Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Probaj "mazda 6" , ?e bo kaj bolj?e.

 

Sicer sem pa zadnji? na?el enega handlerja ki ima 3 motorje od mazd 3,5,6 mogo?e bi lahko kaj ugodnega zrihtal. Jaz sem spra?eval za ?obe. Ma?ine imajo prevo?eno cirka 40.000km.

  • Odgovori 50
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Jah, ne ve?. Ravno tako kot dobra rabljena ?oba..ne ve?. :) Ampak ?e da? za eno rabljeno stvar ne vem..200? namesto 1200? pa ?e ti ta stvar dela ne vem..recimo 100.000km je to ?ist ok. Itak prej proda? ... :D

Napisano

Ja, lahko pa kupim neko stvar za 200 ?, pla?am ?e 200 ? za vgradnjo (ker ob menjavi vztrajnika se menja tudi sklopka) in ugotovim, da sem na slab?em ali istem kot prej.. In ?e enkrat ponovi? vajo pa si na ceni novega, ki bo zdr?la 200k km. ?e pa ma kdo kakega za 200 ? ki bo zdr?al 100k km se pa priporo?am ;)

 

lp

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

Napisano

Jah, odvisno. Kokr ma? sre?o. V?asih je treba tudi kaj rizkirat. Jaz vem , da bi iskal druge alternative kot pa tisto najdra?jo ceno na uradnem servisu..

Ker o?itno so deli za pop***** dragi.

 

V?asih se je za vpra?at ali so deli na uradnih servisih tudi uradni!!!

Meni je v Kranju dal neke OEM diske na CX7, Boj?u so na cosmosu o?itno sestavili sklopko na hojladri!!!

 

Kriza res

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ti je dal OEM (Original equipment manufacturer) pol je blo v redu :P

 

Zaenkrat sem dobil ceno za oboje z delom vred malo pod 900 ? pa gre za nove dele in ta ki mi dela preklinja ?ez tiste, ki si ?unga lunga robo notr vgrajujejo, tk oda mislim, da nek kr? ne more bit.

 

Sem se pa tut sam odlo?u, da bom tole menjal ?ele ko bo dejansko treba, avto se ?e ?isto dobro pelje, sklopka ne drsi, avta pa tudi ne trese.. Ko se bodo pa ti simptomi za?eli pojavljat bomo pa menjali ;)

 

lp

Napisano

Ker sem imel podobno situacijo in sem si cca pol leta govoril, da bom po?akal da za?ne avto trest, te lahko le opozorim da kak?nih znakov ne bo za opazit. Pedal bo samo enkrat ostal v podnu in klicat bo treba avtovleko. ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

Napisano

Ja treba je katalo?ke pogledati ja.

 

Jaz sem ravno dobil en injektor, za 2006 - , 105kw je katalo?ka RF7J13H50 recimo.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

www.trziskisladoled.si

Napisano

ti pa rabis pocitek ker si vrjetno zaspan od piknika..

 

Ne HTC me malo heca.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

rabis pa pol se pravo lamelo,ker originalna NI primerna ya "navaden" vztrajnik,ker nina vgrajenega blazenja.

Ce bos menjal menjaj vse.

 

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Lahko prosim slika? ksihte po tej izjavi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A to na uradnem servisu re?em nej mi enomasnega vgradijo pa pol pravo sklopko al kako to gre? :) Al morm sam ?arat pa iskat vztrajnike, ki bi pasal in potem ?e sklopko, ki bo pasala?

 

lp

 

Po mojih informacijah, za mazdo6 trenutno ?e ne obstaja enomasni kit. Bo treba ?e malo po?akat :)

Slaba stvar enomasnega je potem bla?enje sunkov pri speljevanju, sicer jih obla?i lamela, vendar ne tako kot "dual-mass flywheel", ravno zaradi tega so za?eli prakticirati le-te in iz piz*e naredili kozolc.

 

Lp T

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Pred cca. 6 meseci sem imel iste te?ave , z sklopko in vztrajnikom. ce na servisu je bila 1250 eur. Jaz sem zamenjal oboje za 480 eur. deli + 200 eur. delo.

Razlaga:

1. OBNOVLJEN vztrajnik sem kupil preko bolhe od enega gospoda z primorske. Ko sva se dobila mi je pokazal kaj je dejansko bilo obnovljeno. Ker se ta gospod spozna na te stvari, mi je dejal, da na vztrajniku ponavadi grejo vzmeti, zato ni enakomernega pritiska na lamelo kar povzro?i tresljaje in posledi?no obrabo sklopke oz. lamele.

2. Sklopka nova v avto trgovini VALEO je bila 470 eur. in ?e to ker se baje poznava z prodajalcem.

Na tem istem forumo sem dobil ?tevilko enega prodajalca avto delov ki naj bi oskrboval tudi mazda servise in, ki prodaja tudi na drobno. Cena kompleta torej (potisna plo??a, lamela in le?aj) 275 eur. Pika na I pa je, da ti to vse pripelje na dom.

3. Kam naj peljem menjat sklopko. Cena delovne ure na mazda servisu je bila 52 eur. "WTF". Zato sem se odlo?il, da probam kje drugje in sem se odlo?il za CHEVROLET servis. Cena delovne ure 29 eur.

Zamenjava sklopke in vztrajnika je traja 2 uri. Ker je to servis imajo tudi prikju?ke z katerim so mi pregledali komplet ra?unalnik na mazdi, ter poiskali morebitne napake, ki jih ni bilo.

Torej ?e povzamem vse od menjave je poteklo 6 mesecev moja mazda 6 2004 dizel te?e kot urica, brez napake.

 

PS: ?e se spra?uje? kako ve? ali je rabljen vztrajnik slab ali dober, lahko ti re?em JE VIDET. Plo??a na vztrajniku mora biti gladka skoraj brez praske.

 

Torej meni je ratalo pridet dosti ceneje, kot na servisu; ne vem zakaj nebi tudi tebi.

 

LP Uro?.

 

 

ma? mogo?e cifro od tega gospoda, ki je imel obnovljen dvomasni vztrajnik? oziroma ?e ve? kje bi dalo ?e dobit kak?nega?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.