Skoči na vsebino

MAZDA RX8 letnik 2004


SephirothsGirl

Priporočeno sporočilo

Gledala sem malo objave iz leta 2004 in na avtonetu proddajo. Opazila sem da do leta 2004 so ljudje pune "?imfali" mazde ter ko gledam prodajo, jih 93% ljudi, ki je kupilo mazdo leta 2004, prodaja.

Tisti ki pa so od leta 2004 dalje kupili, pa so zadovoljni in malokdo prodaja. Kak te to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gledala sem malo objave iz leta 2004 in na avtonetu proddajo. Opazila sem da do leta 2004 so ljudje pune "?imfali" mazde ter ko gledam prodajo, jih 93% ljudi, ki je kupilo mazdo leta 2004, prodaja.

Tisti ki pa so od leta 2004 dalje kupili, pa so zadovoljni in malokdo prodaja. Kak te to?

 

povej kateri modeli mazd te zanimajo da bo la?je ?infati :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kolega preberi si naslov teme. jebote :P

 

ups sramezljiv my mistake

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam sem ?e opazil da so vse na trgu letnik 2004, kar se mi je zdelo skrajno nenavadno, glede na to da ta model ?e vedno izdelujejo! :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tri revizije motorjev so ze, in prva je rada hitr pozrla tesnila, druga je dokaj kul.

 

Ploki a si imel mogo?e RX8, da pi?e? take o revizijah motorja? Jaz jo imam kot drug avto in sem zelo zadovoljen z vozilom. Pri wanklu je treba vedet, da je treba tu in tam preverit koli?ino olja saj je ravno to bil krivec za ve?ino uni?enih motorjev. Prav tako je bil na za?etku krivo pregrevanje olja in takrat so dodali ?e en hladilnik za olje. Pogosto se je tud pojavljalo, da so uporobnik noter ulili sintetiko drugega proizvajalca in so tako zasajili motor saj dobro vemo, da sintetika ne izgoreva najbolje. Toraj samo motor ni do?ivel nobene prenove iz strani MAZDE tesnila so ?e zmeraj enaka APEX enake debelosti. So pa ravno ta popokala, ko so uporabniki terali hladen motor v vi?ave. Prvo pravilo je nivo olja in drugo segret motor. Aja pa ?e to sedaj so cene ?e toliko padle, da tudi ?e bi bilo kaj narobe z motorjem ti ga dober mehanik popravi za enak denar kot bilo kater drug motor. Je pa res, da je mogo?e za malce ve? dopla?ila kupit popolnoma nov motor. To le v primeru ?e najde? ugodno mazdo po dobri ceni. Je pa po ve?ini prej kaj druga narobe kot samo motor. V?asih so tud nekaj malo programske verzije nagajale. Primer pri meni je bil z starim programom vse ok z novim pa je malce zajebaval ko je bil segret motor na dal?o razdaljo. Ko se je gor nalo?il star program je bilo spet vse OK.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

minimalni popravki so bli, ki so jih pa? zrihtali al ?e ma? narejene vse vpoklice al pa ?e ma? komplet motor menjan...

 

?e ga goni? pa? vsak crkne, samo brez vpoklicev prej kot ?e ma? motor porihtan, ane?

pa saj to ve?...

 

Ja samo vpoklici nimajo z samim motorjem ?isto ni? :) menjane so bile oljne cevi, koloteki, toplotna za??ita in programiranje. Verjetno pa poznej?ih letnikov enostavno ni, ker so se ljudje preve? ustra?ili govoric katere so ?irili drugi ljudje kateri niso nikoli vozili RX8.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

minimalni popravki so bli, ki so jih pa? zrihtali al ?e ma? narejene vse vpoklice al pa ?e ma? komplet motor menjan...

 

?e ga goni? pa? vsak crkne, samo brez vpoklicev prej kot ?e ma? motor porihtan, ane?

pa saj to ve?...

 

?E renesisa vsake tolko ne stisne? orng, ti bo ?e prej crknil, ker ima dodatne ?obe za vbrizg olja v zgorevalne komore da se le te nama?ejo in zmanj?ajo trenje in posledi?no obrabo vitalnih delov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?E renesisa vsake tolko ne stisne? orng, ti bo ?e prej crknil, ker ima dodatne ?obe za vbrizg olja v zgorevalne komore da se le te nama?ejo in zmanj?ajo trenje in posledi?no obrabo vitalnih delov.

 

Visoki obrati pri ogretem motorju enkrat na dan od?enejo mehanika stran. :P
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?E renesisa vsake tolko ne stisne? orng, ti bo ?e prej crknil, ker ima dodatne ?obe za vbrizg olja v zgorevalne komore da se le te nama?ejo in zmanj?ajo trenje in posledi?no obrabo vitalnih delov.

 

hehe, nism tk mislil....

mislim sem ?e goni? rxa.. se pravi mrzlega v obrate :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.