljal potem k znancu k je mahanik, pa ni vedu kje ti?i "zajec", tako da sem kot "popoln laik" ?e skoraj obupal nad mazdami hehe :)

Konec tedna ga peljem ?e na en "pregled" pol pa bom vidu kako in kaj...

 

Hvala zaenkrat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo ti je pa to delal? Ker o?itno je nekaj zaj*** ali timing ali pa celo narobe priklopil kable sve?k, senzor zraka....

 

Mogo?e bo zvenelo ?udno ampak jaz sem imel podoben primer na prej?nji F-ki enkrat ko sem dal not sve?ke BOSCH me je avto zajebaval pa nih?e ni ugotovil zakaj cuka, pa nima mo?i!Potem pa slu?ajno grem v Avstriji na servisu po nek nadomesten del pa sem ga vprasal ?efa tam,kaj bi lahk blo, pa povedal kaj vse sem menjal pa je prvo vprasal za sve?ke in rekel ven z njimi!in res!sem dal not potem NGK in 100% razlika!Pa ne delam reklame za kogarkoli!!!1.6 motor mora imet NGK sve?ke, z oznako BCPR6E-katalo?ka za sve?ke je pa ?t.11!

Lahko pa tudi, da ti je pri menjavi filtra za gorivo kontra cevi priklopil na filter!tudi to so menda ?e bili primeri!

jepa o?itno nekaj pri servisu ti zamu?kal!(?eti po tem to dela)

ps pa ce ti je diske menjal, preglej ?e se kolesa neovirano vrtijo!!!!!(da ne gredo trdo!

pa uspe?no

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mihael,

 

hvala za tvoje informacije. Res so mi na servisu menjali sve?ke...?e prej so ble not Boschove..tudi nove so Boschove...sem pla?al 80?...za popizd..bom probal ?e NGK... Druga? pa sem PREBRAL forum :), zbral vse mo?ne "napake", ki bi bile morda vzrok za "cukanje" .. (tudi tvoja opcija je na seznamu) in grem jutr z njimi k mehaniku. Pol pa javim kako in kaj.

 

Spet hvala Vsem skupaj :)

 

LP

 

:)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cev med filtrom in louto za gas prekontroliraj, simptomi so podobni tej napaki.

Al pa ti niso nataknili kake cevke, tja in tako kot je treba.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spo?tovani.

 

Takole, Mazda 323f 1.6i je bila "temeljito" pregledana in sicer:

-odklopil lambda sondo in probal ?e ?e cuka...avto ?e cuka :)

-menjane sve?ke...sedaj nove NGK

-preverjene vse cevke in cevi....vse ok in pravilno priklopljene (so mi iz Mazda Celovec poslali na?rt za priklop vseh cevk)...tudi ve?er pogledal ?e slu?ajno kje prebija, pa je ok

-EGR ventil spucan

-v?igalni tuljavi ok

-menjana tesnila na ?obah (nabavil orginalne "dihtunge"...8 komadov= jebenih 31?...za znoret)...

 

?e sre?a, da je mehanik, ki je to pregledal, nardil vse skupaj za borih 10?... je rekel, da mi iz "principa" ne bo ni? kasiral, dokler zadevi ne pride do konca :) Sedaj grem pogledat ?e k enemu znancu, ki je specializiran za "ventile" - bojda lahko on nekaj zmeri in pregleda.

 

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ali morda obstaja ?e kak?na ideja ali mo?nost, ki bi jo bilo potrebno in vredno poizkusiti??

 

Za vse informacije se vam vnaprej zahvaljujem.

 

P.S. Upam, da pridem zadevi do dna, preden se mi utrga hehe :))

 

Lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa ?e kaj po bencinu prismrdi,?e odpre? havbo? Simptomi za prevelek odmerek bencina v zg. prostor, posledi?no ve?ja poraba,kot si ?e ugotovil :bravo:

 

 

Hmm... po bencinu zaenkrat ?e ne smrdi :) je pa potro?nja res zelo narasla :)

Z zadevo nadaljujem po praznikih, tako da javim kako in kaj sem re?il.

