Skoči na vsebino

matda 2.0 diesel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji.

 

Ne.Edino v ameri?kih bezinskih so.

 

 

Napisano

Zanima me ali je res da so 2.0 diesel motorji v mazdah v bistvu fordovi motorji.

 

nvem sicer o katerem motorju govori?, 323F ali novej?e? ampak mislim, da ni noben diesel pri Mazdi bil Fordov

Napisano

V mislih sem imel zadnjo generacijo mazde 6 (letnik 2008)

No ?e ni nobena mazda imela fordovih dieslov potem je to dobra informacija, namre? s fordom nisem imel najbolj?ih izku?enj.

Napisano

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

res je, v zmoti zivis :)

 

to?no tako, je pa res 1.6 CD iz PSA hleva

33112_1.png

Napisano

Dejte no.... a ne vidte kolk je 1+1. Boste trdil, da je celotna motorizacija ?ist po naklju?ju identi?nih kubatur, navorov in mo?i? Men to ni mo?no. Sej ne re?em, morda turbo, pa kaka elektronika, a osnova je ista, majke mi.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Izjava na http://mazda-diesel-engine.co.tv/#RF_2002_20_MZRCD

 

RF 2005 (2.0 MZR-CD)

Production of improved, cleaner and more powerful common rail direct-injection turbocharged version of Mazda RF engine was started with July 2005 mazda 6 facelift. This drivetrain still has most of typical features of its predecessor including belt-driven soHC valve train with rocker arms and mechanically adjusted screws (in contrast to frequently mismatched, absolutely different Ford Duratorq ZSD or PSA DW10 engines). Mazda applied several technologies to this MZR-CD engine to achieve Euro Stage IV

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Hja,

 

nimam sicer neposrednih dokazov in se mi jih zdele tud ne da iskat, ampak pomojem so vsi ti motorji Fordovi, al pa ?e ve?, da jih tud Ford nekje kupuje (PSA?). vsi imajo namre? identi?ne kubature, to je prvo. PRav tako mo? (2.0 140 KM, 2.2 180 KM, 400 Nm). Prav 2.2 motor je na veliko promoviral Ford v Mondeu in glej ga zlomka, ?ez leto dni se pojavi ?e v Mazdi. Enako je bilo z 2.0 motorjem, le ?e kako leto ali dve prej. Ista mo?, isti navor, isti kubiki. ?e je na ma?ini plastika Mazda to ?e ni Mazdin motor.

 

Lahko sicer, da ?ivim v zmoti, a jaz pravim moji mazduri kar Ford v kimonu :)

 

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

33112_1.png

Napisano

Ker ?e vedno ne verjame?, da nima? prav je tukaj nekaj podatkov tako o enem kot o drugem motorju:

 

2.0 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 1998ccm : 1997ccm

kompresijsko razmerje - 16,70:1 : 17,90:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 1 : 0,97

Najvi?ja mo? - 140KM pri 3.500/min : 140KM pri 4.000/min

Najvi?ji navor - 330Nm pri 2.000/min : 320Nm pri 1.750-2240/min

 

2.2 diesel

Mazda : Ford

prostornina - 2184ccm : 2179ccm

kompresijsko razmerje - 16,30:1 : 16,60:1

razmerje med presekom valja in hodom valja - 0,91 : 0,89

Najvi?ja mo? - 185KM pri 3.500/min : 175KM pri 3.500/min

Najvi?ji navor - 400Nm pri 1.800-3.000/min : 420Nm pri 1.750-2750/min

 

Kot vidi? je razlika med motorjema kar precej?nja tako, da mi ni jasno od kod tebi, da gre za iste motorje pri obeh proizvajalcih saj sta razli?na tudi ?isto po tehni?nih specifikacijah.

 

Pri ?isto zadnjih 2.2 motorjih je razlika ?e bolj o?itna saj so pri Mazdi zmanj?ali mo? na 180KM pri Fordu pa pove?ali na 200KMin navor na 450Nm.

 

Huh, dobr si tole spisal... O?itno sem bil zaveden. Prav vem, da sem nekje bral ko je pri?el ven 2.2 motor v Fordu, da ga bo prevzela ?e Mazda in ga predelala po svoje (mislim, da so pisali o drugi glavi motorja, krmiljenju in turbini). To bi lahko pomenilo tiste 4 kubike razlike v prostornini. kompresija pa se tudi lahko spremeni z drugo glavo. Kar se ti?e pa 2.0 RF motorja pa jaz najdem isto kubaturo, in isti hod, tko da ne vem.... Na slikci so podatki 2.0 Tdci ja in MZR CD motorja. Jaz bistvenih razlik v gibu in premeru bata ne najdem, niti v prostornini....oba imata 1998 ccm in 86 x 86 mm hoda.... Res pa je, da to ?e ni nikakr?en dokaz, le slutnje.

post-3203-1304330716_thumb.jpg

post-3203-1304335720_thumb.jpg

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaoo clovek :)

mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa

nima veze s fordom

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaoo clovek :)

mazdin 2.0 dizel je super star, vec kot 20 let...je isti blok bolj ali manj se iz casov comprexa

nima veze s fordom

 

se prav, da je to nadgrajen motor iz 323F BJ, Premacy-a in 626? Starej?ih se ne spomnim, da bi ble 2.0 ampak 1.7

Napisano

Tudi Opel je mel tak motor, s 1998 kubaturo in 86 x 86 premer bata in hod bata, pa 85 kw, samo da je bil bencinc, pa sem siguren da nima Mazda tu prstov vmes.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.