Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

 

Imam problem, avto vle?e v desno ko spusti? volan, bil na optiki, optika normala, amortizerji dobri, na cosmos-u dejali, da je to normalno. Ima ?e kdo tak problem oziroma kako ga je re?il. (letnik 2005/82.000 km, 136 KM, diesel)

 

Hvala za odgovore in mnenja

 

lp Dii

Napisano

Men ga je vleklo v desno, pa sem ga peljal na optiko in vuala, ne vle?e ve?, tak da se mi zi da ni to normalno...

 

Normalno pa je da ?e ima? 17 col plati??a in na cesti neravnino (naprimer kanal od kamionov) te pa potegne vanjo...

 

P.s. preveri tlak v pneumatikah...

 

Lp

Napisano

Ne to ni normalno, ne vem kako lahko re?e to servis - prvo je optika (lahko da tudi povr?no naredijo), potem pa podvozje - zglobi, amortizerji....

 

A si kdaj kam prbu ali v kak?no luknjo zapeljal? Bremze so bile menjane kdaj?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

Napisano

Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.

Tudi meni nerazumliva te?ava

 

lp Dii

 

Gume na V - horizontalnosigurno - to sem imel jaz na Mazdi 5 in je obe prvi pobralo notri po 5.000km, ali pa amortizerji, ki se poslavljajo enako povesijo gumo na notri in obremenijo notranji rob

 

Jaz bi ?el ?e enkrat na optiko, kjer imajo opti?no namerilno napravo.

 

Pobira vse 4 ali prve samo?

 

zato te spra?ujem kje pobira:

http://forum.mazda6club.com/newbie-section...de-cupping.html

 

When the wheels are turned out, toe is negative (-) - to sem imel jaz v V, kot sem rekel....

 

preberi si, kolega je imel res ta problem - je nastavil (tudi servis ni znal) in potem ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Isti problem. Isto pri avtooptiki. Ista ma?ina kot pri ?panu. Naredil optiko vse ok, avto v desno. Avtomehanika Edo Bu?an; Tacen- na?telal previs+ na novo optika vseskupaj nekaj ?ez 100 evrov. Je mel pa ful dela je blo zarustan tko da je mogu polosovino ven dat da je lahko vse odpel. Prvi? mu je cajta zmanjkal, tako da je mogu vse nazaj sestavit narest optiko in potem ?ez 3 dni jovo na novo.

Priporo?am

Napisano

jaz osebno interclass tr?a?ka (kam so peljali ne vem)

 

on pa mislim da tudi tacen nekje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Naši delajo še najmanj pizdarij. Tole na AC-jih je bolj v domeni tujcev, ki pač 1x letno prvlečejo kripo na daljše potovanje. Pa ker so brez vozniške kondicije je pol cela štala.    Da ne bo pomote, pomanjkanje vozniške kondicije se dogaja vsakemu, ki 1x letno dela daljše ture prej pa čez leto samo krajše po možnosti vedno po znanih cestah. Pol je pa 1x treba 500+km narest v kosu, je pa to trpljenje, da ni večjega in to se pri takih dejansko vidi od daleč.
    • @Alex ne verjame takim videom, kot ne verjame porabi na spritmonitorju in podobnim. Torej X je boljši od G . Gremo naprej.
    • 0-180 babyi dino faila🤪😆🤣
    • Seveda sem bil CX7. Pa problem sam resil   Tresle mi nikoli niso, ne vem od kje ta info. 6 let mam kolo nikoli niso tresle al karkoli, samo ta vikend prvic, diski se fabrski, kolo v celoti dela bp. Zakurile so se...., 6 let je pa le 6 let, pa tud teli tektro diski niso glih top of the pops... Ja to da sem sel nad predpisan diameter mi je jasno (180).
    • V tovarniških podatkih za vilico piše, koliko je maksimalno dovoljen premer rotorja. Stavim, da si presegel. Nič bat, ne bo se odlomila.  Problem vibracij pri zaviranju ni samo v bremzah, če je vilica prešvoh, lahko gor natakneš katerekoli bremze, pa bo vibriral (podobno je bilo tudi na moji mazdi v času 300+ Kkm sem sprobal in nataknil gor katerekoli neoriginal diske in ploščice, pa je vseeno treslo)  Ampak zadnja zavora na tvojem biciklu bi bila pa komot 203mm če že poizkušaš povečati hladilno površino.   Poleg tega bi lahko šel na pregrešno drage diske z alu sredico ki se podaljšuje proti centru kot hladilno rebro. Zraven seveda pašejo ne prav poceni zavorne obloge s hladilnimi rebri. Pazi, dobro sem se šolal na lastnih izkušnjah. Točno to sem naredil na tastarem biciklu - s 180 sem šel 203 in na vsa mogoča hladilna rebra tako na diskih kot na zavornih oblogah. Pomagalo je pa kurckej. Pri tanvem biciklu ni nobenih hladilnih reber ne na diskih ne na oblogah. So pa zato zavore 4batne in vilice so ornk. Ne trese ko je vroče.    S TBA - jem se absolutno strinjam,da bi 4bati močno pomagali, ker bremze res lepše delajo pa ne zaradi večje zavorne moči.    Upam, da ti nadgradnja popravi stanje.    Če si bil kdaj lastnik mazde ti tresenje bremz pri zaviranju res nebi smelo motit.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.