Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

na moji lepi M6 je spustila cev klime. Letnik 2007, 90.000km, CD 120 DPF. Ne bom raj? ni? komentiral, ker bo grdo.

 

Zanima me, ?e slu?ajno kdo ve, kje te cevi dobit kaj ceneje kot original. Te?ava oziroma dilema je v tem:

- na sliki sta dve cevi, ena gre proti kabini, ena proti hladilniku

- lokacija posnetka je pod airboxom (odstranjen za la?ji dostop)

- serviser je omenil, da so oni navadno vedno menjali obe cevi (vsaka stane 105?). Lahko sem brihten in menjam eno, a bo morda lahko spet pu??alo, pa popu?im cca 30 - ? za polnjenje klime

- ?vasanje oziroma varjenje moj serviser odsvetuje (pravi da ga ni junaka, ki bi ta ?rot od tankega aluminija uspe?no zavaril......

- ko smo z o?ali iskali fleke, so bili na obeh ceveh, a ti fleki niso sve?i, tako da ni nujno, da je od obeh.....

 

Baje da vse M6 tam pu??ajo, ker je napeljava zaradi DPF nekoliko druga?na kot pri starih M6 (?e n-ti?: hvala DPF za dodatne stro?ke) a Mazda no?e baje ni? sli?at o kaki tovarni?ki napaki.

 

Izku?nje, ideje?

 

Ful hvala...

 

BTW .. v?er pri?el na pomembn sestank s fleki potu pod pazduhami in na hrbtu, matr je vro?e brez klime...... sramezljiv

post-3203-1303415796_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bratu je spustila na 6 ampak je 100 kw brez DFP ni pa mislim da bila ista cev.

 

So jo pa z dvokomponentnim lepilom zalepili. pa ?e po dveh letih dr?i :bravo:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je spustila na letniku 2006 isto dve cevi aluminjasti cevi porozni.... fiksirane z navadnimi ?eleznimi sponkami kar vsak ?alabajzer ve da aluminij in ?e?ezo ne gresta skupaj ampak mojsti v razvoju mazde pa o?itno ne...v gavnem meni je en majster obe cevi po?vasal in je klima dr?ala ves ?as koliko sem jaz avto vozil in vrjetno ?e zdaj dr?i...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o?itno je treba dati na tehtnico stro?ke monta?e demonta?e varjenja in polnjenja.... ?e stvar deluje, kul, sicer hitro vr?e? kazga stotaka stran.... Zaenkrat bom brez klime. Po mojem do prve vro?ine :P

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A je kdo pomislil da je samo gumijast O ring na tem spoju spustil, al pa da je mogo ?e premalo zategnjeno ?

Z zategovanjem ne pretiravat, ker je takoj preve?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni je spustila cev, ki je bila pritrjena z ?eleznim nosilcem, pa mi je mehanikar menjal in med cev in ?elezni nosilec dal gumijasti trak, zdaj pa je mir ?e dve leti. Cena cevi je bila ca. 60?, delo pa nevem, ker je ?e bil takrat servis, pa je vse skupaj zra?unal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.