Skoči na vsebino

DPD lu?ka gori..


mazdasch

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

imam Mazdo 6 karavana 143km,l.06.,240000 km prevo?enih.Moj serviser mi je na zadnjem tamalem servisu predlagal naj s tavelikim ?e malo po?akam,ker naj bi bil avto v super stanju.Avto imam sicer pol leta in do sedaj nisem imel problemov.Edino kar mi je po parih mesecih za?el zjutraj pri niskih obratih po traktorsko klepati in to ?e vedno po?ne.

V?eraj pa mi je na poti iz MB v LJ za?ela utripati lu?ka za DPF.Ker se mi regeneracija ni kon?ala do doma(cca 50km) me zanima ?e ga moram na servisu regenerirat in ali imam ?e kak?no mo?nost razen uradnega servisa v okolici Ljubljane?

Hvala,

Ivan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To traktorsko klepetanje tudi jaz re?ujem. Sicer gre pa za lu?ko DPF, da bo? vedel. Filter trdih delcev. ?e, ti utripa potem samo servis. ?e gori, je ?e nekaj uupanja. Naj bi se vozil toliko ?asa, da potem ugasne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

imam Mazdo 6 karavana 143km,l.06.,240000 km prevo?enih.Moj serviser mi je na zadnjem tamalem servisu predlagal naj s tavelikim ?e malo po?akam,ker naj bi bil avto v super stanju.Avto imam sicer pol leta in do sedaj nisem imel problemov.Edino kar mi je po parih mesecih za?el zjutraj pri niskih obratih po traktorsko klepati in to ?e vedno po?ne.

V?eraj pa mi je na poti iz MB v LJ za?ela svetiti lu?ka za PDF.Ker se mi regeneracija ni kon?ala do doma me zanima ?e ga moram na servisu regenerirat in ali imam ?e kak?no mo?nost razen uradnega servisa v okolici Ljubljane?

Hvala,

Ivan

 

Sicer pojma nimam o problemu... ker se mi se ni pojavil... :) ... vidim pa, da ti dela preglavice ta kratica ... :) ... Verjetno je misljeno DPF (Diesel Particulate Filter ali ponekod tudi Dust Particle Filter) ... DPD (kot je omenjeno v naslovu je kurirska sluzba :D , PDF, kot je omenjeno v besedilu pa je kratica za dokument berljiv z Adobe Acrobat Readerjem :) (Portable Document Format) :jupiii: ...

 

O problemih z DPFjem pa tudi ze ogromno pise ... :

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=6752

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=4857

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=5792

 

...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno obdobje dpf lu?k :hudicek:

 

?e ti samo gori, ga teraj nad 2000 obrati, dokler ne ugasne. ?e ti pa utripa, ima? pa "naftolje" ?ez max.

Pi?e? , da se ti je pri?gala na relaciji Mb- Lj - na koncu?? Ugasnit bi ti morala po cca. 10 min. vo?nje , ?e ti je pa gorela ve?ino poti je pa sumljivo.

 

lp Leon

 

p.s.

 

"Edino kar mi je po parih mesecih za?el zjutraj pri niskih obratih po traktorsko klepati in to ?e vedno po?ne."

Normaln zvok , ?e pa ima? traktor :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O?itno obdobje dpf lu?k :hudicek:

 

?e ti samo gori, ga teraj nad 2000 obrati, dokler ne ugasne. ?e ti pa utripa, ima? pa "naftolje" ?ez max.

Pi?e? , da se ti je pri?gala na relaciji Mb- Lj - na koncu?? Ugasnit bi ti morala po cca. 10 min. vo?nje , ?e ti je pa gorela ve?ino poti je pa sumljivo.

 

lp Leon

 

p.s.

 

"Edino kar mi je po parih mesecih za?el zjutraj pri niskih obratih po traktorsko klepati in to ?e vedno po?ne."

Normaln zvok , ?e pa ima? traktor :P

 

Normaln ni ker na za?etku (par mesecev) tega klepanja ni bilo...

Je pa res da ima avto ?e 240kkm in bi ?e moral delati veliki servis..

Druga?e mi pa lu?ka ni gorela,takoj je za?ela utripat,to me ?udi..

Mogo?e je napaka?Aja olje sem menjal pred kratkim tako da ga ne more biti do fula..

Pa moram nujno na uradni servis?

Hvala,

Ivan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normaln ni ker na za?etku (par mesecev) tega klepanja ni bilo...

Je pa res da ima avto ?e 240kkm in bi ?e moral delati veliki servis..