 

Spet hvala za vse informacije :)

 

Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Senzor pretoka zraka :ne vem: , problem je pa o?itno v tem, da je me?anica prebogata in zato prevelika poraba in crkovanje, ko je motor ogret.

 

no to ja.....mal sem narobe napisu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obto?na loputa-ventil za prosti tek ti ne dela prav, se ne zapre ko je topel in motor dobi preve? zraka in je sra...

 

Uh...hvala YavarYe X6V6. Tale pa se me zdi najbolj verjetna :) Sicer sem laik na tem podor?ju, vendar so simptomi najbolj podobni temu. Grem jutri do mehanika, mam spisek vseh mo?nih "napak", pol pa upam, da ?e enkrat zaklju?im s temi problemi. :) Upam samo, da tole ni predrago ...

 

V prihodnjih dneh javim kako je ?lo. :)

 

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Skratka, Mazda dela kot urica samo ko je hladna...prvih 10 min po v?igu, potem pa se problem nadaljuje...avto cuka pr nizkih obratih in skoraj vedno "crkne" ko se moram ustavit (stisnem "kuplongo" in obrati padejo na ni?lo - avto crkne). Aja, pa ?e to...postal je izredno po?re?en, skoraj 10 litrov/100km...to pa je "to much" za tak?no malo ?katlico...prej je bilo povpre?je 7,6-8,3 litra.

 

Ne vem, ?e ste ?e pogledali, jazst sem imel identi?ne probleme, kriva pa je bla po?ena rebrasta cev. Sre?no s popravilom.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spo?tovani "Mazda?i",

 

problem je re?en. Saj ne vem, ?e naj koga zadavim al ne hehe...

Pri menjavi zobatega jermena slednjega niso pravilno namestili na zob?enik al odmi?ne gredi ???(hmm...ker sm laik ne vem bolj podrobno razlo?it...nekaj takega mi je razlagal mehanik), zato imam "baje" sre?o da ni motor skupaj zru?il. :) Mehanik je najprej probal nov senzor pretoka zrava, pa je avto ?e vedno "cukal". ?e sre?a, da ga je lahk pol vrnil, saj nov pride 204 ? (cena z DDV). Pol pa je reku, da mora motor "odpret" in da rabi mal ve? ?asa. Ko mi je po dveh dneh javil napako ?e sam ni mogel verjeti, da se lahko zgodi kaj tak?nega.

Verjetno se je na servisu kak?en novinec spravu nad moj avto, ker to pa res mora? bit konkretno nor da kej tak?nega zaj... :)

 

Skratka, sedaj dela Mazda tko kot bi morala ?e v za?etku...upam, da bo tole sedaj trajalo naslednjih 100k km. :)

 

Vsem VAM pa se iskreno zahvaljujem za vse koristne informacije.

 

Lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, res si mel sre?o, lohk bi ti ventile fajn nabil...., ?e kiksenjo en zob ?e ni panike, ?e bi pa 2 bi pa ?e bla kriza :whatever:

 

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap,tut taki ?alabajzarji obstajajo :P Pol ne bi bli pa n? krivi k bi ti ma?ina zaribala :hudicek: (poznam primer,k so ?efu delal ta velik servis na audiju,pa so mu preve? jerman za?ponal; posledica: nakup novga motorja :S)

 

Fajn,da ti avto?ek tko dela kt more! Velik varnih km ti ?elim ?e naprej ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni dovoljsmo 2 zoba, bo treba malo ve?.

 

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kokr kje, o?e je pred leti kiksnu na svojmu Daihatsuju 1.0 diesel za 2 zoba, pa sta ?la 2 ventila ;)

 

?e se ne motim je blo govora o bencinrju. :closedeyes:

Pri mazdi sploh ne more? preve? in niti premal na?ponat zobatega jermena, ker ima "hidravli?ni" ?ponar :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.