Druga?e mi pa lu?ka ni gorela,takoj je za?ela utripat,to me ?udi..

Mogo?e je napaka?Aja olje sem menjal pred kratkim tako da ga ne more biti do fula..

Pa moram nujno na uradni servis?

Hvala,

Ivan

 

Po moje ti utripa ravno zaradi tega, ker si ?el ?ez kilometre predvidene za servis in je potrebno resetirat servisni interval. Naj ti nekdo naredi reset al pa ?e bolje, naredi servis pa ma? pol mir pa nobenega strahu, da bi kak jermen odletu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

imam Mazdo 6 karavana 143km,l.06.,240000 km prevo?enih.Moj serviser mi je na zadnjem tamalem servisu predlagal naj s tavelikim ?e malo po?akam,ker naj bi bil avto v super stanju.Avto imam sicer pol leta in do sedaj nisem imel problemov.Edino kar mi je po parih mesecih za?el zjutraj pri niskih obratih po traktorsko klepati in to ?e vedno po?ne.

V?eraj pa mi je na poti iz MB v LJ za?ela utripati lu?ka za DPF.Ker se mi regeneracija ni kon?ala do doma(cca 50km) me zanima ?e ga moram na servisu regenerirat in ali imam ?e kak?no mo?nost razen uradnega servisa v okolici Ljubljane?

Hvala,

Ivan

 

Tvoj serviser je naredil samo servis, ker pa nima orodij za resetiranje servisnega intervala ti je zaćela utripati ta lu?ka kot opozorilo na servis.

 

In ni? drugega....

 

EDIT - Boss me je prehitel...sem za?el z vrha ker sem v zaostanku :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a ce utripa potem je to le opozorilo za servis?

 

?e je za?ela utripat iz ?istega mira je to 99% da je to to. ?e pa je najprej stalno gorela potem pa za?ela utripat je pa nekaj narobe z regeneracijo.

 

Mi je pa en drug podatek v tejle zgodbi v?e? - Mazdasch je prevozil ?etrt milijona kilometrov pa z DPF-jem kot ka?e ni te?av, kar je zelo razveseljujo? podatek za vse, ki razmi?ljamo kako se bo DPF obna?al po par 100kkm.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja ma realnih tam okoli 180 tiso?, dela bp filter .Danes je reku serviser, da je filter ?ist..se je ravno zjutraj spucal na ac :D

 

Ja ok,hvala vsem...

Jutri ga peljem na servis na tester,potem pa ?imprej na tavelik servis.

Druga?e je bil pa avto kupljen v Italiji,vo?en je bil vglavnem po avtocestah.

Pa saj vemo mazda?i,highway rules!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Normaln ni ker na za?etku (par mesecev) tega klepanja ni bilo...

 

Verjamem, je bilo mi?ljeno v hecu. Imam tudi sam traktor in mi da v?asih kak?en bencinar kar mislit s svojo nesli?nostjo :D

Katero olje pa si dal notri?

Aja ?e to... raje po?akaj z obiskom servisa do ?etrtka, druga?e bo? jutri naletel na zaprta vrata ;)

 

lp Leon

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjamem, je bilo mi?ljeno v hecu. Imam tudi sam traktor in mi da v?asih kak?en bencinar kar mislit s svojo nesli?nostjo :D

Katero olje pa si dal notri?

Aja ?e to... raje po?akaj z obiskom servisa do ?etrtka, druga?e bo? jutri naletel na zaprta vrata ;)

 

lp Leon

 

ja,vem...

olje je Dexelia,kupljeno na ebayu za 70?-5l se mi zdi..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5w-30 (DPF)

 

Evo avto je zrihtan,nih?e pa ni uganil kaj je bilo narobe...

Tudi na Mazda servisu ne.Model na Mazdi (BTC)

mi je razlo?il da pri tamalem servisu ni bil narejen reset.

In da moram nujno priti k njim,da mi avto resetirajo z original mazdinim programom,

cena je pa 54?.Ker verjamem mehaniku,ki mi je delal tamali servis sem na?el nekoga pri Kamniku,

ki mi je naredil 'reset' :jupiii::jupiii: z boschevim programom za 15?.In zakaj mi je utripala DPF lu?ka?

Zato ker je imel avto pri 240kkm ?e toliko regeneracij da je imel poln spomin,ki ga je bilo treba zbrisati!

Pa smo se spet nekaj nau?ili..

Vseeno hvala vsem za nasvete,

Ivan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.